4909 Reacties
4 jaar geleden
Bah al 4 nachten op rij niet goed kunnen slapen, iedere keer maar kleine hazenslaapjes van een half uurtje en dan weer lange tijd wakker, plassen, honger, niet op de buik durven liggen, geen fijne houding kunnen vinden...pffff en ben pas 24 weken!
Hoop dat het hormonaal is en over een tijdje weer verdwijnt...
Een voordeel is dat ik overdag niet extreem moe ben ondanks mijn slaapgebrek!
4 jaar geleden
Reactie op pure essence
Bah al 4 nachten op rij niet goed kunnen slapen, iedere keer maar kleine ha ...
Oei, waarom durf je niet op je buik liggen? Zolang dat voor jou comfortabel voelt, kan dat echt geen kwaad, hoor. De baby voelt daar niets van! Die zit veilig in zijn ‘nestje’. Ik slaap nog steeds op mijn buik, gezien dat de meest comfortabele houding is voor mij (bijna 23 weken).
4 jaar geleden
Reactie op Lotski
Oei, waarom durf je niet op je buik liggen? Zolang dat voor jou comfortabel ...
Omdat ik hem dan voel schoppen...
Ik denk door alles eromheen dat ik gewoon slecht slaap...niet helemaal wetend wat me straks allemaal te wachten staat met een baby’tje (1e keer dat ik mama word)
Kortom teveel piekeren
4 jaar geleden
Reactie op pure essence
Bah al 4 nachten op rij niet goed kunnen slapen, iedere keer maar kleine ha ...
Ik ben ook 24 weken en eigenlijk ook een buikslapen. Dat doe ik nu niet meer. Voelt niet goed. Ik gebruik zo'n voedingskussen. Daar ga ik lekker tegenaan liggen met mijn buik. Daardoor slaap ik goed. Misschien helpt het jou ook.
4 jaar geleden
Reactie op Angelcat
Herkent iemand zich hierin? Ben nu 24 weken ver en heb sinds kort echt pijn ...
Ik herken dat ook heel goed. Sommige dagen meer dan andere dag en zeker als ik te veel gedaan heb! Hopelijk wordt het minder in de loop van de tijd!
4 jaar geleden
Hier bij de eerste ook lang op me buik geslapen, kon anders niet in slaap komen. Later half op me zij maar zoveel mogelijk op me buik. Nu bij de tweede lig ik met 20 weken al niet meer op me buik, het ligt niet lekker omdat mijn baarmoeder op de een of andere manier heel gevoelig/pijnlijk is. En omdat ik de kleine dan heel er voel bij elke kleine beweging wat die maakt.
4 jaar geleden
Zijn er meer dames die het zwanger zijn al zat zijn op de helft 🤦🏻♀️. Wil zo graag dat de tijd wat sneller kon gaan.
4 jaar geleden
Zijn er meer dames die het zwanger zijn al zat zijn op de helft 🤦🏻♀️. Wi ...
Yep hier nu 22+2 en het ook al zat. Ik ben al thuis van week 6 door extreme misselijkheid en overgeven en toen dat goed onder controle was met medicatie zijn de bekkenklachten begonnen. Met nog 3 andere kinderen die hier rondlopen is het geen pretje zwanger zijn en niet veel kunnen. Ook al een hele tijd veel harde buiken en sinds een paar weken regelmatig ook pijnlijke harde buiken 😔 en bij het minste beetje wat ik doe kan ik daarna plat op de zetel/bank gaan van de pijn. Daarstraks ook weer ik had enkel staan koken en voor de rest niks, heb daarna 1,5uur buikpijn gehad met heel veel harde buiken.
4 jaar geleden
Reactie op Tiennie
Yep hier nu 22+2 en het ook al zat. Ik ben al thuis van week 6 door extreme ...
Pff, hier the same. Zit ook alleen maar thuis, omdat werken niet gaat. Overgeven is gelukkig wel veel minder geworden, maar de misselijkheid komt op verschillende momenten terug. Ik kan niet eens meer genieten van eten of sporten. Nergens trek in en heb al bandenpijn na 5 minuten staan 🤦🏻♀️.
Iedereen maar doen alsof het niks is, WANT IK BEN ZWANGER, T HOORT ERBIJ 😤
Over hoofd- en rugpijn en maagzuur klaag ik niet eens.
Enigste voordeel van mn zwangerschap is dat ik voor het eerst in mn leven zonder moeite 10kilo ben afgevallen en dat gevoel wat onbeschrijfelijk is naar mn kleine toe.
4 jaar geleden
Reactie op RVB-24
Ben 24 weken en ik tel de weken echt af 🤣 word met 38 ingeleid dus nog 14 ...
Hoe regel je dat 😂😂😂
14 weken klinkt wel echt magisch.
4 jaar geleden
Pff, hier the same. Zit ook alleen maar thuis, omdat werken niet gaat. Over ...
Hoofd- en rugpijn zijn hier ook herkenbaar. Bandenpijn na 5min staan ook heel herkenbaar en ook daar klaag ik niet over. Maar ik kan door mijn bekkenlast zelfs niet meer 5minuten op een stoel zitten zonder daarna als een eend te waggelen van de pijn. En ook het feit dat ik niks kan doen zonder dat ik daarna moet gaan platliggen van de pijnlijke harde buiken is enorm frustrerend en zeker als het door iets kleins als eten maken of een afwasmachine vullen komt. Dit is nu mijn 4de zwangerschap maar de eerste waar ik zo van afzie en van hoop dat het rap april is. Als m'n eerste zwangerschap zo geweest was weet ik niet of er daarna nog ene was gekomen 🙈 gelukkig wordt hij gehaald met geplande keizersnede rond 38weken dus nog 15 weken en een paar dagen dus het aftellen kan beginnen 😁 waar ik wel van kan genieten is van zijn bewegingen, die kleine druktemaker laat zich elke dag en nacht voelen enkel tussen 13u en 17u slaapt die denk ik want dan is hij rustig
4 jaar geleden
Waarom worden jullie eigenlijk ingeleid?
Hier een geplande keizersnede omdat ik bij mijn andere 3 kinderen ook keizersnede heb gehad en na 2 keizersnede's mag je niet meer natuurlijk bevallen. Normaal is dat op 39 weken maar omdat het de 4de is wil de gynaecoloog het risico niet nemen dat mijn litteken van de vorige gaat openscheuren dus daarom al op 38weken
4 jaar geleden
Waarom worden jullie eigenlijk ingeleid?
Heb diabetes 2, dus ze willen een te groot kind proberen te voorkomen. Ik vind het wel prima, madam besloot heel de nacht te kietelen onder mijn ribben, dus bekant geen slaap gehad 🤣 niet dat dat met baby beter gaat worden, maar tenminste geen gekietel meer 🤣
4 jaar geleden
Ik moet even klagen. Ben kapot. Net vier dagen vrij geweest. Begin met werken (thuiszorg) en direct harde buiken. Cliënt die mij echt leeg zuigt door haar opmerkingen ("wat een gezellig praatje zeg, jou taak om te praten"). Zit ik daardoor weer huilend in de auto misselijk te zijn door de stress.
4 jaar geleden
Reactie op mleussink
Ik moet even klagen. Ben kapot. Net vier dagen vrij geweest. Begin met werk ...
Misselijk door stress een ik
4 jaar geleden
Net een droom gehad.. nachtmerrie dat mijn partner schijt heeft aan mij.
🤣werd ik wakker is het een droom .pff opluchting