4909 Reacties

4 jaar geleden

Wat hebben jullie gedaan tegen de reflux en krampjes bij je kleine??
Hoi, wij hadden het bedje wat omhoog staan zodat ze met haar hoofd wat hoger lag, ook in de wandelwagen. En op advies van de kinderarts met 3 maanden gestart met de omneo voeding met rijstebloem om de voeding in te dikken. Verder was het gewoon heel veel troosten bij krampjes. En we hebben de vitamines op waterbasis gehaald omdat mijn man prikkelbare maagdarmsyndroom heeft en zelf heel heftig reageert op olie.

4 jaar geleden

Pijnlijke benen s'nachts....iemand een tip?

4 jaar geleden

Pijnlijke benen s'nachts....iemand een tip?
Pijnlijk of onrustige benen?

4 jaar geleden

Reactie op pure essence

Pijnlijk of onrustige benen?
Pijnlijke helaas

4 jaar geleden

Pijnlijke helaas
Pijnlijk als in kramp? Dat heb ik wel iig elke keer kramp in mn kuiten. De ochtend blijf ik dan last houden. Mijn verloskundige zei extra magnesium slikken en warm en koude douche afwisselen voor je naar bed gaat en dan afsluiten met warm water

4 jaar geleden

Reactie op IrisSchippers

Pijnlijk als in kramp? Dat heb ik wel iig elke keer kramp in mn kuiten. De ...
Vervelend voor je! Bedankt voor de tips!

4 jaar geleden

Mijn bekkentherapeute gaf mij voor kramp nog.de tip in de kuiten/benen te strekken. Handen tegen de muur en dan 1 been gestrekt naar achter en later wat verder weg stappen en dan licht buigen. Dit werkte bij mij wel. Hier wel enorm last van onrustige benen, voor de zwangerschap al maar nu nog veel erger ... veel geprobeerd maar werkt niet:(

4 jaar geleden

Reactie op Prissje

Mijn bekkentherapeute gaf mij voor kramp nog.de tip in de kuiten/benen te s ...
Dank je wel! Hmm hopen dat je iets vindt wat wel werkt!

4 jaar geleden

Pfffff super beroerd vandaag, kan niet echt lopen van de pijn en heb zulke erge keelpijn, en hoofdpijn ... Ah en het is half 3 dat zegt ook wel wat 🤣 de combi van zwanger zijn en ziek worden is niet optimaal 🤷‍♀️

4 jaar geleden

Reactie op Prissje

Helpt wandelen ook niet? Want ik krijg alleen onrustige benen als ik nauwelijks heb bewogen.

4 jaar geleden

Reactie op Prissje

Probeer eens venadoron gel van weleda! Ik heb ook al vanalles geprobeerd, werd bijna gek van Mn onrustige benen.. Sinds ik dit smeer 2/3x daags op Mn kuiten gaat het uitzonderlijk goed en slaap ik weer stukken beter. Het is wel prijzig maar ik kan het iedereen aanraden.

4 jaar geleden

Helpt wandelen ook niet? Want ik krijg alleen onrustige benen als ik nauwel ...
Nee het maakt niet uit of ik veel of weinig heb gelopen. Zodra ik ga liggen heb ik er last van, een enkele keer als ik gewoon zit. Heb meer het idee alsof het vanuit me rug komt en zo door naar beneden. Ook last van ischias links die kant is ook erger als de andere. Heel lastig.

4 jaar geleden

Reactie op pure essence

Probeer eens venadoron gel van weleda! Ik heb ook al vanalles geprobeerd, w ...
Dank je voor de tip zal er eens voor kijken, alle beetje helpen. Voorheen had ik van a vogel pillen ervoor maar die mogen niet met de zwangerschap.

4 jaar geleden

Heel de nacht bijna wakker geweest door de keelpijn, oorpijn en hoofdpijn en Momenten dat ik kon slapen maakt mijn man me wakker met zijn gesnurk 🤬 die ook pas om 3u naar bed kwam 🤬 chagrijnig tot en met, en maar ontbeten met een waterijsje tegen de pijn, zal mijn suiker leuk vinden 😂

4 jaar geleden

Reactie op RVB-24

Heel de nacht bijna wakker geweest door de keelpijn, oorpijn en hoofdpijn ...
Waar balen zeg. Tip van de ontstekingsexpert: je kan beter warme(hete) thee drinken tegen keelpijn Dan een koud ijsje. Dit verdoofd en help tegen de ontsteking

4 jaar geleden

Reactie op Jufbo

Waar balen zeg. Tip van de ontstekingsexpert: je kan beter warme(hete) thee ...
Ga ik zo weer aan de thee, dank je wel! Ijsje heeft wel mini beetje geholpen dat ik tenminste nog even kon verder slapen, al hielp het ook dat ik mijn man uit bed heb getrapt 😂

4 jaar geleden

Heb al sinds vrijdag zo'n last van jeuk en roodheid in de borstpartij. Gister werd het echt super rood. Tussen de borsten en over decolete. En jeuken , om gek van te worden. Ben nu 22 weken zwanger. Heb al mentolpoeder gebruikt en zalf voor zeer droge huid. Maar ik wordt nog steeds gek van de jeuk. Probeer niet te krabben, maar is erg moeilijk. Iemand nog een gouden tip voor me ??

4 jaar geleden

Reactie op Mamamoose

Heb al sinds vrijdag zo'n last van jeuk en roodheid in de borstpartij. Gist ...
Ik had het vooral bij mn tepels. Heb bio oil gebruikt en dat helpt mij.

4 jaar geleden

Reactie op Mamamoose

Heb al sinds vrijdag zo'n last van jeuk en roodheid in de borstpartij. Gist ...
Koelzalf van de apotheek. Dat verkoeld de huid, waardoor misschien de jeuk ook wat minder wordt

4 jaar geleden

Hebben jullie ook zo een last van alle verplichtingen rond de feestdagen? Bij de familie van mijn man zijn er ook nog een aantal verjaardagen tussen kerst en oud en nieuw en daar wordt ieder jaar van verwacht dat we daarheen gaan. Ik ben daarnaast ook zelf jarig en ik voel dan ook verplicht om een klein etentje te organiseren, want anders krijg ik geklaagd van familie dat ze nooit bij mij thuis mogen langskomen. Pff ik denk, ligt dit aan de hormonen? Ik heb ook last van alle goed bedoelde adviezen van iedereen, iedereen die het beter weet en die mij dan advies probeert te geven. Mijn schoonmoeder is daar het ergst in en ik weet ze bedoelt het allemaal goed, maar ik kan hier niet goed mee omgaan. Ik heb voor de kerst 20 rompertjes gekregen van de Primark van mijn schoonmoeder van maat 50-56 omdat ik daar niet genoeg van kan hebben. Ze zegt dat mijn man altijd zichzelf onder spuugde dus ik moest voorbereid zijn. Terwijl ik al 5 rompertjes van die maat. Ik kan gewoon nergens tegen in gaan want anders wordt er gezegd oooh ja laat maar gaan dat zijn je hormonen, maar ik heb daar geen last van verder. Ik heb geen huilbuien, nesteldrang of uitbarstingen met mijn man of vrienden.. ben het wel zat al die verplichtingen en het zal vast ondankbaar klinken over de rompertjes maar ik vind het juist zo zonde als dat gewoon zou blijven liggen