11 Reacties

2 jaar geleden

Ik heb de kamer nog precies zoals het begin. Zolang ze nog verschoond moet worden en de ledikant er nog staat ga ik nog niks veranderen.

2 jaar geleden

Niks veranderd ten opzichte van het begin hier.. commode wordt nog meerdere keren per dag gebruikt en slapen nog heerlijk in het ledikantje.

2 jaar geleden

Hier alleen een extra boekenkastje erbij geplaatst zodat ze daar wat boekjes en andere frutseltjes in kan bewaren en bekijken.

2 jaar geleden

Same here! Commode nog nodig om te verschonen en ledikant word ook nog goed gebruikt. Qua speelruimte doet een groot deel van de woonkamer nu dienst als kinderkamer😅

2 jaar geleden

Ik vroeg mij af of je je kindje al op haar kamertje laat spelen? Ik zou dan de schommelstoel eruit halen, deze heb je denk ik niet meer nodig? Dat creëert weer extra speelruimte!

2 jaar geleden

Nog hetzelfde. Verschonen doe ik toch het liefst liggend. Daarna gooi ik t kussen aan de kant en kunnen we zittend/ staand aankleden. Spelen doet ze niet echt. Hooguit als ik boven bezig ben met opruimen, maar dan wil ze het liefst voor mn voeten lopen🤣

2 jaar geleden

Hier ook een klein kamertje. Spelen doet ze vooral nog beneden. Kamertje aanpassen komt straks wel als ze niet meer in haar ledikantje kan...

2 jaar geleden

Ik vroeg mij af of je je kindje al op haar kamertje laat spelen? Ik zou da ...
Als boven ben rommelt ze weleens boven.. En geef haar nog steeds een fles savonds voor het slapen.. Voor zolang het nog duurt 🙈😊 maar vind het heerlijk dat momentje nog even samen..

2 jaar geleden

Wij hebben het kamertje ook nog steeds hetzelfde.. precies wat hieronder ook al meerdere keren genoemd wordt.. zolang de commode en ledikantje nog gebruikt wordt ga ik het niet veranderen.. wel heb ik een kist op zijn kamer staan met wat speelgoed en ligt er op de overloop en onze kamer ook wat speelgoed (boekjes, een auto, een muziekdingetje, opblaasbare) als ik dan boven bezig ben met dingen rent hij wat tussen de kamers heen en weer en speelt soms wat. Zolang hij nog niet een leeftijd heeft dat hij alleen in z’n kamer speelt en niet zelfstandig een trap op en af kan dient bij ons nog steeds de woonkamer als speelruimte.

2 jaar geleden

Kindje van 20 maanden hier, ik gebruik wel stuk minder de commode. Verschonen op de bank en op bed van mij. We slapen heerlijk samen en haar commode, kledingkast staat dus op ‘mijn’ kamer. Laatste tijd spartelt ze wel meer tegen om op de commode te gaan. Ik wil hem voorlopig nog niet wegdoen, want enige manier waarop ze niet wegloopt tijdens het aankleden, vanwege de hoogte haha. Maar als je kamertje klein is kan je toch het verschoonkussen met mandje voor luiers en doekjes en crème onder het ledikant schuiven? Zo doen vriendinnen het van mij die geen commode meer hebben.

2 jaar geleden

Hier het kamertje nog gewoon zoals hij was incl. de commode (lange IKEA kast). Gebruik zelfs nog het rotan verschoonmandje haha. Hij is van mei 2020, dus nu 21 maanden. Verschoon nu ook wel eens op de bank of op mijn bed, maar ook dagelijks gewoon op de commode 😄