12 Reacties
2 jaar geleden
Wij hebben de commode ook op de kamer van de baby staan. Ik ben over een maand uitgerekend. Ik verschoon hem nu in de babykamer en ik heb beneden een aankleedkussen liggen. Hier zal ik hem verschonen als de baby in zijn kamer slaapt.
VRIEND
2 jaar geleden
Wij gebruiken al de commode niet meer sinds we 's nachts geen verluiering meer hoeven doen. Sindsdien altijd beneden verschoond (en nu dus nog, bijna 2 jaar) op een verzorgingstafel die daar al sinds dag 1 staat.
2 jaar geleden
Ik zou echt nog niet zonder de commode kunnen hoor! Natuurlijk kan ik de commode op de kamer van zijn broertje gebruiken (lijkt me alleen super onhandig als hij dan ligt te slapen) of zou ik het op de bank kunnen doen (vind mijn rug overigens niet zo leuk), maar ik vind het gewoon super makkelijk om hem in zijn eigen kamer te verschonen waar ook al zijn spullen liggen.
2 jaar geleden
Reactie op Leonore1985
Ik zou echt nog niet zonder de commode kunnen hoor! Natuurlijk kan ik de co ...
Precies dat ik zou hem voor geen goud nog willen missen al word de oudste in mei 2 gewoon voor allebei een commode s nachts en met de verschillende slaapjes en ziekte zo fijn dan stoor je niemand en om nog midden in de nacht naar beneden tegaan voor een luier lijkt me niet fijn persoonlijk
2 jaar geleden
Ik gebruik de commode dagelijks! Voor het verschonen, aankleden en na het badje. Scheelt zoveel voor m’n rug!