4909 Reacties

4 jaar geleden

Hier dinsdag de prik gehaald, wel nogsteeds spierpijn/stijve arm maar gelukkig verder niet ziek van geworden tot nu toe.

4 jaar geleden

Jup, ik begrijp nu ook heel goed waarom ze zeggen dat de 3e trimester ook z ...
Nou inderdaad, terwijl ik dit echt niet herken van bij de eerste. Weet niet waar ik het zoeken moet. Bij de eerste genoten tot de laatste dag, tuurlijk mocht ze uiteindelijk wel komen toen tot 41w1d gelopen. Maar ben dr nu echt al helemaal klaar mee. Zal het getrappel missen dat zeker maar alles doen gewoon zeer.

4 jaar geleden

Reactie op Lotski

Neenee, dat weet ik! Aan je uitleg te zien, is het inderdaad wel een specia ...
Haha, grappig,ik ben net op zoek naar de whitewash 🙈

4 jaar geleden

Reactie op Angelcat

Haha, grappig,ik ben net op zoek naar de whitewash 🙈
Hahaha. :D Ja, hier vind ik’m gewoon echt niet passen. Moest je in België wonen en een blauwe of naturel in goeie staat vinden, kunnen we ruilen. 😂

4 jaar geleden

Nou wat ik net meemaak! Aan werk in e kapsalon. Zegt een een vrouw tegen me KIND JE BENT ZO DIK. DAT HET LIJKT ALSOF ER 3 INZITTEN. Ik heb MOORDNEIGINGEN!!!! Hoe kan je zo iets zeggen.

4 jaar geleden

Reactie op Lotski

Hahaha. :D Ja, hier vind ik’m gewoon echt niet passen. Moest je in België w ...
Haha,ik ben van België 🙈

4 jaar geleden

Pfffff zoveel pijn met lopen en bewegen, niet tof meer! Gisteren naar zieke huis want ik voelde madam niet goed bewegen, bijna 2 uur geweest en alles was goed, maar madam zou madam niet zijn als ze niet in stuit lag 😂 maandag groeiecho dus ben benieuwd en vandaag voel ik haar wel goed en vaak maar heb wel wat extra grijze haren nu 😂

4 jaar geleden

Gisteren avond uren lang steekjes gehad laag in buik dat doorstraalde naar rug,nu ongerust,zijn het indalings weeen??op 28 weken al?ze ligt met haar hoofdje naar beneden,dat weer ik,maar die pijn en harde buiken..

VRIEND

4 jaar geleden

Mijn buik wordt echt groter en groter nu. Zo erg dat ik me tijdens het scheren daarbeneden gewoon 2 keer besneden heb 😂😂 hoe doen jullie dat???!

4 jaar geleden

Reactie op Sara89

Mijn buik wordt echt groter en groter nu. Zo erg dat ik me tijdens het sche ...
Hahaha dit dus heb ik nu ook 2x gehad nu 26+5

VRIEND

4 jaar geleden

Reactie op TrotseMamaaa

Hahaha dit dus heb ik nu ook 2x gehad nu 26+5
Ik ben ook 26+5! Hahah

4 jaar geleden

Reactie op Sara89

Manlief vragen om je daar te scheren 😁

4 jaar geleden

Reactie op Sara89

Laten waxen ook geen kans dan je man of jijzelf iets meer meeneemt dan de haren. 😉

4 jaar geleden

Reactie op sarah89

Gisteren avond uren lang steekjes gehad laag in buik dat doorstraalde naar ...
Toevallig heb ik daar vanaf gisterenavond ook last van. Heb ook het idee dat mijn buik iets lager zit nu. Morgen ben ik 28 weken. Ik doe het vandaag rustig aan en hou het even in de gaten. Zelf weet ik niet meer zo goed of ik dit ook al rond deze termijn bij de vorige zwangerschappen heb gehad.

4 jaar geleden

Hier ook dames met al wat tijgerstrepen? Heb er nog niet heel veel, maar kan niet zeggen dat het me heel veel doet. Hoort erbij denk ik dan. En voor de zomerperiode... dan maar een Tankini ipv bikini☺️

4 jaar geleden

Vreselijke verkoudheid! Ik kan me daar zo tegen verzetten. Stomme dichte neus en die hoofdpijn. Ik vind dat normaal al vreselijk, maar zwanger zijn en verkouden is helemaal verschrikkelijk! Ik wil er vanaf zijn, bah! 😩🤧

4 jaar geleden

Reactie op Jasje

Hier ook dames met al wat tijgerstrepen? Heb er nog niet heel veel, maar ka ...
Bedoel je striemen? Tot nu toe heb ik nog geen enkele nieuwe bijgekregen (bijna 28 weken). Kan wel nog komen natuurlijk. :)

4 jaar geleden

Vandaag precies 24 weken zwanger en mijn rugpijn is echt killing! Heb al een “slechte” rug door oude whiplash, daarom sportte ik ook altijd heel fanatiek... om die spieren sterk te maken en te houden. Momenteel sport ik niet; ben al blij als ik mijn paard kan rijden, maar de spieren worden nu niet getraind.... de bandjes worden weker.... Hallo hele pijne rug. Wie nog meer?

4 jaar geleden

Reactie op Kimmutjuh89

Vandaag precies 24 weken zwanger en mijn rugpijn is echt killing! Heb al ee ...
Same here! Gaat bij mij wel op en af. Dan weken heel erg last, dan weken niet, nu wel weer... enige tip die ik voor je heb is de fysio contacten. Dat helpt bij mij enorm.

4 jaar geleden

Reactie op Jasje

Hier ook dames met al wat tijgerstrepen? Heb er nog niet heel veel, maar ka ...
Ik heb ze ook nog niet op mijn buik, maar mijn borsten zitten er helemaal onder. Kan me er niet echt om schamen oid, het hoort er inderdaad gewoon bij. We gaan begin juli op vakantie, dan ben ik net 2/3 maanden eerder bevallen, maar echt niet dat ik mijn zwemkleding erop ga aanpassen hoor haha. Als iemand geen strepen wilt zien kijkt die maar weg😂