4909 Reacties
4 jaar geleden
Nog even klagen:
Bij mij vinden mensen in mijn omgeving het nodig om steeds ...
Bij mij is het ongekeerd;amai azo een buik al!en u borsten!!zit dienen buik nog nie in de weg?en je moet nog 3 maand!hallo,baby is goed,ik ben niet te dik,en die borsten daar ben ik blij mee,ook al is het maar voor even 🤣🤣🤣 ik ben fier op mijn buik.maar dat dagelijks aanhoren?nee Danku.dan antwoord ik dat er nog veel buik en borst zal bijkomen de komende maanden😁😁
4 jaar geleden
Herkenbaar, die hoor ik ook veel. Ik haal zelf veel plezier uit het kopen v ...
Ohh! Zo herkenbaar. Mijn moeder... “ik doe net als vorig jaar lekker varkenshaas”, “mam dat is rose vlees, dat mag ik niet”... “ik bak het door voor jou”... voel me er nu al ongemakkelijk door. Ik weet nu al dat het of niet eetbaar is(mijn mama is niet zo goed met het bakken van delicaat vlees)... of ik het door mag schuiven naar mijn vrouw...
4 jaar geleden
Pfoe wat voel ik me ineens zwanger zeg! Hebben jullie dat ook? 24 weken nu, bukken is ècht niet meer leuk, stond gisteren te stofzuigen en kreeg alleen maar harde buiken, en heb ook ineens zó geen zin meer in werk... Mag ik al met verlof?
4 jaar geleden
Pfoe wat voel ik me ineens zwanger zeg! Hebben jullie dat ook? 24 weken nu, ...
Nou hier nog 1! Ik werk in een winkel als vulploegleidster en loop continu met dozen te sjouwen. Ik raak binnen no time buiten adem en hou amper een halve dag vol. En dan nog maar 22 weken zwanger... Wordt nog wat! Kan niet wachten tot het verloftijd is!
4 jaar geleden
Reactie op Lindah1989
Nou hier nog 1! Ik werk in een winkel als vulploegleidster en loop continu ...
ik ken het.. Ook ik sta heel de dag op de pootjes in een winkel. m'n rug is ook killing. ik kan steeds niet wachten tot het weekend is. hoelang ga ik dit volhouden? Anderzijds denk ik.. Fack it, hey is mijn lijf, en daar moet ik mee oppassen. Dus als ik niet meer kan ga ik echt minder werken. Maar frustrerend is het soms wel!
4 jaar geleden
Pfff kan wel janken. Hebben de commode en kast geschilderd, of naja mijn man, en het ziet er niet uit, overal druipers van de verf, maar goed mijn geduld is daarbij op na 4 maanden zeuren erover. Anyway ik had dus voor dat we dat gingen doen alle kleertjes alvast uitgezocht en op maat gelegd, terwijl ik hele erge bekkenpijn heb en dus niet goed kan bukken, heb dus kei veel pijn gehad ermee. Maar die moesten er dus uit en in een doos, manlief doet het in een doos en ja hoor, weer alles door elkaar. Wil nu de kast inruimen, is van zijn oude kinderkamer van vroeger en ik vind het een onding, maar nu moet ik dus wéér de kleding uitzoeken op maat en inrichten enzo. Kan wel janken .
4 jaar geleden
Mensen die zeggen goh wat ben je DIK. Voor 20 weken. Of je gaat bijna bevallen he ?!! Nou sorry maar ieder lichaam is anders! Ben er zo klaar mee. Mijn buik. mijn baby. Het is zo irritant om het continu aan t moeten horen . Terwijl de gynaecoloog zegt dat alles volgens boekje gaat ! En dat ik nu wat sneller groei betekend niet dat ik een plofkip ben straks 🥴🙄
4 jaar geleden
Reactie op smitsie
ik ken het.. Ook ik sta heel de dag op de pootjes in een winkel. m'n rug is ...
Heel herkenbaar! Ik ben nu 24 weken maar merk echt dat mn dagen van ruim 10 uur nu wel veel worden. Ik werk met peuters dus bukken is onvermijdelijk maar merk wel dat mn buik nu in de weg gaat zitten. En nu bedenkt de leidinggevende dat we in december nog even een cursus moeten doen en verschillende verslaglegging moeten inleveren... heb gelukkig niks beters te doen.. 😒
4 jaar geleden
Reactie op Jasje
Heb bij het opstaan af en toe een heel vreemd gevoel. Ik kan het beschrijve ...
Ik denk dat het gevoel wat je omschrijft redelijk overeen komt met een harde buik?
Tenminste dat kwam in mij op toen ik het las. Ik zou het iig een goede omschrijving vinden voor hoe een harde buik voelt.
Niet pijnlijk maar wel irritant.
4 jaar geleden
Op een kerstborrel gisteren zei een collega tegen mij dat ik er mooi uit zag. Dus ik bedankte haar, hierna vervolgde ze dat ik er mooier uitzie dan toen ik niet zwanger was. Weet niet zeker of ik me nu beledigd niet voelen of niet😂
4 jaar geleden
24 weken en na twee keer de kamer op en neer all buiten adem. Daarnaast zijn de maagzuurremmers niet aan te slepen op het moment en snoepjes kun je beter niet in de buurt houden want dan zijn ze binnen no time op.
Werkte fulltime in een winkel en nu mede door foutje van arbo arts nog maar 2 dagen en rest in ziekte wet. 🤭 Wou eigenlijk 1,5 dag minder maar in de mail stond 2 dagen werken. Nu baal ik wel van mezelf dat ik me ontzettend ongelofelijk lui voel en weinig tot niets doe.
4 jaar geleden
Reactie op PatriesD
Mensen die zeggen goh wat ben je DIK. Voor 20 weken. Of je gaat bijna bev ...
Ja je komt er nu pas achter hoe lomp mensen kunnen zijn. Leef een beetje mee met een zwangere vrouw.
Ik zou gewoon terugzeggen als iemand zegt wat ben je dik...Ja ik ben zwanger en wat is jouw excuus? Haha
Ik zit de hele dag vol met afspraken met verschillende klanten. De meeste mensen zijn heel lief en leven mee, maar waarom gaan sommige mensen ook horrorverhalen aan me vertellen over doodgeboren kindjes etc? Laten we het er maar op houden dat sommige mensen totaal geen empathisch vermogen hebben.
4 jaar geleden
Reactie op sarah89
De toilet.mijn beste vriend.ga ik mijn kinderen naar school gaan brengen,op ...
Op mijn werk krijg ik daar dus commentaar op of je hoort hen tegen elkaar bezig zoveel naar het toilet nu al sorry maar als ik moet gaan xd moet ik letterlijk gaan of ik plas in men broek had voor de zwangerschap al dat ik vaak plassen moet xd ... you are not alone
4 jaar geleden
Reactie op RVB-24
Heeft iemand de tip voor lekkende borsten s nachts? Wil geen bh in bed drag ...
Ik lees even mee..
4 jaar geleden
Reactie op RVB-24
Heeft iemand de tip voor lekkende borsten s nachts? Wil geen bh in bed drag ...
Hoi... hier geen last gehad van tijdens mijn zwangerschappen (nu nummer 4) maar wel tijdens mijn borstvoedingsperiode. Ik vond het ook heel erg vervelend om met bh te slapen. Ik gebruikte altijd een heel zacht badlaken om op te liggen (ben een buik/zijslaper) masr heb ook een tijdje van die siliconen borstpads gebruikt. Die "plak" je rond de tepelhof en door de "tegendruk" lek je niet. (Ook niet tijdens bv periode) Lillypadz heten ze geloof ik...