4909 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op Lotski

Zeker doen! De kinesiste maakte onlangs enkele spierknopen los aan mijn nek ...
Kan ik me voorstellen, ik heb gebeld maar ze waren niet bereikbaar, dus heb voicemail ingesproken. Hoop snel terecht te kunnen.

4 jaar geleden

Iemand tips voor felle keelpijn, buiten klassiekers zoals honing en veel drinken? Ze is echt ontzettend rauw, praten en slikken is een hele opgave. Ik denk dat het een keelontsteking is, maar heb enkel eergisteren koorts gehad. Weet niet of het de moeite is om naar de dokter te gaan.

4 jaar geleden

Reactie op Lotski

Iemand tips voor felle keelpijn, buiten klassiekers zoals honing en veel dr ...
Trachitol, a l moet je dat even overleggen met de arts, of van vsm is er een hele fijne keelspray die je kunt gebruiken. Ik ben opgestaan met felle buikpijn vandaag in mijn onderbuik, als dat vanmiddag nog zo is ga ik toch maar de gynaecoloog bellen..

4 jaar geleden

Reactie op RVB-24

Trachitol, a l moet je dat even overleggen met de arts, of van vsm is er e ...
Bedankt voor de tip. En ‘succes’ met de buikpijn! Hopelijk snel weer over...

4 jaar geleden

Godsgruwelijk het zuur... na alles! De hele dag aan de Antagel vind ik zelf niet fijn. Jullie nog tips? Eerste 18 weken had ik al het zuur... toen had mijn maag 4 weekjes rust... nu weer terug in alle hevigheid!

4 jaar geleden

Reactie op Lotski

Bedankt voor de tip. En ‘succes’ met de buikpijn! Hopelijk snel weer over.. ...
Dank je wel! Jij ook veel beterschap!

4 jaar geleden

Reactie op Lotski

Ik heb een aantal weken geleden deze voorgeschreven gekregen tegen keelpijn

4 jaar geleden

Reactie op Jasje

Godsgruwelijk het zuur... na alles! De hele dag aan de Antagel vind ik ze ...
Rennies rennies rennies, eet ik al 10 weken de hele dag door en het werkt goed!

4 jaar geleden

Reactie op Tiennie

Ik heb een aantal weken geleden deze voorgeschreven gekregen tegen keelpijn ...
Thanks voor de tip! Vanochtend heb ik al keeltabletten van Medica gehaald. Die krijg je mee zonder voorschrift. Als die niet helpen, dan ga ik eens langs de dokter.

4 jaar geleden

Reactie op Snaip

Rennies rennies rennies, eet ik al 10 weken de hele dag door en het werkt g ...
Antagel werkt ook geweldig... maar zou liever iets hebben wat ik er op natuurlijke manier naast kan gebruiken. Zonder Antagel slaap ik niet, dus heb het sowieso nodig. Anders toch een keer langs de huisarts. Misschien dat hij nog iets weet.

4 jaar geleden

Reactie op Jasje

Antagel werkt ook geweldig... maar zou liever iets hebben wat ik er op natu ...
Misschien Omeprazol? Dat is een maagbeschermer en kan ook helpen bij maagzuur.. Zo vervelend, dat zuur! Sterkte!

4 jaar geleden

Reactie op Denise M

Misschien Omeprazol? Dat is een maagbeschermer en kan ook helpen bij maagzu ...
Ook niet natuurlijk, maarja als het helpt.. ze zeggen soms melk of vanillepudding ofzo, maar dat helpt mij nooit..

4 jaar geleden

Reactie op Lotski

Ik heb vorige week ook heel erg keelpijn gehad en heel erg verkouden en stem bijna kwijt.. Die begint gelukkig nu weer wat terug te komen en ben ik alleen een beetje hees nog.. Wat bij mij vorige week heel goed hielp was een waterijsje.. Ik doe al jaren dat ik bij hele erge keelpijn waterijs eet.. Dit helpt bij mij vaak nog beter dan thee.

4 jaar geleden

Reactie op Denise M

Misschien Omeprazol? Dat is een maagbeschermer en kan ook helpen bij maagzu ...
Omeprazol mag niet tegelijkertijd met een rennie of Antagel... en dat werkt pas na 48 uur😔. Zonder een rennie of Antagel kom ik de nacht niet door. En vanille vla, werkt bij mij averechts. Te zoet, dus het zuur. Krijg al het zuur van een bruine boterham met (pinda)kaas, of een glas ranja. Nu 22 weken... en het wordt volgens mij alleen nog maar erger.

4 jaar geleden

Reactie op Marianne213

Ik heb vorige week ook heel erg keelpijn gehad en heel erg verkouden en ste ...
Amai, goeie tip! Ik ben daarnet nog snel naar de winkel geweest voor waterijsjes, en het helpt veel beter dan de vier zuigtabletten van de apotheker die ik vandaag al op heb... Thanks!

4 jaar geleden

Reactie op Snaip

Rennies rennies rennies, eet ik al 10 weken de hele dag door en het werkt g ...
Maximaal 6 op een dag nemen ivm het calciumgehalte! Want te veel calcium is niet goed 😊 vanavond toevallig te horen gekregen op de CP...

4 jaar geleden

Reactie op Jasje

Godsgruwelijk het zuur... na alles! De hele dag aan de Antagel vind ik ze ...
Ik denk dat je het al wist.... Maar je matras bij het hoofdgedeelte ietswat verhogen door een kussen oid er onder te leggen... Dat moet goed helpen.

4 jaar geleden

Reactie op Jasje

Omeprazol mag niet tegelijkertijd met een rennie of Antagel... en dat werkt ...
Oh echt, dat wist ik niet.. ik heb het wel eens samen genomen. Oeps! Dan heb ik verder ook geen tips voor je.. Ik slaap zelf met een extra kussen. Bij plat liggen heb ik ook veel zuur. Hopelijk wordt het snel minder.. Veel sterkte!!

4 jaar geleden

Reactie op HalloWereld

Ik denk dat je het al wist.... Maar je matras bij het hoofdgedeelte ietswat ...
Ooit een keer een hele goeie investering gedaan. Ene bed met elektrische lattenbodem. Als ik alleen echt pech heb, heb ik zelfs het zuur met rechtop zitten. Zoals de afgelopen drie dagen. Denk dat ik een rondje huisarts doe...

4 jaar geleden

Ik heb al paar uur last van stekende buikpijn. Ik kan er niet van slapen. 😣