24 Reacties
4 jaar geleden
Ok zal dan wel normaal zijn 🤷♀️? Ik heb de indruk dat dit bij een vaginale bevalling veel minder het geval is? Zou dit iets te maken kunnen hebben met de buikspieren?
4 jaar geleden
Ik heb een vaginale bevalling gehad en heb ook nog een erg opgezette buik, kon nog wel 5 maand zwanger zijn 😥. Baal er heel erg van en ben me er ook erg bewust van. Nou moet ik wel zeggen dat dit mijn 2e kindje is. Maar ben in de avond gewoon veel te moe om überhaupt te gaan sporten met 2 kleintjes in huis..
Ik ben 3 maand geleden bevallen.
4 jaar geleden
Het is natuurlijk wel een grote buikoperatie waar ze alles openhalen. Meerdere lagen worden doorgesneden. Grote kans dat dit zwelt en tijd nodig heeft om te zakken denk ik. Wel vervelend in ieder geval. Soms lijkt het nog alsof ik 20 weken zwanger ben.
4 jaar geleden
Bij mijn vaginale bevalling was ik binnen een week van mijn buik af. Nu bij de tweede heb ik een keizersnede gehad en heb nog steeds een dikke buik. Het is nu drie maanden geleden. Ik heb daarnaast ook nog veel last van het litteken en krijg daar nu ook behandeling voor bij een fysio.
4 jaar geleden
Bij mij is het ook twee maanden geleden. Mijn buik is al redelijk plat, maar ik lijk in bepaalde kledij nog wel pril zwanger. Ik heb wel die vreselijke kwab boven het litteken... Dat vind ik echt lelijk. De gynaecologe zei dat het wel wegtrok van zodra ik terug wat buikspieroefeningen zou doen, maar toch...
4 jaar geleden
Ja heb ik ook nog hoor. Onze meid is nu 12 weken. Kan nu pas 1 broek aan voor de zwangerschap. De rest is nog te strak 😬
4 jaar geleden
Ja hier ook, een soort hangbuikje 😬 ik krijg de laatste kilo's er ook niet af en pas nog niet in mijn broeken van voor de zwangerschap. Volgens de gynaecologe moet je het litteken goed masseren, om zo die plooi te verminderen, maar dat voelt zooo onaangenaam...
4 jaar geleden
Reactie op MelissaMelissa
Ja hier ook, een soort hangbuikje 😬 ik krijg de laatste kilo's er ook niet ...
Oh ja, hetzelfde hier... Ik kan er gewoonweg niet langer dan tien seconden aankomen omdat ik dat dove gevoel zo vreselijk ongemakkelijk vind. Mijn benen worden er gewoon rusteloos van als ik toch even probeer te masseren, en da’s bij mij een teken dat ik iets absoluut niet afkan.
4 jaar geleden
Dit is mijn buik momenteel. Ik ben al 15 kilo afgevallen (ik geef BV). Ook dat los vel wil ik zo snel mogelijk wegkrijgen (als dat uberhaupt wel weggaat 🤞😣) én die striemen ook 😰 (maar dat zal met de tijd wel vervagen). Mijn zoon wordt dinsdag 10 weken en dan ga ik ook beginnen met sporten!