4909 Reacties
4 jaar geleden
Reactie op Lotski
Ik begin mij te enerveren aan mijn ondergoed. Heb intussen al zeker 20 nieu ...
Ik hoorde dat de 'Mady' onderbroeken van de Zeeman hoog en fijn zitten.
4 jaar geleden
Reactie op Leonore1985
Ik hoorde dat de 'Mady' onderbroeken van de Zeeman hoog en fijn zitten.
Die heb ik al eens geprobeerd, maar ze stoppen net halverwege mijn buik. Dat vind ik niet zo aangenaam. Ik heb ze bij wijze van spreken liefst tot onder mijn oksels. De ganse pens moet erin! Ofwel dus heel laag.
4 jaar geleden
Reactie op Lotski
Die heb ik al eens geprobeerd, maar ze stoppen net halverwege mijn buik. Da ...
Haha, wel begrijpelijk! Bij de HEMA wellicht?
4 jaar geleden
Mijn zoontje van bijna 2 slaapt heerlijk elke ochtend uit tot half 9/kwart ...
Dit deed mijn moeder altijd, dus ik snap je frustratie haha! Wekker tussen 7 en 8, was werkloos, en vervolgens elke keer weer snoozen dus dat rotding ging elke 10 minuten af terwijl ik dan weekend/vrije dag/vakantie had.
4 jaar geleden
Reactie op Lotski
Ik heb niet de normale van de zeeman, maar de boxers. Vind ik heerlijk zitten!
4 jaar geleden
Ik irriteer me dood aan een kennis van mij, al mijn hele zwangerschap weet ze alles beter. (dat had ze voor de zwangerschap ook al, maar toen kon ik het beter negeren). Ik koop te veel kleding want we krijgen ook nog, ik mag geen luiers maat 0 kopen want die had haar tweeling niet eens nodig (ja luister, als ik die voor de zekerheid in huis wil hebben wie is zij dan om daarover te klagen), borstvoedingscursus moest ik echt niet doen en mijn vriend zou daar echt noooit mee instemmen, want haar vriend zou dat ook nooit doen.
De hele tijd opmerkingen van 'bereid je maar vast voor' omdat zij het dan zooo zwaar zou hebben (babykots ging het over, met alle respect: ik heb op jouw tweeling gepast, meerdere malen, en ben dus ook meerdere malen ondergekotst. Daarbij kotste mijn stiefzoontje me na het uit eten gaan een keer helemaal onder, denk dat ik babykots duizend keer over patat/pannenkoeken/pasta/etc kots kies, dankjewel).
En gister op Facebook was er zo'n artikel dat een man en vrouw 4 kinderen hadden, de jongste zag eruit als een jaar of 6 en de oudste middelbare school leeftijd, ik gok 13. Moeder had haar hoofd vol en moest nog boodschappen doen, vader had net 12 uur achter elkaar gewerkt, deels snachts. Vader kwam thuis en zei tegen moeder dat ze maar even in haar eentje boodschappen moest doen, dan had ze 20 minuten rust (topvent!). Hij is zelf op de bank gaan liggen, heeft alle 4 de Kids een potlood en schetsboek gegeven en gezegd: wie mij het beste na kan tekenen voordat ik weer wakker word, wint een chocoladereep. Alle 4 de kinderen hebben dus heel stil 20 minuten een slapende papa nagetekend (een papa die in het leger heeft gewerkt en dus van elk geluidje wakker wordt). Ik dacht, geniaal!. Een andere vrouw reageerde met dingen als dat hij een luie vader is dat hij een dutje doet, dat dat niet vertrouwd is met kinderen (de oudste had al een oppasleeftijd...) en dat mensen die dat doen geen kinderen zouden moeten krijgen. Reageert die vrouw die elke keer zo betweterig is dat ze het met die vrouw die dat zei eens is!!! Toen was ik er even helemaal klaar mee, want ik slaap tegenwoordig ook als mijn stiefzoontjes (10&6) wakker zijn. Als ik geforceerd wakker moet worden kots ik de hele dag alles onder, dus wanneer mijn vriend naar het werk gaat hebben de kids al ontbeten, komt de jongste bij mij in bed filmpje kijken zodat ik nog even kan slapen en de oudste gaat beneden even tv kijken. Dus ik zou geen kinderen moeten krijgen? Ik ben lui? Toen ik haar daarop aansprak zei ze dat het 'bij mij anders is'. Nee flikker op, dat zeg je omdat je geen zin hebt in gezeik, je hebt je mening net heel duidelijk gegeven, houd je je er dan ook aan.
Net probeerde ze nog erover heen te praten met een grappig filmpje van vier handen op 1 buik, ik kende een meisje dat daaraan mee gedaan heeft en zei dat als ik haar tegenkom in de winkel ik expres aardig doe, want dat is het soort meid waar je echt geen gezeik mee wilt. Zegt ze dat ik haar beter helemaal kan negeren! Ik bepaal zelf verdomme wel hoe ik ermee om ga en ik ben er echt helemaal zat van! Jezus hey
4 jaar geleden
Reactie op Leonore1985
Haha, wel begrijpelijk! Bij de HEMA wellicht?
Daar ben ik al eens gaan kijken. Denk dat het iets van een 13 euro voor één slip was. Wil het wel eens proberen, alleen ga ik daar nu niet snel 10 exemplaren van kopen. Kan nogal krenterig klinken besef ik net. :P
4 jaar geleden
Ik heb niet de normale van de zeeman, maar de boxers. Vind ik heerlijk zitt ...
Daar had ik er al veel van in een grotere maat (van toen ik nog een pak molliger was), maar ook die plooien om of zitten net OP mijn buik. Ik weet het; ik ben heel erg gevoelig aan die dingen. Naden en dergelijke kunnen mij enorm enerveren. De groeiende buik maakt alles alleen maar gevoeliger.
4 jaar geleden
Reactie op Lotski
Daar ben ik al eens gaan kijken. Denk dat het iets van een 13 euro voor één ...
Nou, dan ben ik ook krenterig! 🤣
4 jaar geleden
Reactie op Kim 23
Pfff wat een bemoeizucht zeg.. Kan me voorstellen dat je er gek van wordt. ...
Echt hoor, altijd maar beter weten.... Het gaat haar niet eens wat aan, zelfs al zou ik voor duizend euro bepaalde luiers willen kopen, heeft ze daar niks mee te maken 😂
4 jaar geleden
Reactie op Bsnoek
De hema heeft onderbroeken voor zwangeren, gemaakt om over je buik heen te ...
Yes, maar ik vind die helaas nogal prijzig. Allee, ik zou dan niet maar 2 of 3 onderbroeken willen kopen, maar meteen een stuk of 10 als ze echt goed zitten. Zo zit ik dan weer in elkaar. 😶
4 jaar geleden
Pff.. vriendlief zojuist een uur met z'n moeder aan de telefoon gezeten..
1) Waarom we met kerst niet langs zijn gekomen (wij wonen in Drenthe, zij in Den Haag), maar mijn moeder wel 3 dagen bij ons was.. Dat ik ziek was met kerst, en zij in de afgelopen 2,5jr slecht 3u hier geweest is vergeet ze voor het gemak..
2) waarom ze niet mee mag naar de verloskundige
3) waarom we haar niet bellen om te vertellen hoe het met de baby gaat (ze vraagt mij nooit hoe het met mij gaat en belt ook niet zelf om te vragen hoe het met de baby gaat)
4) waarom ik mijn moeder wel tag op Facebook, maar haar niet. (Ze heeft tot de zwangerschap -9 jaar- niet naar me omgekeken en nu interesseert eigenlijk ook alleen de baby haar)
5) dat ze het jammer vind dat ik niet de schoondochter ben wat ze altijd hoopte, een meisje wat wekelijks op de thee komt en gezellige dingen gaat doen. Helaas ben ik iemand die altijd gestudeerd heeft (en nog steeds leer), hard en fulltime werk, en dagelijks 2 paarden te doen heb en tot voor kort wekelijks op wedstrijd ging..
Serieus?! Ohja, en hij moest haar bellen vandaag niet andersom.. nou het was maar goed dat hij haar belde en ze niet mij aan de telefoon had met die hormonen 😅😑
4 jaar geleden
Reactie op Lotski
Yes, maar ik vind die helaas nogal prijzig. Allee, ik zou dan niet maar 2 o ...
ik heb er een paar van hema en een paar van prenetal. mijn buik is echt groot en ze passen er helemaal over heen. voelt echt als een versteviging voor de buik heerlijk 😊
heb er volgens mij 5 en was toch paar x per week dus elke dag een heerlijke grote schone zwangerschap onderbroek aan. ik kan echt niet zonder 😅😅😅
4 jaar geleden
ik heb er een paar van hema en een paar van prenetal. mijn buik is echt gro ...
Misschien dan toch overwegen om wat vaker ondergoed te wassen... Ik zal er nog eens over nadenken!
Zijn de maten trouwens echt zoals ze beweren (gewone maat)? Of is een maatje groter toch wel aangenaam?
4 jaar geleden
Reactie op Lotski
Ik heb sinds een tijdje ondergoed van Kruidvat aan - https://www.kruidvat.nl/anni-rolfi-hipster-met-kant/p/3742908
Normaal maat l, maar neem nu XL. Dit is de eerste die mij niet irriteert. Valt net onder mijn buik (ik draag laag) en vouwt niet om bij mij.
4 jaar geleden
Reactie op Casandra
Pffff 28 weken zwanger en doe snachts geen oog dicht!!! Super krampende pij ...
Word je in de ochtend wakker? Geen dutjes doen? En tegen de krampen is bewegen en strekken de enigste hulpmiddel bij mij 😤
4 jaar geleden
Pff.. vriendlief zojuist een uur met z'n moeder aan de telefoon gezeten.. ...
Hahahah, is ze van Nederlandse afkomst? Dit is meer een probleem bij allochtonen 😂😂😂.
Jongeren moeten persee bellen nr de ouderen, niks racistisch bedoeld hoor.