4909 Reacties

4 jaar geleden

Ik lig nu weer in bed. Heb de halve nacht jankend op de wc gezeten, elke keer dat ik de trap opliep moest ik weer plassen (slaap boven, wc beneden). Heb van alles geprobeerd, maar ik voelde haar ook mijn blaas als trampoline gebruiken, was echt mega gefrustreerd. Heb nog onder de douche gestaan zodat elke keer dat ik aandrang voelde ik het dan maar gewoon kon laten lopen haha. Uiteindelijk een paar uur later een emmer meegenomen, maandverband in, 2 onderbroeken over elkaar, handdoek in bed en ik was er klaar mee. Als ik echt nodig moest, kon dat op de emmer en anders deed ik het maar in bed, ik wou gewoon slapen😭😭

4 jaar geleden

Reactie op Leonore1985

Lang leve de kinkhoest vaccinatie.... Wat voel ik me al beroerd sinds giste ...
Oh nooo ik heb hem net gekregen... Hopelijk geldt die uitwerking niet voor iedereen...

4 jaar geleden

Reactie op Leonore1985

Lang leve de kinkhoest vaccinatie.... Wat voel ik me al beroerd sinds giste ...
Oh jee, ik ga ‘m straks halen. Sterkte!

4 jaar geleden

Reactie op Lindah1989

Oh nooo ik heb hem net gekregen... Hopelijk geldt die uitwerking niet voor ...
Mijn man en ik hebben niets van miserie gehad. Dokter zei ook dat als je nadien ziek bent het meestal iets anders is dat al aan het sluimeren was en de kans heeft gekregen (door immuunsysteem die even raar moet doen) op te kunnen steken. So,no worries! 😊

4 jaar geleden

Reactie op Lindah1989

Oh nooo ik heb hem net gekregen... Hopelijk geldt die uitwerking niet voor ...
Ik hoop het niet voor je!

4 jaar geleden

Reactie op Angelcat

Mijn man en ik hebben niets van miserie gehad. Dokter zei ook dat als je na ...
Op de website 22wekenprik.nl staat ook vermeld dat je wat griep achtige klachten kunt krijgen en dat werd mij gisteren ook nog eens verteld bij het zetten van de prik. Het kwam voor mij dus niet als een verassing. Ik ben met kerst ook ziek geweest dus mijn weerstand zal idd nog wat lager zijn, maar iedereen kan dus wat last krijgen van bijwerkingen.

4 jaar geleden

Reactie op floorc

Oh jee, ik ga ‘m straks halen. Sterkte!
Thnx! Jij succes gewenst!

4 jaar geleden

Reactie op Leonore1985

Thnx! Jij succes gewenst!
Dank je

4 jaar geleden

Vandaar sprak me iemand aan:amai ben jij zwanger?euhm ja al 27 weken. Ja ik zag het aan de manier hoe je stapt,je Waggelt,en dan deed ze me nog eens na🙄 ja sorry enorm last van mijn bekken,normaal stappen is moeilijk,maar serieus,is het enkel aan mijn waggelen te zien dat ik zwanger ben!!en is het dan nog eens nodig om mij na te doen,zodat ik zie hoe ik stap😳 nee vind ik niet leuk 🤣🤣

4 jaar geleden

Reactie op sarah89

Vandaar sprak me iemand aan:amai ben jij zwanger?euhm ja al 27 weken. Ja ik ...
Oh vreselijk! Ik heb ook enorme last van mijn bekken waardoor ik waggel, gelukkig heeft er nog niemand iets over gezegd alleen mijn man moet af en toe lachen als hij me zien lopen😄

4 jaar geleden

Reactie op sarah89

Vandaar sprak me iemand aan:amai ben jij zwanger?euhm ja al 27 weken. Ja ik ...
🤦🏼‍♀️ jammer dan he.. alsof het heel grappig is.. Sinds een weekje ook enorm last van mn bekken, morgen naar de therapeut.. wordt wel gezegd dat je echt moet proberen om zo normaal mogelijk te lopen, het waggelen schijnt de klachten te verergeren.. betrap mezelf er ook steeds op dat mijn loopje meer op waggelen lijkt helaas.. nog 13,5e week te gaan 😑

4 jaar geleden

Ja ik let er constant op hoe ik stap om niet te waggelen,maar soms is de pijn zo erg en dan kan ik niet anders 😅 alsof er iets inschiet 😅 kan haast niet meer mee naar boven met Mn kids,traplopen...auw!!nu ja ik heb nog een 13 weken ongeveer te gaan,voor we het weten is ons kleintje er🥰

4 jaar geleden

Mijn zoontje van bijna 2 slaapt heerlijk elke ochtend uit tot half 9/kwart voor 9. Nu werkt mijn man door een ontsteking in zijn pols thuis en die zet doodleuk de wekker om half 8 dus ben ik wakker. Als je denkt dat hij er dan ook uit gaat....nee natuurlijk niet. Ik zit vandaag en vaak op andere dagen al lang en breed beneden en dan komt meneer om 10.15 uur aankakken. Serieus zet dan die k wekker niet!

4 jaar geleden

Mijn zoontje van bijna 2 slaapt heerlijk elke ochtend uit tot half 9/kwart ...
Oh, heeeeeel erg herkenbaar! Hier precies hetzelfde. Ik wakker en mijn vriend draait zich nog een (paar) keer om!

4 jaar geleden

Reactie op floorc

Oh, heeeeeel erg herkenbaar! Hier precies hetzelfde. Ik wakker en mijn vrie ...
Je bent ook net zo ver met de tweede zwangerschap zie ik. Wat leuk!! Wel vermoeiend die mannen die echt geen rekening ermee houden hoor. Laat ons lekker liggen en ga jij lekker met de kinderen eruit als je er toch al uit moet. 😊

4 jaar geleden

Mijn zoontje van bijna 2 slaapt heerlijk elke ochtend uit tot half 9/kwart ...
Herkenbaar Hier kan mijn man 3 dagen en uur langer slapen dan ik. Hij hoeft pas later naar zijn werk. Op donderdag is mijn vrije dag en dan ben ik echt toe aan bijtanken. Hij laat dan ook vaak de wekker snoozen, doet het grote licht aan enz. Hij heeft zelf ook echt niet door hoe vervelend dit is. Ik heb geprobeerd om op de dagen dat hij langer kan liggen net zo storend te zijn, maar meneer slaapt gewoon lekker door hoor....

4 jaar geleden

Ik begin mij te enerveren aan mijn ondergoed. Heb intussen al zeker 20 nieuwe lage soorten gekocht van de Zeeman. Normaal heb ik M-L, nu koop ik ze in XL-XXL. Maar zelfs in die grote maten zit de rand nooit goed. Ik heb een lage buik, en elke rand plooit om of ‘spant’ af. Tot nu toe nog geen hoge modellen gevonden die genoeg over mijn buik komen én betaalbaar zijn. Eerstewereldproblemen, maar ik vind het vervelend!

4 jaar geleden

Reactie op Jufbo

Herkenbaar Hier kan mijn man 3 dagen en uur langer slapen dan ik. Hij hoeft ...
Hier ook als ik het licht aan zou doen of echt lawaai maken dat merkt hij niet eens. Je kan een bom af laten gaan.

4 jaar geleden

Reactie op Lotski

Ik begin mij te enerveren aan mijn ondergoed. Heb intussen al zeker 20 nieu ...
Heel herkenbaar. Ik heb van mijn vorige zwangerschap nog zwangerschaps onderbroeken van de C&A die zitten goed over mijn buik. Geen idee wat ze gekost hebben want mijn moeder kwam er toen mee aan zetten.

4 jaar geleden

Heel herkenbaar. Ik heb van mijn vorige zwangerschap nog zwangerschaps onde ...
Oeh, daar ben ik nog niet gaan kijken. Bedankt voor de tip alleszins!