73 Reacties
3 jaar geleden
Reactie op ammelien
Wat is er mis met een munchkin beker ?
Volgens deze dame is het hetzelfde als een fles want moeten ze zuigen en dat is slecht voor de mondspieren en de spraakontwikkeling. Ik denk dar het wel mee zal vallen aangezien ze op het kdv ook deze bekers gebruiken. Daarnaast kan hij ook prima uit een open beker drinken, maar heeft hij er een handje van om de beker weg te gooien en daar heb ik dan weer geen zin in met een open beker.
3 jaar geleden
Reactie op Leonore1985
Volgens deze dame is het hetzelfde als een fles want moeten ze zuigen en da ...
Je krijgt er vooral ‘lippers’ mee bij veelvuldig gebruik. Omdat kindjes vooral met de lip werken om eruit te drinken. Dat heeft dan weer gevolg voor de verdere ontwikkeling. Een open beker is altijd het best.
3 jaar geleden
Ik moet straks naar CB. Hij krijgt vandaag zijn 11 maanden vaccinatie. Hebben jullie kinderen hier veel reactie op gehad?
3 jaar geleden
Ik moet straks naar CB. Hij krijgt vandaag zijn 11 maanden vaccinatie. Hebb ...
Helaas wel. Dagje koorts, overgeven en vooral veel last van haar beentjes. Normaal wil ze alleen maar kruipen en lopen, na vaccinatie twee dagen stil gezeten. Niet eens naar een speeltje willen kruipen. Dus twee dagen vooral op de bank gezeten tv kijken, boekje lezen en puzzel proberen te maken. Na twee dagen van de klachten af. Om stijfheid te voorkomen veel met haar beentjes in de lucht gefietst (vond ze wel erg pijnlijk).
3 jaar geleden
Matthias is 2 dagen hangerig geweest met wat verhoging, maar daarna was het ook weer over.
3 jaar geleden
Ik denk dat ieder kindje er verschillend op reageert. De keer voor de 11 maanden vaccinatie, volgens mij met 5 maanden. Deze vaccinatie destijds lijkt op die van de 11 maanden, wat betreft stofje. Ze gaven toen aan bij het CB, dat mijn zoontje er waarschijnlijk het zelfde of minder op zou reageren.
Met de 11 maanden was mijn zoontje iets minder hangerig en had dit keer geen verhoging.
Hopelijk valt het mee, anders inderdaad lekker veel knuffelen en samen op de bank hangen.
3 jaar geleden
Aiden is 78,5cm en 12kilo
Omdat hij volgende week al 13 maanden is hebben ze hem vandaag de 14 maandenprik gegeven en krijgt hij over 4 weken de 11 maandenprik.
Hij heeft even gehuild bij t prikken daarna niks meer aan hem gemerkt
3 jaar geleden
Vorige week ook bij het bureau geweest. Mijn zoon is dus 11,5 kg en 77,5 cm. Er werd mij verteld hij volgt heel mooi zijn lijn en groeit goed. Ga zo door.
3 jaar geleden
Hier een lange boy... 83 cm en 10.9 kilo bij 11 maanden. Hij is altijd boven gemiddeld geweest en zijn eigen lijntje heeft hij altijd gevolgd. Ik vind het cb hier fijn en meedenken.. ze zei direct kijk dan hoe goed hij het doet! Hij weet heel goed wat hij zelf wil en volgens de grafieken kan hij goed aanvoelen wat hij nodig heeft.. oftewel niets aan de hand.. en perfect op zn eigen hoge lijntjes hihi:) oftewel ik zou me niet druk maken als ik jou was.. en lekker je eigen kind en je eigen gevoel blijven volgen!