4909 Reacties
4 jaar geleden
Mijn werk wat me echt begint te naaien.. ik werk 5-ploegen dus 6 dagen werken 2x vroeg 2x middag en 2x nacht. Nu ben ik 28 weken zwanfer en heb ik aangegeven dat ik nu stop met de nachten.. gaan ze nu moeilijk doen ja je werkt maar 4 dagen dus we zitten er aan te denken je in de dagdienst te zetten. Mja dat is 5 dagen lang om t uur sochtends mn bed uit dat houd ik ook niet vol, ik moest het juist rustiger aan doen. Ik wordt hier zo pissig van! Weet echt niet aat ik nu moet doen,, iedereeen om me heen zegt nu ziekmelden en de ziektewet in..
4 jaar geleden
Reactie op Jasje
29e week... voel me nu al oncomfortabel.
Rugpijn, mijn schoenen niet fatso ...
Moe, bekkenpijn, en ik begin al te waggelen zelfs!
4 jaar geleden
Reactie op Jufbo
Idd erg irritant dat het een workout is om mn schoenen aan te krijgen! (30 ...
Precies dat! Niks kan meer zonder geluid.
4 jaar geleden
30 weken en last van maagzuur, elke keer als ik buk dan voel ik het branden. Als ik lig heb ik het gevoel of mijn keel dicht geknepen word. Komt blijkbaar ook door maagzuur.
Ik waggel nu echt. Elke keer als ik opsta heb ik last van harde buiken en bandenpijn.
En ik super blij als ik eraan denk dat ik nog maar 9 weken hoef. Zeggen sommige "dat duurt nog 2 maanden!" En dan klinkt het weer super ver weg..
Nog even volhouden..
4 jaar geleden
Reactie op Botje77
30 weken en last van maagzuur, elke keer als ik buk dan voel ik het branden ...
Ahaha ik heb ook zoiets nog van “nog maar 10 weken” dan kijk ik op me kalender en zie ik 2 dikke volle maanden. 😱
Gebruik je geen maagzuurremmers?
Ik gebruik omeprazols, werkt uitstekend tegen de maagzuur. Ik gebruik ook liever geen pijnstillers, maar tijdens de zwangerschap is het niet te doen.
4 jaar geleden
Weer een ellendige nacht achter de rug...mega verkouden alles zit dicht, keelpijn en geen oog dicht gedaan vannacht...
Nu sliep ik de laatste weken toch al niet maar ziek zijn erbij maakt het nog vervelender.
4 jaar geleden
Reactie op pure essence
Weer een ellendige nacht achter de rug...mega verkouden alles zit dicht, ke ...
Beterschap. Ik ken het helaas ook. Gelukkig al weer een paar weken geleden maar super vervelend.
4 jaar geleden
Reactie op Nijn818
Hier ook zo'n slechte nacht.. vanaf 1 uur wakker gelegen. Zere buik, een he ...
Hoeveel weken ben je? Beterschap!
Ik ga lekker in badje...
4 jaar geleden
Reactie op Nijn818
Bijna 31, ah lekker geniet ervan, ik heb er helaas geen
Hier ook bijna 31 weken 🥰
4 jaar geleden
Ik heb niet gek veel te klagen op de gebroken nachten na maar voel me verder wel fit. Soms wat last van de bekken of rug maar dat is mijn eigen schuld dan ben ik te veel in huis rommelen. Dus hopelijk blijf ik me zo voelen... 😁 enige klachtpuntje wat ik heb is dat ik striemen onder de borsten heb en op de rechterbil hahahahaha
4 jaar geleden
Reactie op Roos4286
Ik heb niet gek veel te klagen op de gebroken nachten na maar voel me verde ...
Tijgerstrepen noem je dat.. 😎 mag je trots op zijn!
4 jaar geleden
Klagen ach ik wordt af en toe gek van mezelf met mijn geklaag 😅🙈 ik ben nu 32 weken en 2 dagen zwanger. Slapen is soms echt vervelend ik sliep altijd op mijn buik dat gaat nu dus niet meer. Pijn in mijn onder rug dat ik af en toe gewoon moeite heb om te lopen. Fietsen lukt ook niet meer naar 50 meter ben ik buiten adem 😂 ook erg vervelend. En heel erg veel striemen op mijn borsten van cup D naar cup F ze hangen gewoon op mijn buik 😅. Maaar voor de rest gaat het allemaal goed en met de kleine meid ook nu is het nog eventjes doorzetten en dan mag ik mijn kleine meisje eindelijk bewonderen🥰🤗🎀
4 jaar geleden
Even klagen: Ik ben nog steeds veel aan het braken, heb veel buikpijn, na een klein stukje wandelen of een huishoudelijk taakje heb ik overal pijn en ben ik moe. Normaal gesproken ben ik altijd bezig. Ben vervroegd met verlof op advies van arbo en vk. Ik ben op en voel me iedereen tot last, ik kan bijna niks en ik moet nog tot april. 😭