4909 Reacties
4 jaar geleden
Reactie op meaganv93
Ze zijn een contract voor bepaalde tijd niet verplicht om te verlengen (hel ...
Klopt, ik heb helaas het zelfde gehad. Maar als je verlof hebt, dan mogen ze je daarna pas na 6 weken ontslaan als je verlof afgelopen is. Dat is heel wat anders dan ontslaan tijdens je zwangerschap. Mag officieel ook niet, maar helaas bij beide gebeurt.
4 jaar geleden
Waar ik schijtziek van wordt is van sommige vrouwen 🙈 ze zien dat je zwanger bent en gaan even uitgebreid lopen sjansen met je man gewoon waar je bij bent😠 mijn man geeft er totaal geen aandacht aan gelukkig! ben niet veel aangekomen maar voel me een behoorlijke olifant daardoor.
Zijn er meerdere dames hier die daar last van hebben?
4 jaar geleden
Reactie op Lotski
Bedoel je met ‘lopen sjansen’ flirten?
Flirten indd, al heeft mijn man het 9 van de 10 keer niet echt door. Maar ze nodigen hem nog net niet uit😠
4 jaar geleden
Reactie op NathalieM-24
Flirten indd, al heeft mijn man het 9 van de 10 keer niet echt door. Maar z ...
Hahaha, grappige term wel. Die ga ik onthouden.
Zelf geen last van. Ofwel heb ik het niet door. Ik ben nogal het ‘die is toch gewoon heel vriendelijk?’-type. Kan je eens een voorbeeld geven van wat ze dan doen of zeggen? Ik ben nu wel benieuwd. 😅
4 jaar geleden
Reactie op Lotski
Hahaha, grappige term wel. Die ga ik onthouden.
Zelf geen last van. Ofwel h ...
Voorbeeld 1, zo knappe papa hoor, mocht je iets te kort komen, kan ik je mijn nummer wel geven😉
Voorbeeld 2, zo snel getrouwd met elkaar? Jammer had het ook wel op je kunnen doen.
En dat zijn dan van kennissen die hij dan nog van vroeger kent.
Vrouwen die in de winkel achter hem aanlopen zodat ze bij de kassa achter hem kunnen staan en zeggen, zo jij bent wel een lekkerding, ook dat mag gezegd worden toch🤦♀️ en dan kom ik eraan gewaggeld omdat ik last van mijn bekken heb.
Mijn man zegt ook dat ik me er niks van aan moet trekken en dat ze maar een speeltje moeten kopen als hij het doorheeft.
Anders lacht hij en zegt, dank je wel voor het compliment en wandel door, of zegt niks
4 jaar geleden
Reactie op NathalieM-24
Voorbeeld 1, zo knappe papa hoor, mocht je iets te kort komen, kan ik je mi ...
Oké, dat is niet bepaald subtiel. Dan zou ik het ook wel doorhebben. Uw man ligt blijkbaar wel goed in de markt! Ik denk dat ik nog nooit zoiets heb meegemaakt. Toch niet zo op de man af. Niks mis met complimenten geven of een beetje onschuldig geflirt zonder bijbedoelingen vind ik, maar ik denk dat ik ook wel fameus zou fronsen moest iemand zo direct zijn tegen mijn lief waar ik bijsta. Langs de andere kant: ze kunnen maar proberen. :’)
4 jaar geleden
Reactie op Lotski
Oké, dat is niet bepaald subtiel. Dan zou ik het ook wel doorhebben. Uw man ...
Complimenten kan ik zeker om lachen en is voor mij ook een compliment dat ze hem een lekkerding vinden, maar zichzelf gewoon aanbieden gaat me te ver. Heb zelf ook nog nooit zoiets gedaan, laat staan bij een getrouwde man.
Maar goed, weet gelukkig dat ik hem 100%kan vertrouwen en dat doe ik ook, maar het maakt me nu wel onzeker omdat mijn lichaam flink aan het veranderen is
4 jaar geleden
Reactie op NathalieM-24
Complimenten kan ik zeker om lachen en is voor mij ook een compliment dat z ...
Dat snap ik wel. Maarrrrr uiteindelijk zit/ligt er maar één iemand naast hem op de sofa/in bed ‘s avonds! Tenzij jullie katten of honden hebben die altijd in de buurt zijn, maar die tellen dan even niet.
4 jaar geleden
Reactie op NathalieM-24
Oh amai daar zou ik ook niet mee opgezet zijn. Dit is al geen onschuldig geflirt meer die bieden hun eigen gewoon aan 😱 gelukkig heb je een goede man die zich er niks van aantrekt en je trouw blijft.
4 jaar geleden
Reactie op NathalieM-24
Waar ik schijtziek van wordt is van sommige vrouwen 🙈 ze zien dat je zwang ...
Snap wel wat je bedoelt. Mijn man is altijd heel open en goed lachs naar andere vrouwen maar meer omdat hij zo is. Vrouwen vatten het alleen vaak verkeerd op. Die weten dan niet dat ik zijn vrouw ben en zeggen dan. Ow volgens mij valt hij wel op mij hoor. Ik vind hem ook een lekkerding. Mijn reactie is dan “ja denk ook dat hij je wel leuk vindt” of “zou het? Volgens mij is hij al getrouwd namelijk.....met mij ofzo” dan die gezichten die ze trekken heerlijk. Mijn man vindt mijn veranderende lichaam gelukkig heel mooi dus niets te vrezen en zo klinkt jouw man ook.
4 jaar geleden
Snap wel wat je bedoelt. Mijn man is altijd heel open en goed lachs naar an ...
Jouw lichaam dan hè 😉
4 jaar geleden
Reactie op NathalieM-24
Omg.... de eerste de beste die dat tegen mijn vent zegt zou ik zo de volle laag geven! Wat een rare uitspraken! Bah! 🤢
4 jaar geleden
Ik word soms echt niet goed van mijn man die op alles zegt ‘ja prima’ of ‘ja kijk maar wat jij wil’.
Ben net een hele tijd bezig geweest met het ontwerpen van een geboortekaartje. Heb hem al meerdere maken gevraagd na te denken over wat hij wil, qua kleur, afbeeldingen, teksten.... op alles zegt hij dan ‘ja kijk maar’. Lekker betrokken 🥴. Als ik er wat van zeg krijg ik de reactie.... ‘jij bent met alles zo vroeg bezig’. Ja joh! Ik wil alles goed en op tijd geregeld hebben voordat ik straks nergens meer zin in heb!
4 jaar geleden
Reactie op NathalieM-24
Ik moet zeggen dat ik nu wel erg nieuwsgierig ben naar jouw man 🤣🤣🤣. Hij ligt idd goed in de markt want zulke opmerkingen maken 'wulpse' vrouwen niet zomaar. Kan je geen goeie tips geven want hier heb ik geen ervaring mee 🤣
VRIEND
4 jaar geleden
Ik word soms echt niet goed van mijn man die op alles zegt ‘ja prima’ of ‘j ...
Herkenbaar helaas 😬
4 jaar geleden
Gister te horen gekregen dat mn suikertest wat te hoog was (9.1) en mijn ijzer te laag.
Baal echt van de suiker :(
4 jaar geleden
Reactie op marina1988
Gister te horen gekregen dat mn suikertest wat te hoog was (9.1) en mijn ij ...
Heb ik ook gehad. In die zin dat ik rond de kerst 2 pogingen heb gedaan, maar mijn nuchtere waarde beide keren te hoog was om de test te kunnen doen. Eerste keer 5,7 de tweede keer 5,1. Het moest onder de 5,1 zijn. Nu over een week maar 't ziekenhuis en dan ben ik benieuwd wat ze gaan doen/zeggen
4 jaar geleden
Reactie op marina1988
Gister te horen gekregen dat mn suikertest wat te hoog was (9.1) en mijn ij ...
Vervelend! Ik weet sinds net voor de kerst dat ik zwangerschapsdiabetes heb; tis inderdaad balen! Niet meer kunnen toegeven aan food cravings 😑. Gisteren in het ziekenhuis geweest voor controle en medicatie gekregen; mn waardes waren steeds net wat te hoog. Nu hopen dat de pilletjes hun werk gaan doen!
4 jaar geleden
Lang leve de kinkhoest vaccinatie.... Wat voel ik me al beroerd sinds gistermiddag zeg, alsof er een vrachtwagen over me heen gereden is!