12 Reacties

2 jaar geleden

Wij hebben de commode ook op de kamer van de baby staan. Ik ben over een maand uitgerekend. Ik verschoon hem nu in de babykamer en ik heb beneden een aankleedkussen liggen. Hier zal ik hem verschonen als de baby in zijn kamer slaapt.

2 jaar geleden

Wij hebben de commode bij de 2e niet eens gebruikt. Gewoon op een aankleedkussen op de bank of bed.

2 jaar geleden

Wij hebben nog een babykamer aangeschaft 🙈 ik kan de commode nog niet missen en man lief helemaal niet wij hebben alles dubbel er zit 13 5 maand tussen onze kleintjes

2 jaar geleden

Reactie op Marleen1994

Wij hebben de commode ook op de kamer van de baby staan. Ik ben over een ma ...
Oh goede inderdaad! Thanks!

2 jaar geleden

Reactie op Emwn

Wij hebben nog een babykamer aangeschaft 🙈 ik kan de commode nog niet miss ...
Oh dat snap ik wel met zo weinig leeftijdsverschil! Mijn zoontje is 2 als de baby er is, rond z'n verjaardag ben ik uitgerekend

2 jaar geleden

Wij gebruiken al de commode niet meer sinds we 's nachts geen verluiering meer hoeven doen. Sindsdien altijd beneden verschoond (en nu dus nog, bijna 2 jaar) op een verzorgingstafel die daar al sinds dag 1 staat.

2 jaar geleden

Reactie op Aardbeitje20

Wij gebruiken al de commode niet meer sinds we 's nachts geen verluiering m ...
Oh lekker zeg! Mijn zoontje word snachts helaas nog wel regelmatig wakker en heeft dan een hele volle luier dus verschonen doen we dan vaak wel even

2 jaar geleden

Pas buikgriep alle 2 ik was mega blij midden in de nacht met 2 commodes 😅

2 jaar geleden

Ik zou echt nog niet zonder de commode kunnen hoor! Natuurlijk kan ik de commode op de kamer van zijn broertje gebruiken (lijkt me alleen super onhandig als hij dan ligt te slapen) of zou ik het op de bank kunnen doen (vind mijn rug overigens niet zo leuk), maar ik vind het gewoon super makkelijk om hem in zijn eigen kamer te verschonen waar ook al zijn spullen liggen.

2 jaar geleden

Reactie op Leonore1985

Ik zou echt nog niet zonder de commode kunnen hoor! Natuurlijk kan ik de co ...
Precies dat ik zou hem voor geen goud nog willen missen al word de oudste in mei 2 gewoon voor allebei een commode s nachts en met de verschillende slaapjes en ziekte zo fijn dan stoor je niemand en om nog midden in de nacht naar beneden tegaan voor een luier lijkt me niet fijn persoonlijk

2 jaar geleden

Hmmm ik ga door jullie toch twijfelen hahah! Misschien koop ik wel een soort ladekast voor m'n zoontje dat even hoog is zodat ik het eerst nog als commode kan gebruiken🙊

2 jaar geleden

Ik gebruik de commode dagelijks! Voor het verschonen, aankleden en na het badje. Scheelt zoveel voor m’n rug!