4909 Reacties

4 jaar geleden

Allesssss!!!!!🙈🤣😭🤬 dat mensen ademen is soms al teveel! Hahaha! Herkenbaar voor iemand?

4 jaar geleden

Ik vind het echt heerlijk hoe na maanden van braken ik nu eindelijk lekker om de haverklap flauwtes krijg. En hoe mensen overal een mening over hebben waar ik me door mijn hormonen keiveel van aantrek. Heerlijk gewoon 😂

4 jaar geleden

Kut irritante collegas. Haat haar vieze wijf schreeuwt steeds op mij.

4 jaar geleden

Stiefzoon is 3 dagen bezig geweest met het maken van een levensgrote surprise voor klasgenootje. Supertrots op het resultaat en was bijna af. Mijn vriend staat altijd eerder op dan ik (hij moet naar werk). Ik word wakker in de veronderstelling dat hij de hond allang heeft laten plassen, anders zou mijn vriend dit wel aangegeven hebben toch? Niet dus... Blijkbaar had vriendlief te veel haast om de hond te laten plassen en heeft hij er niet aan gedacht om dit mij te laten weten. Gevolg: ik kom uit bed, ga aan de bar zitten met mijn ontbijtje en bam, de hond plast over stiefzoons surprise heen.... Ik huilde, hard.

4 jaar geleden

Ik vind het echt heerlijk hoe na maanden van braken ik nu eindelijk lekker ...
Nou echt hoor! HG zwangerschap Joe-pie. Eindelijk minder kotsen, begin je continu flauw te vallen verdomme! En die meningen: BAH. Ik heb twee stiefzoontjes en mijn schoonmoeder doet zo lullig. Ze wist dat ik opgenomen was geweest in het ziekenhuis (wist toen nog niet dat ik zwanger ben), heeft me horen kotsen die middag en ik was haar gezeik zat dus ben naar boven gegaan, de zolder aan het uitzoeken waardoor er boven overal dozen stonden. Emmertje tussen de benen en hoppa, door. Vervolgens komt ze ongevraagd naar boven en zei 'je bent niet echt een goed voorbeeld voor de kinderen zo he, het moet wel hygiënisch blijven'. Dat zei ze dus omdat ze vond dat ik niet genoeg deed. Ik heb mijn stiefzoontjes met plastic tasjes naar school gebracht, zodat ik onderweg kon kotsen! Klopt, ik liet het stofzuigen even afwachten tot vriendlief thuis was van werk aangezien ik continu omviel! Ze liep nadat ze dat zei weer naar beneden, ik heb die middag alleen maar boven zitten janken. Dat weekend daarop haar erop aangesproken waar mijn vriend bij was, zei ze dat ik dingen verzon. Echt ik heb zo'n bloedhekel aan dat mens

4 jaar geleden

Stiefzoon is 3 dagen bezig geweest met het maken van een levensgrote surpri ...
Aaah neee ik voel ‘m ook! Zo zeg, ik zou echt gaan flippen op dat moment! En hoe heb je het nu opgelost?

4 jaar geleden

Nou echt hoor! HG zwangerschap Joe-pie. Eindelijk minder kotsen, begin je c ...
Oh jeetje, dat klinkt heftig, en zo onrechtvaardig. Heel veel sterkte ermee! Die stofzuiger bekijkt het maar even ;)

4 jaar geleden

Stiefzoon is 3 dagen bezig geweest met het maken van een levensgrote surpri ...
Ik heb dat pas gehad met mijn zoontje die opeens ziek werd. De eerste keer spuugde hij volledig over de bank en zichzelf, kon ik mezelf nog redden. De tweede keer echt van top tot teen mij onder, zichzelf en de vloer. Toen heb ik echt even heel hard gehuild. Top die hormonen

4 jaar geleden

Dat volgens je schoonouders spugen en misselijkheid tussen je oren zit... Omdat mijn schoonmoeder dat bij 2 zwangerschappen niet heeft gehad. JA het is m'n nieuwe hobbie en ik vind het zo lekker om te spugen🤨... Zelfs mijn man was boos geworden..

4 jaar geleden

Reactie op gekkie90

Aaah neee ik voel ‘m ook! Zo zeg, ik zou echt gaan flippen op dat moment! E ...
Ik heb gezegd dat ik haar hier pas rond etenstijd wil hebben, wanneer mijn vriend thuis komt. Ze komt hier elke woensdag en deelt ook altijd even mee dat zij dan de kinderen ophaalt van school, want zij is oma. Ik heb dan niks te zeggen. Of wanneer ze een spelletjesdag met lekkers op school hebben gehad en ik aangaf dat ik niet wou dat ze smiddags nog meer chips en snoep kregen, er was allemaal lekker fruit in huis en ze hadden nog geen fruit gehad, dus als ze zin hadden in iets mochten ze fruit (wat ze zelf heerlijk vinden). Ik ben toen naar de winkel gegaan (deed ik continu als zij er was, want dan kon ik haar even een uurtje minder zien) en bij terugkomst was de hele chipszak die in de kast lag leeg. Ze hadden met z'n drieën een hele chipszak op terwijl ik had gezegd dat ik het niet wou hebben! Reden? Ja maar ik ben oma en jij niet. Nee, ik woon hier, zorg elke dag voor ze, zij niet. Ga toch weg met je 'ik ben oma'. Nee is nee en al helemaal als ze bij ons thuis is. Ze kan savonds mee eten zodat de Kids haar kunnen zien en mijn vriend heeft net zijn vader verloren, ik wil de situatie tussen hem en zijn moeder niet ook nog lastiger maken. Ik probeer haar opmerkingen te negeren, maar word er wel flink zat van.

4 jaar geleden

Hier is de misselijkheid eindelijk weg.. heb ik flinke bekken instabiliteit ervoor terug

4 jaar geleden

Momenteel 22 weken zwanger en al 4 weken enorme rugklachten. Advies van verloskundige is om de 2 uur liggen en minder werken. Nu wilt me werk er niet aan geloven en hebben afspraak bij arbo arts gemaakt waar maandag eindelijk naartoe kan (duurde 3 weken voor de afspraak kan plaatsvinden). Zijn er meiden die dit herkennen en hoe gaan die hiermee om? Zie de foto van mijn nogal comfortabele ligplek op werk. Moet via de stoel erop zien te komen en eraf.

4 jaar geleden

Reactie op DorineJeroen

Momenteel 22 weken zwanger en al 4 weken enorme rugklachten. Advies van ver ...
Hier werk ik in de tandheelkunde maar agenda staat mega vol dus heb mijn werkgever gevraagd er wel naar te kijken.. ben benieuwd want ik moet ook tussendoor 10 minuten plat. Ik heb wel t geluk dat ik een behandelstoel achterover kan gooien

4 jaar geleden

Reactie op DorineJeroen

De pijn is herkenbaar. Ik heb hier sinds 1u weken last van een ben nu ook 22 weken. Ik zou overdag ook vaker moeten liggen. Maar hoef nu nog maar in 2 weken 5 dagen te alleen. Dus dan red ik me denk ik nog wel. Daarna heb ik kerstvakantie en moeten er toch maar eens na gaan denken over hoe we die laatste 6 weken haalbaar gaan maken. Gelukkig is mijn directeur heel meedenkend! Succes bij de arbo

4 jaar geleden

Reactie op DorineJeroen

Wat klote zeg:( Ik heb ook last van mijn onderrug, 21 weken. Werk voor gemeente, nergens bedden. Uit wanhoop vandaag maar op een bank in de kantine gaan liggen. Nog zo lang te gaan.. ga opzoek naar n oplossing. Sterkte allemaal

4 jaar geleden

Vandaag te horen gekregen op werk dat ik een vast contract kan krijgen mar dan een functie, uren en loon minder (terwijl ik in opleidings programma zit om hoger te groeien) of contract loopt af in maart (tijdens verlof) en geen vast contract dus. #zwangerschapsdiscriminatie

4 jaar geleden

Reactie op J4567

Vandaag te horen gekregen op werk dat ik een vast contract kan krijgen mar ...
Je werk mag je pas na 6 weken verlof ontslaan...

4 jaar geleden

Reactie op DorineJeroen

Ongeveer 4 weken last van mijn bekken. Ga daarvoor naar de fysio en zij heeft advies gegeven over het aantal uren dat ik zou kunnen werken, zodat ik het volhoud (ook met een peuter in huis). Gelukkig kon mijn leidinggevende daar helemaal in mee gaan en zijn mijn diensten aangepast. Er gaat wel nog een gesprek met de bedrijfsarts komen om een en ander goed te regelen.

4 jaar geleden

Ik maak me nu al zorgen voor als de kleine meid er eenmaal is.. dan moet natuurlijk iedereen haar vasthouden! En gelijk langs komen.. En als ik dat bij m’n schoonouders niet toe sta dan krijg ik natuurlijk weer het gezeik dat er nog een denkbeeldige navelstreng is en zij toch echt opa en oma zijn.. Maar een ding is zeker, hoeveel gezeik het ook gaat opleveren er is niemand die over mij heen gaat lopen.. ik bepaal 😁

4 jaar geleden

Reactie op Jenn104

Ik maak me nu al zorgen voor als de kleine meid er eenmaal is.. dan moet na ...
Pff je bent niet de enige. Mijn schoonouders stinken heel erg naar rook. Straks ruikt mijn heerlijke frisse baby naar rook 😷😩