4909 Reacties
4 jaar geleden
Reactie op Babymax
Hebben jullie ook zo een last van alle verplichtingen rond de feestdagen? B ...
Ik heb niet zoveel last van die verplichte nummertjes. Als ik niet naar een bepaald feestje wil gaan, dan ga ik niet. Maar ik heb dat altijd al durven zeggen. De voorbije jaren hebben we al vaker van die dingen geskipt.
Voor ons zijn de feestdagen nu wel niet zo druk, en tot nu toe was het elke keer al wel best gezellig. Dat scheelt ook al wel.
4 jaar geleden
Ik heb echt mega laat van harde buiken. Dee week zo erg dat ik het gewoon benauwd kreeg 😅😬
4 jaar geleden
Reactie op Babymax
Hebben jullie ook zo een last van alle verplichtingen rond de feestdagen? B ...
Zeker, normaal gesproken nodigen wij onze ouders en broer/zus bij ons uit en hebben we aan een kerstdag genoeg om iedereen te zien.
Nu zou dit vanwege de zwangerschap te zwaar voor ons zijn dus we hadden nu de hele week nodig om al onze (gescheiden) ouders te bezoeken. Dat vond ik eigenlijk vermoeiender dan samen met mijn man een etentje organiseren 😂
Ben de feestdagen redelijk doorgekomen maar ben nu weer non-stop aan het braken :(
4 jaar geleden
Bezig met mijn baby aankopen..
Nou heb ik altijd wel een beetje keuzen stress maar nu al helemaal!
Gister eindelijk het aanbevolen aantal hydrofiele luiers doekjes en washandjes besteld na 1 week wikken en wegen...
Voelde echt als een opluchting! Nu de rest nog 😅
Na dat ik een aantal uur op Pinterest een mood boord heb gemaakt voor de kamer en kleur combi..
En het internet afstruin naar bijpassende dingen maar toch de kosten redelijk in de hand wil houden verbaast het mij echt zet er baby voor of achter en ze vragen meteen de hoofdprijs! Nee ik laat ik het anders zeggen waarom is alles wat ik uitzoek meteen zo duur!
En dan Facebook die ook mee probeert te denken super leuk die suggestie maar dat zijn dan ook meteen de duurste site’s!
Natuurlijk wil ik het best voor ons meisje maar wel voor een eerlijke prijs..
Hebben jullie nog leuke site’s of winkels gevonden?
4 jaar geleden
Reactie op stan en jes
Nou heb ik altijd wel een beetje keuzen stre ...
Ga op zoek naar de koopjes; xenos, kwantum, zelfs Action heeft leuke dingen die misschien in 1e instantie niet echt babykamer uitstralen maar eenmaal gematcht met andere dingen juist perfect passen! Ik heb 3 vierkante kubussen voor aan de muur, leuk aangekleed met de juiste babyfrutsels.
4 jaar geleden
Reactie op stan en jes
Ik haal bijna alles via marktplaats!! :) je kan voor de grote spullen zoekopdrachten instellen met een reikwijdte van 5 of 10 kilometer. Ook heb ik een algemene zoekopdracht met 'baby' ingesteld. Er is zoveel in de buurt. Vind het echt heel fijn en ook goed voor het milieu :)
4 jaar geleden
Hier vandaag erg last van me onderrug, kan bijna niet lopen. Verder nog aan het hoesten, longen doen er pijn van :( heb ook astma dus moet het in de gaten houden als het te erg wordt moet ik naar de gynaecoloog. Verder lijkt het er wel op dat alles waar ik het niet mee eens ben, zoals dingen met me dochtertje en andere dingen, dat mijn man het juist doet pfff ... ben in staat niks meer te zeggen pfff rot dag vandaag :(
4 jaar geleden
Reactie op stan en jes
Wij hebben ook veel 2de hands gehaald en een vloerkleed, plakjes en lampjes bij de IKEA. In januari gaan we het kamertje klaarmaken 😊
Voor de rest veel van vrienden en familie over kunnen nemen en de duurdere dingen zoals een leuk babynestje enzo op mijn verlanglijstje gezet voor mijn babyshower 🙈
Je kan ook even op de marktplaats van Facebook kijken! Zie ik ook veel leuke dingen voorbij komen.
4 jaar geleden
Ppfff ik verbaas me over dat mijn man zo weinig inlevingsvermogen heeft op het moment. Normaal leeft hij altijd heel erg mee. Maar nu....
Ik ben half april uitgerekend maar mijn vorige bevalling begon ook 2,5 week eerder. Is toch iets om rekening mee te houden althans vind ik. Mijn man ziet dat anders. We hebben nog geruime tijd om de kamer klaar te maken. Als die meubels eind maart in elkaar zitten, heb je nog genoeg tijd om te wassen en alles in te ruimen voordat je moet bevallen.....dat is zijn mening. Serieus?? Stress stress stress hier.
4 jaar geleden
Ppfff ik verbaas me over dat mijn man zo weinig inlevingsvermogen heeft op ...
Heel herkenbaar! Gelukkig heeft die van mij zich neergelegd bij m’n hormonen en gaat hij bijna nergens meer tegen in 😅 Met als resultaat dat het kamertje al een aantal weken zo goed al klaar is 🤣
Misschien proberen op een andere manier, of gewoon zelf beginnen? Dan komt hij vast vanzelf helpen!
4 jaar geleden
Reactie op Jenn104
Heel herkenbaar! Gelukkig heeft die van mij zich neergelegd bij m’n hormone ...
Zelf beginnen doe ik ook maar zelfs meubels bestellen wil hij nog niet met wat voor argument ik ook kom. Leg mij er wel bij neer. Komen vast nog wel opa’s en oma’s zeuren dat het te lang duurt voordat de kamer klaar is 😊
4 jaar geleden
Ohhh mijn man kan even erg zijn, hij is nu eindelijk de kozijnen aan het schilderen en de plinten 😂 hebben de verf al maanden in huis en hij snapt maar niet dat ik wil dat het af is zodat ik het perfect kan maken 😂 ik ben eind maart aan de beurt en wil het gewoon voor me zien hoe het word en dingen bijhalen of veranderen zo lang het kan 🙈 wil het liefst de kerstboom ook opgeruimd hebben zodat we de box meer kunnen zetten 🙈 het is zeer jammer dat de meeste mannen geen nesteldrang krijgen 😂
4 jaar geleden
Reactie op RVB-24
Ohhh mijn man kan even erg zijn, hij is nu eindelijk de kozijnen aan het sc ...
Ja echt hè snap helemaal wat je bedoelt. Gelukkig staat de box al een tijd en stond de kerstboom daar niet. Die is ook al weg want hij vond het toch wel irritant die boom zo bijna midden in je kamer omdat je er eigenlijk geen plek meer voor hebt. Mannen zouden ook nesteldrang moeten hebben. Zou toch een stuk makkelijker zijn voor ons zwangere vrouwen.
4 jaar geleden
Reactie op Jenn104
Hahaha ja het kan beter andersom zijn hé 😉 Mannen de nesteldrang en opruim ...
Zo is dat!!!
4 jaar geleden
Dus ik zit bij de kapster.... en heb mezelf ondergekotst. Gelukkig wel op de beschermhoesje 😭Schaamde me enorm 🤭 maar ze waren enorm begripvol. En dit nog bij 25 weken. #imdone.
4 jaar geleden
Dus ik zit bij de kapster.... en heb mezelf ondergekotst. Gelukkig wel op d ...
Oei hopelijk mindert het nog en je moet je niet schamen daarvoor, je kiest er zelf niet voor. Hier moet ik ook mijn medicatie tegen de misselijkheid blijven doorpakken anders ben ik ook terug aant overgeven. Ben nu 24+3