211 Reacties
3 jaar geleden
Wij krijgen de foto’s nog maar hadden hem woensdag! Ik ben zo blij het toch gedaan te hebben, het is echt een hele leuke ervaring ❤️❤️
3 jaar geleden
Ayla heeft het ook echt fantastisch gehad tijdens haar cakesmash shoot! Ze was de hele tijd zo enorm aan het lachen en ze vond de taart heerlijk! 😍😍 Zou zo graag alle foto’s willen delen maar wij hebben besloten haar niet meer met haar gezichtje herkenbaar op internet te plaatsen. Maar hierbij dus toch nog twee van de vele leuke foto’s!
3 jaar geleden
Reactie op Eva2304
Een super leuke ervaring, voor Romée en voor papa en mama!
Wat heeft ze ook een leuk pakje aan! Mag ik vragen waar je die vandaan hebt? :-)
3 jaar geleden
Reactie op itsxclaudia
Oh haha oké. Ik heb dus deze gekocht maar twijfel dus of ik daar wel of nie ...
Toeval! Haha. Geen helium, gewoon opblazen met lucht 👍🏼
3 jaar geleden
Reactie op KayleighLehmann
Toeval! Haha. Geen helium, gewoon opblazen met lucht 👍🏼
Haha leuk is die! Hij ziet er wel moeilijk uit om in elkaar te zetten, en er zat ook 1 rood langwerpige ballon bij. Was het makkelijk? 🙈
3 jaar geleden
Reactie op Aardbeitje20
Na 🙈😂
Heb je zelf een wit doek op de grond gelegd?
3 jaar geleden
Reactie op MamavanNova
Vandaag zelf een cakesmash shoot gedaan 😍
Heel goed gelukt.
Je hebt talent🥰
VRIEND
3 jaar geleden
Heb je zelf een wit doek op de grond gelegd?
Ja! Het is een wit tafellaken, zo'n plastic tafellaken met een soort van molton aan de onderkant. Dus fijn afgeveegd achteraf, terug op de rol gedraaid en klaar voor nog vele andere fotoshoots ☺️
3 jaar geleden
Reactie op Aardbeitje20
Ja! Het is een wit tafellaken, zo'n plastic tafellaken met een soort van mo ...
Ik heb nu een afspraak staan bij een top fotograaf 🤓 omdat ik echt een mooie foto wil maar als ik zelf een oefen ..
Misschien volgend jaar zelf doen of met kerst ofzo
Ik heb zelf ook een matrasbeschermer kan ik ook wel op de grond leggen😎
3 jaar geleden
Hier ook een cakesmash gehad voor ons zoontje die volgende week 1 wordt. Hij was er al snel klaar mee..haha