4909 Reacties
4 jaar geleden
Reactie op Tiennie
Oei hopelijk mindert het nog en je moet je niet schamen daarvoor, je kiest ...
Jeetje, denk dat het toch de gehele zwangerschap blijft. Het is wel sterk vermindert na de 15e week, maar het lijkt alsof het nu terug komt, of komt het door de drukke feestdagen...
Heb je er continu last van?
4 jaar geleden
Reactie op Babymax
Oh jeetje toch! Ik hoop dat het snel weer beter gaat! Lekker rustig aan doe ...
Dankjewel! Ik had gisteren weer zo’n dag dus ben maar lekker vroeg gaan slapen. Heel feestelijk 😂
4 jaar geleden
Dus ik zit bij de kapster.... en heb mezelf ondergekotst. Gelukkig wel op d ...
Oh jeetje, dat is echt heel vervelend. Gelukkig waren ze begripvol, maar dat lijkt me alsnog heel vervelend. Hopelijk voel je je snel beter!
4 jaar geleden
Ppfff ik verbaas me over dat mijn man zo weinig inlevingsvermogen heeft op ...
Hahahaha ook hier heel herkenbaar. Ik heb 2 weken geleden dan maar zelf het ledikantje besteld ( half maart uitgerekend) kamer geschilderd en 1 muur behangen heb ik ook al zelf gedaan ✅. Nu gaat die van mij eind januari nog naar Boston voor een week voor zijn werk, terwijl ik bij mij 2e met 31weken al weeën kreeg en weeën-remmers. Hij zegt gewoon: schat als het moet pak ik het eerste vliegtuig weer naar huis 🙄. Gelukkig is AMSTERDAM- Boston met een rechtstreekse vlucht minimaal 8 uur vliegen 🤷🏼♀️
4 jaar geleden
Ik wil ook even klagen..
Vannacht pas om 5 uur thuis ivm oud en nieuw en ik kon toch maar niet in slaap komen. Dus totaal maar 1.5 uur geslapen 😴
Vannacht ook een aantal harde buiken gehad en nu ben ik dus bang dat onze kleine baby in me buik er ook last van heeft gehad.
Of zou zo een keer geen kwaad kunnen en pakt ze de slaap wel die ze nodig heeft ook al slaap ik niet... Dilemma dilemma 😐
4 jaar geleden
Reactie op itsxclaudia
Ik wil ook even klagen..
Vannacht pas om 5 uur thuis ivm oud en nieuw en i ...
Als ik het goed heb begrepen, slaapt de baby juist als je zelf druk bent en wanneer je je rust pakt juist wakker is.
Ik merk dat ieder geval bij mij wel. 'S nachts lekker druk en overdag is ze redelijk stil.
Denk dat 1x even uit je ritme niet erg is.
4 jaar geleden
Jeetje, denk dat het toch de gehele zwangerschap blijft. Het is wel sterk v ...
Met de medicatie valt het mee maar zonder heb ik continue last. Ik vrees idd ook dat het voor de rest van de zwangerschap zal zijn. Nu met de drukte van de feestdagen heb ik wel meer last, deze nacht ook weer heel misselijk geweest en heel veel zitten kokhalzen maar gelukkig nog net alles kunnen binnen houden 🙈😖
4 jaar geleden
Pffff luchtweginfectie en astma, serieus 😂 dus zins het begin van mijn zwangerschap erachter gekomen dat ik diabetes 2 heb en gelijk insuline moest gaan spuiten, rond de 10 weken bekkenpijn, en nu dan een luchtweginfectie en ontdekt dat ik aanleg heb voor astma die dus tot uiting komt dankzij een infectie. Hoop dat ik de kleine wat beter afwerk, ze krijgt tenminste afweerstoffen binnen maar ik zelf ben kapot 😂
4 jaar geleden
Reactie op RVB-24
Pffff luchtweginfectie en astma, serieus 😂 dus zins het begin van mijn zw ...
Zegt gelukkig niks voor de kleine. Hier ook last van van alles helaas. Spastische darmen, astma ( waarvan nu behoorlijk last) , allergisch voor een hoop dingen en hooikoorts. Gelukkig tot dusver al een gezonde meid op de wereld gebracht ( nu 3,5 jaar) hopelijk daar de gene van dr vader gekregen dus ze nu nog nergens last van heeft hahaha.
4 jaar geleden
Reactie op Prissje
Zegt gelukkig niks voor de kleine. Hier ook last van van alles helaas. Spas ...
Spastische darm en allergieën voor alles heb ik ook haha. Maak me ook geen zorgen om wat ik doorgeef aan het kindje, aangezien alles wat ik heb niet in mijn familie voorkomt behalve de diabetes 😂 maar toch fijn om te weten dat je een gezond kindje op de wereld hebt gezet! Ben zelf gewoon kapot door de mallemolen🙈
4 jaar geleden
Oke vele van hier zullen over 3 maanden bevallen, waar ik heel blij om ben, maar dan komt er weer een ander probleempje...
PIEKEREN JULLIE NIET OVER DE PIJN TIJDENS DE BEVALLING?
4 jaar geleden
Oke vele van hier zullen over 3 maanden bevallen, waar ik heel blij om ben, ...
Ja, dat begin ik nu wel te doen. 🙈 Maar tegelijkertijd weet ik dat het erbij hoort en dat stress tijdens zwangerschap en bevalling het alleen maar negatief beïnvloedt. Dus ik probeer me er niet druk om te maken. Maar ik denk regelmatig: och jee, die baby moet er ook nog uit!! 😳🥺
4 jaar geleden
Het zal mijn 4 de bevalling zijn,dus weet ongeveer wel hoe het voelt,maar toch
Ben ik een beetje zenuwachtig aan het worden.mijn eerste was na 24 uur Weeen met epiderale,maar ben daar nadien zoooo slecht van geweest,dat ik de andere 2 bevallingen zonder gedaan heb,en nu wil ik weer zonder.het doet imens veel pijn,dus ja ik pieker er toch wel over,ga ik het terug kunnen zonder?want nu heb ik bekkeninstabiliteit,bij de andere zwangerschappen niet,wat gaat dit geven bij de bevalling??daar pieker ik vooral over 😅😅
4 jaar geleden
Jazeker!! En maak me nu al zorgen dat ik niet voor de echte persfase in bad mag/kan terwijl ik dat echt wil haha. Hele uitscheurscenarios zijn de revue al gepasseerd🙈
Nu eindelijk mn kamertje klaar is om te gaan inrichten probeer ik me daar op te richten, is veel leuker 😊
4 jaar geleden
Ik probeer zo min mogelijk mij druk te maken over de bevalling wel heb ik op YouTube al bevallingsfilmpjes gezien terwijl mijn vriend zei doe het nou niet! 🤭 Dit is ons eerste kindje dus ik vind het wel spannend heb totaal geen idee wat ik kan verwachten. Gelukkig hebben we in maart een cursusavond bevallen hopelijk hebben we daar beide wat aan. 😁
4 jaar geleden
Totaal niet. Ik ben eigenlijk nooit bang geweest van pijn. Heb eerder een soort van fascinatie en nieuwsgierigheid naar zulke dingen. Daarnaast weet ik dat een normale bevalling heel erg pijnlijk kan zijn, dus dan denk ik ‘oké, kom maar op’. De pijn hoort erbij, wat maakt dat ik dus totaal niet bang ben daarvoor. Het enige wat me bezighoudt, is dat het lang zou duren. Maar da’s eerder een zorg, geen angst.
4 jaar geleden
Ja ben echt super zenuwachtig voor de pijn, al ga ik wel voor een ruggenprik, ik word ingeleid en dat schijnt al een extra hel te zijn en extreme bekkenpijn, dus ik vind dat ik wel weer genoeg pijn heb 😂 wou het liefst in bad bevallen maar omdat ik medisch ben mag dat niet 🤷♀️ ik zit mijn man heftig te pesten dat er over 11 weken ergens een kleintje zal zijn maar ben er zelf helemaal niet klaar voor 😂
4 jaar geleden
Even een klaagmomentje. Heb vandaag ontzettend veel last van buik, vermoeidheid etc. Nu heeft mijn vriend bedacht dat hij uitgerekend vandaag moet gaan stressen over 'rommel' die er al dan niet ligt en besloten dat WE dat vandaag moeten opruimen.. Na eerst de duidelijke hint:'schat ik voel me totaal niet lekker en heb zo'n last van mijn buik en lage bloeddruk dat opruimen nu niet in mijn hoofd op komt'en vervolgens de iets minder subtiele reactie met een boze stem' ja daag wat denk je zelf' is hij nog steeds aan het mopperen en opruimen.. Ben nu op de bank gaan zitten, maar voel me ook hier niet lekker bij. Soort van plaatsvervangende stress omdat ik 't ook weer niet de bedoeling vind dat hij alles alleen aan 't opruimen is.. Ondertussen staan hier nu de kerstdozen nog omdat ik vandaag in mijn planning had om de kerstspullen langzaam op te ruimen..
4 jaar geleden
Ik niet want hier wordt het een geplande keizersnede, 4de keizersnede op een rij. Heb wel schrik voor de epidurale te laten zetten want dat was bij de 3de een hel. Heeft toen 30minuten geduurd en heel veel pogingen voor ze die eindelijk gezet kregen en de dag erna was mijn hele rug blauw en serieus pijnlijk daarvan.
4 jaar geleden
Reactie op Kim 23
Even een klaagmomentje. Heb vandaag ontzettend veel last van buik, vermoeid ...
Lekker rustig aan doen, mannen krijgen ook last van nesteldrang! Gewoon z'n gangetje laten gaan