4909 Reacties
4 jaar geleden
Reactie op Swiebertje
Pff je bent niet de enige. Mijn schoonouders stinken heel erg naar rook. St ...
Ik begrijp precies wat je bedoelt! Voor je zelf en je kindje kiezen hoor. Uit eigen ervaring kan ik je vertellen dat je er anders spijt van krijgt. Dus lekker bij je houden dat kleine ukje ❤️
4 jaar geleden
Fijne schoonfamilie die alvast de hele familie moet inlichten dat wij weer zwanger zijn. Ik wilde hier mee wachten tot na de 20 weken echo dat we ook zeker weten dat alles goed is 😑 maar krijg regelmatig berichtjes van familie van mijn partner met gefeliciteerd met jullie zwangerschap zonder ook maar even te overleggen ofzo 😤 ik zie ze nooit want zo belangrijk is het niet maar wel om het tegen iedereen te vertellen 😝 dus als ik straks in mijn kraamweek hoeven ze ook niet te komen 😌 feestdagen ook zo leuk 😑 ik doe lekker niks en blijf lekker thuis 🤗 vind familie niet zo leuk meer de laatste tijd 😝
4 jaar geleden
Reactie op floorc
Ongeveer 4 weken last van mijn bekken. Ga daarvoor naar de fysio en zij hee ...
Ik zit in dezelfde situatie. Heel vervelend. Heeft minder werken geholpen?
4 jaar geleden
Reactie op Hippiemama
Fijne schoonfamilie die alvast de hele familie moet inlichten dat wij weer ...
Ha, suckt wel als je dat graag zelf wou doen.
Wij zijn totaal niet het type om dat te gaan verkondigen/vertellen aan de ganse familie, dus wij waren net blij dat onze ouders het gewoon vertelden aan de rest als ze elkaar zagen. Dat mochten ze van ons ook. :P
4 jaar geleden
Reactie op Jenn104
Ik maak me nu al zorgen voor als de kleine meid er eenmaal is.. dan moet na ...
Oehh, hier maak ik me ook al maanden zorgen om inderdaad! Ik wil helemaal niet dat iedereen onze dochter gelijk vasthoudt 😩. Ik vind het zo sneu, zo'n klein fragiel meisje en dan mensen die hun handen niet goed genoeg hebben gewassen (gewoon even doen alsof, want die overbezorgde net bevallen moeder stelt zich maar aan) en die ochtend nog hebben gerookt of aan vieze dingen hebben gezeten etc. Of dat ze mijn wensen niet respecteren, niet respecteren wanneer ik haar terug bij me wil en me dan daar schuldig over laten voelen....
Ik wil mijn schoonmoeder er absoluut niet gelijk bijhebben en ik vertrouw haar echt niet met een baby. Zij denkt dat ze er veel meer van weet dan ze doet en dramt altijd haar zin door. Ik zie haar zo de baby laten vallen nadat ze haar ongevraagd uit de box tilt terwijl ze lag te pitten....
Ughh word er al helemaal kriebelig van.
4 jaar geleden
Reactie op Swiebertje
Pff je bent niet de enige. Mijn schoonouders stinken heel erg naar rook. St ...
Ik heb mijn vriend al heel duidelijk gemaakt dat ze niet bij rokers op schoot komt. 1 van mijn beste vrienden rookt ook, maar ik weet dat als ik hem vraag om sochtends te komen en dan die ochtend niet te roken, dat hij dat niet zal doen en onze dochter niet in contact zal komen met de rook. Bah man, ik heb die artikelen gelezen over derdehands rook en wat dat doet bij een baby, echt niet dat dat gaat gebeuren.
4 jaar geleden
Reactie op Lotski
Ha, suckt wel als je dat graag zelf wou doen.
Wij zijn totaal niet het typ ...
Ja idd er zitten bij nogal emotionele waarde aan ook maar daar word geen rekening mee gehouden 😑 mijn vader was al een paar weken ziek maar wilde niet naar een dokter ik zag hem met de week aftakelen en wist ook dat dit niet goed was. Ik heb daarom op 16 augustus een test gedaan omdat dat voor mijn gevoel moest ( dat zou eigenlijk de dag zijn dat ik ongesteld moest worden en omdat het bij soms wel eens een paar dagen kan verschillen wacht ik meestal een paar dagen met testen) ik had dus een mooie positieve test in mijn handen en mijn gevoel zei dat ik die zondag naar mijn vader moest gaan om het te vertellen. De dag erna is hij toch naar het ziekenhuis gegaan en bleek hij kanker te hebben met overal door zijn lijf uitzaaiingen en hij zou diezelfde dag overlijden en dat is ook gebeurt 😢 ik was super blij dat ik het nog heb kunnen vertellen en omdat er op de rouwkaart een hartje bij onze namen zou komen te staan heb ik de familie wel vast ingelicht en ook duidelijk aangegeven dat wij de rest pas na de 20 weken echo zouden vertellen dat wij weer zwanger zijn. ( sorry voor het lange verhaal maar dan is het ook wat duidelijker )
4 jaar geleden
Mensen die me zeggen:draag maar goed zorg he voor de baby in je buik!!dat ze dat eens zeggen ok,maar na een paar keer grrrr 😬hallo is Mn 4 de zwangerschap hoor,ik weet het ondertussen wel😁 of: amai 4 kinderen,hoe ga je dat dan doen met je voltijdse job enz??jah ik doe het nu toch ook met 3 kinderen,1tje meer,en dan,we trekken het wel,ik zie het volledig zitten!!kijken ze me dan zo raar aan...ons leven,onze keuze,toch?
4 jaar geleden
Momenteel moet ik zeggen dat ik mijn schoonfamilie wel leuk vind. Ze zijn geïnteresseerd, maar bemoeien zich nergens mee en appen ook niet dagelijks. Ben er ook achter gekomen dat we met sommige dingen zeker met 1 lijn zitten.
Mijn vriend heeft alleen heel duidelijk gemaakt dat wij beslissen of er iets op social media komt en wij degene zullen zijn die iets zullen plaatsen. Denk dat we dat nog een paar keer zullen moeten zeggen. Scheelt dat mijn ouders totaal niks met social media hebben en het niet eens hebben.
Ik ben nu op de helft en ik ben er echt klaar mee. Ik ben moe. We hebben een kat van 8 maanden die het sinds een week weer nodig vind om ons elke ochtend wakker te maken. Ze staat voor de deur te miauwen en te krabben. Bloed irritant.
Ik kan niks meer eten of drinken zonder mijn maag te laten wegkoken door de maagzuur. En dan ook nog eens obstipatie. Ik zit nu op werk en ik wil niet klagen, maar eigenlijk wil ik gewoon huilen en in bed liggen met een kruik.
Sorry voor het geklaag, hoop gewoon echt dat morgen een betere dag word. Even een dagje zonder klachten dat ik weer denk ik kan dit tot april volhouden. Maar voor nu 👎👎👎
4 jaar geleden
Waar ik me echt zó giga aan irriteer is sowieso dat de ene kwaal de andere opvolgt (wat nou, roze wolk?!) maar dat wat betreft de rug/bekkenpijn iedereen het kennelijk nodig vind om totaal verbaasd "nu al??????" te roepen. Ja, nu al! Denk je dat ik het leuk vind ofzo?!
4 jaar geleden
Ik heb al jaren mijn lievelingsnaam voor een jongetje en vandaag hebben we met de 20 weken echo te horen gekregen dat we een jongetje krijgen. Alleen mijn naam vindt papa niet mooi. En wordt het dus volgens hem zeker niet! 😱😭😫
Ik wil niet het verwende kreng zijn maar “ik wil het!” 😅
4 jaar geleden
Veel van mijn warme truien zijn niet lang genoeg, waardoor de band aan mijn broek zichtbaar is. Geen fan van. Dacht even te zoeken naar truien voor tijdens de zwangerschap, maar ik vind zoveel zwangerskledij eeecht niet mooi... Nergens mijn zin gevonden. Online ook weinig, maar ik pas nog steeds liever voor ik iets koop.
Ben mijn best aan het doen om kledij te zoeken die goed rekt en/lang genoeg is, maar het is echt niet gemakkelijk. En ik winkel niet graag.
Eerstewereldproblemen.
4 jaar geleden
Reactie op Lotski
Veel van mijn warme truien zijn niet lang genoeg, waardoor de band aan mijn ...
I feel you haha.
We hebben hier al echt niets aan winkels. Dus dan ga ik noodgedwongen op internet kijken, want de naveltruitjes beginnen nu toch echt gênant te worden. Vervolgens zit ik op 20 sites en vind het allemaal net niet wat ik zoek. Als ik dan eens iets leuks zie is het stervensduur. Ik ga niet zo veel geld uitgeven aan een truitje.. daar kan ik 4 boeken voor kopen. Of 8 pakjes voor ons kleine meisje. Daaag..
4 jaar geleden
Reactie op Lotski
Exact... Zaterdag ga ik me nog maar eens met tegenzin doorheen de winkelstr ...
Wij moeten voor zwangerschapskledij serieus meteen een half uur rijden. Er is hier helemaal niks.. zelfs de c en a heeft geen afdeling met zulk soort kleren hier.. Maar zaterdag doen we een dagje Gent, dus wie weet.. 🤦♀️