211 Reacties

3 jaar geleden

Zo'n leuke herinnering!

3 jaar geleden

Een super leuke ervaring, voor Romée en voor papa en mama!

3 jaar geleden

Wij hadden gisteren de cakesmash, wat een voorbereiding zeg, maar wel de moeite waard. We krijgen nog de fotos. Hij vond het wel eng in het begin. Daarna hebben we hem helemaal eronder gesmeerd toen vond hij het wel leuk.

3 jaar geleden

Wij krijgen de foto’s nog maar hadden hem woensdag! Ik ben zo blij het toch gedaan te hebben, het is echt een hele leuke ervaring ❤️❤️

3 jaar geleden

Reactie op Tousain1987

Wij hebben hem vorige week gedaan 😁 alles besteld bij Ali express en zelf ...
Wat leuk! Heb je de achtergrond ook via ali gekocht?

3 jaar geleden

Onze sloeber vond het helemaal geweldig 🤗

3 jaar geleden

Ayla heeft het ook echt fantastisch gehad tijdens haar cakesmash shoot! Ze was de hele tijd zo enorm aan het lachen en ze vond de taart heerlijk! 😍😍 Zou zo graag alle foto’s willen delen maar wij hebben besloten haar niet meer met haar gezichtje herkenbaar op internet te plaatsen. Maar hierbij dus toch nog twee van de vele leuke foto’s!

3 jaar geleden

Reactie op Eva2304

Een super leuke ervaring, voor Romée en voor papa en mama!
Wat heeft ze ook een leuk pakje aan! Mag ik vragen waar je die vandaan hebt? :-)

3 jaar geleden

Reactie op itsxclaudia

Oh haha oké. Ik heb dus deze gekocht maar twijfel dus of ik daar wel of nie ...
Toeval! Haha. Geen helium, gewoon opblazen met lucht 👍🏼

3 jaar geleden

Reactie op KayleighLehmann

Toeval! Haha. Geen helium, gewoon opblazen met lucht 👍🏼
Haha leuk is die! Hij ziet er wel moeilijk uit om in elkaar te zetten, en er zat ook 1 rood langwerpige ballon bij. Was het makkelijk? 🙈

3 jaar geleden

Even van dichtbij bekijken 😍🤣

3 jaar geleden

Zoo verliefd 😍😍😍😍😍

3 jaar geleden

Reactie op Aardbeitje20

Na 🙈😂
Heb je zelf een wit doek op de grond gelegd?

3 jaar geleden

Reactie op MamavanNova

Vandaag zelf een cakesmash shoot gedaan 😍
Heel goed gelukt. Je hebt talent🥰

3 jaar geleden

Heb je zelf een wit doek op de grond gelegd?
Ja! Het is een wit tafellaken, zo'n plastic tafellaken met een soort van molton aan de onderkant. Dus fijn afgeveegd achteraf, terug op de rol gedraaid en klaar voor nog vele andere fotoshoots ☺️

VRIEND

3 jaar geleden

Reactie op MamavanNova

Even van dichtbij bekijken 😍🤣
Hahhaha heerlijke foto! Onze krijgt 25 april op zijn verjaag zijn taart en verwacht een soortgelijke reactie

3 jaar geleden

Zelf een cakesmash gedaan. Door een flinke verkoudheid proefde ze maar eens van ver 😆 toch enkele mooie foto's kunnen nemen. Ze werd 1 op 31 maart💜

3 jaar geleden

Reactie op Aardbeitje20

Ja! Het is een wit tafellaken, zo'n plastic tafellaken met een soort van mo ...
Ik heb nu een afspraak staan bij een top fotograaf 🤓 omdat ik echt een mooie foto wil maar als ik zelf een oefen .. Misschien volgend jaar zelf doen of met kerst ofzo Ik heb zelf ook een matrasbeschermer kan ik ook wel op de grond leggen😎

3 jaar geleden

Hier ook een cakesmash gehad voor ons zoontje die volgende week 1 wordt. Hij was er al snel klaar mee..haha

3 jaar geleden

Afgelopen donderdag geweest deze zelf genomen met de telefoon originele zijn we nog op aan het wachten.