73 Reacties

3 jaar geleden

Zolang hij zijn eigen curve volgt is het helemaal prima. Wat een knap kereltje 😍

3 jaar geleden

Lekker koppie hoor! Niet teveel van aantrekken!

3 jaar geleden

Och hou op, t is een lekkerding! Als ie loopt zal ie straks wel ondergewicht hebben 😅 zo als dit horen baby's te zijn! Heerlijk 🥰

3 jaar geleden

Heerlijk ventje! Wij gaan niet naar het cb omdat ze het altijd beter weten en de kindjes moeten volgens het computer systeem lopen ik de curve.... haha. Mijn zoontje is ook bijna 11 maanden en 12 kilo (heb een babyweegschaal). Maar daar is niks mis mee hoor, lekker een extra spekkie en een heerlijk manneke.

3 jaar geleden

Die van mij is bijna 11 maand, bijna 11 kilo en 76 cm.. ik kreeg gewoon te horen dat hij 1 lijntje boven het gemiddelde zit.. verder niks.. ik maak me weinig zorgen meer.. mijn kereltje dronk altijd teveel, ik gaf altijd teveel. Maar ik liet mijn kind niet huilen vanwege honger 🤓. Het is een prima gezond ventje met de gewone "vetjes" zoals elke baby.. ik heb molligere babys gezien.. :) ik zou je niet te druk maken! 😚

3 jaar geleden

Nergens voor nodig! Ons zoontje was met 9 maanden 78 cm en 11,5 kilo. Bij ons vonden ze dit helemaal prima, zijn lijn ging gewoon normaal mee met zijn geboorte lijn! En mijn zoontje krijgt niet "veel" te eten, soms zie ik hier schema's voorbij komen van kinderen, zij eten veel meer dan mijn zoontje. Hij krijgt dat echt allemaal niet op🤣. Ik denk gewoon niet druk om maken!

3 jaar geleden

Oh laat ze lekker doen, hoe durven ze toch he... Djeezes zeg. Kijk wat een prachtig snoetje! 😍

3 jaar geleden

Nou wat een onzin zeg😱

3 jaar geleden

Nergens voor nodig! Ons zoontje is ook 11 maanden, 76cm en 11kg250. Lekkere babyspekkies!

3 jaar geleden

Als ze eenmaal goed lopen en bewegen vallen ze toch wel weer wat meer af. Gewoon laten gaan. Je hebt je vinkje weer gezet.

3 jaar geleden

Hier ook een beer van 12 kilo en 78 cm bij 6 maanden was die al 10 kilo. Nouuuu moest gelijk naar de kinder arts want groeide buiten de curve 😝 stoppen met een papfles en geen nacht voedingen. Maar wie zit er met een kind met honger ? Idd ik. Dus gewoon me eigen pad gevolgd en ik zie gewoon een gezond ventje die van eten houd ontwikkeld zich prima dus ik heb het ondertussen wel naast me neer gelegd. Zolang je zelf het idee hebt dat hij zich prima ontwikkeld en gezond is lekker laten lullen daar.

3 jaar geleden

Wat een knapperd ❤ En verder sluit ik mij aan aan de rest. Niks mis met zn gewicht lijkt mij

3 jaar geleden

Niet naar ze luisteren! Knap mannetje. Onze kind is ook 11 maanden en hij weegt ook 11 kilo en hij is zeker niet dik. Volgens mij is hij 78 cm. Boeie dat ie nu iets zwaarder is als die daarlijk gaat lopen wordt het een dun manneke maak je niet druk en geniet van zn bolle wangetjes nog.

3 jaar geleden

Reactie op ctjeee

Hier ook een beer van 12 kilo en 78 cm bij 6 maanden was die al 10 kilo. No ...
Ja onzin dat stoppen met nacht voedingen zeiden ze ook tegen ons heeft hij echt niet nodig. Nouwhh wel duss! Elk kind is anders sommige houden het vol een hele nacht zonder fles. Mijn kind niet dus. En dat maar pushen om te doen! Zo zielig als hij huilt snachts voor een flesje.. cb zegt gewoon aaien en hij slaapt door.

3 jaar geleden

Hier ook een fijn propje van 12 kilo❤️ kijk naar je mooie kindje, daar hoef je je geen zorgen over te maken 😍

3 jaar geleden

11 maanden, 79,5cm 12,2 kilo. Kwam vd week met hetzelfde bericht thuis. Wij werden zelfs doorverwezen naar huisarts voor bloedonderzoek want ze is wel erg zwaar. Huisarts vond t onzin! Sommige babies hebben meer spekkies

3 jaar geleden

Wat een knapperd zeg 😍

3 jaar geleden

Ook 11 kilo en 75 cm! Bij ons op het CB zeiden ze , onder de 1 kunnen ze nooit te zwaar zijn😊 een baby mag wat reserve hebben ze lopen het er straks allemaal weer af! Niet te druk om maken. Heerlijk toch die bolle toetjes 😊🥰

3 jaar geleden

Ik zou me niet zo druk maken. Wij zijn vrijdag geweest en Mayson is ook 11 maanden is 79,5 cm en weegt ook 11 kg. Ze had er niks op aan de merken en vond hem een gezond kindje.

3 jaar geleden

Hahaha ik ben nog niet geweest, maar kan nu al mn lach niet inhouden als een van de tantes daar weer hun verhalen ophouden. Te dik, te dun, te lang, te kort, te veel slaap, te weinig slaap en zo kunnen we nog even doorgaan. Het is nooit goed, want elke medewerker zegt weer wat anders. Elke locatie werkt weer anders. Hoe is dat betrouwbaarder dan jouw eigen moederhart en instinct volgen? ❤️