211 Reacties
3 jaar geleden
Reactie op MamavanNova
Vandaag zelf een cakesmash shoot gedaan 😍
Ah wat lief!💖 Zijn dat helium ballonnen? Mag ik vragen waar je ze vandaan hebt en de helium ook 🙈
3 jaar geleden
Reactie op itsxclaudia
Ah wat lief!💖 Zijn dat helium ballonnen? Mag ik vragen waar je ze vandaan ...
Welke bedoel je? 😁
3 jaar geleden
Reactie op MamavanNova
Welke bedoel je? 😁
Die op de stokjes of is dat geen helium
3 jaar geleden
Reactie op itsxclaudia
Die op de stokjes of is dat geen helium
Daar zat nu geen helium in, zijn stokjes met van die dingetjes eraan wat je ook bij de macdonalds hebt haha met der verjaardag gaat wel in 200 ballonnen helium 🙈
VRIEND
3 jaar geleden
Hier net ook zelf gedaan. Voor en nafoto. En mijn zoontje doet geen dingen die een beetje spannend zijn zonder Woezel, dus die nam de eerste hap taart 😂. Tussendoor kwam hij mij steeds knuffelen met als gevolg dat de hele vloer onder de taart zat en mijn zoontje daar lekker doorheen glibberde. Dat vond hij echt het grappigst, dat hij steeds uitgleed. De taart bleef maar raar. Was iig geslaagd.
3 jaar geleden
Reactie op MamavanNova
Daar zat nu geen helium in, zijn stokjes met van die dingetjes eraan wat je ...
Oh haha oké. Ik heb dus deze gekocht maar twijfel dus of ik daar wel of niet helium in moet doen. Ik moet zoiezo nog ballonnen en slingers en helium dan bij gaan kopen 😁
3 jaar geleden
Reactie op itsxclaudia
Oh haha oké. Ik heb dus deze gekocht maar twijfel dus of ik daar wel of nie ...
Die heb ik ook! Maar hoezo zou je daar helium in doen? Als je die ballonnen daaronder doet blijft die goed staan
3 jaar geleden
Reactie op itsxclaudia
Oh haha oké. Ik heb dus deze gekocht maar twijfel dus of ik daar wel of nie ...
Ik heb veel via ali expres besteld, maar de helium tanks en andere versieringen bij partywinkel.nl
3 jaar geleden
Reactie op MamavanNova
Die heb ik ook! Maar hoezo zou je daar helium in doen? Als je die ballonnen ...
Ja omdat het niet echt een balon is die je normaal heb maar meer folie achtig, dus kun je die dan wel opblazen?
3 jaar geleden
Reactie op itsxclaudia
Ja omdat het niet echt een balon is die je normaal heb maar meer folie acht ...
Jaa dat is zo'n ballon waar een soort rietje bij zit en die moet je dan opblazen. Hetzelfde als letter ballonnen
3 jaar geleden
Wij hebben geen cakesmash gedaan, maar vandaag had Matthias wel een eigen taartje voor zijn verjaardag. Hij vond het maar vies en veegde zijn handen gelijk af aan zijn romper 🤣
3 jaar geleden
Wij hebben eergisteren thuis een gedaan. Onze immer wilde meid Noémie ging verrassend genoeg niet echt tekeer met de taart, dus hebben mama en papa wat geholpen