24 Reacties
4 jaar geleden
9maanden op 9 maanden af he dames. Ik was vorige week begonnen met lijnen, fajah laurens back in shape na de zwangerschap, echter was dit geen goed idee. Ging bijna van me stokkie. De hormonen zorgen er voor dat het niet bij iedereen even snel eraf is.
Ik was 25kilo aangekomen en de eerste 13 zijn er van af. Maar geniet lekker van je kleine, ga veel wandelen en beetje op je eten letter prima. Maar verwacht niet te veel van je lichaam, er heeft wel een kleine mensje ingezeten en het heeft dan ook weer tijd nodig om te herstellen.
Ook ik heb helaas een buikje, wel natuurlijke bevalling gehad, maar alles is indd slap😅
4 jaar geleden
Hier hetzelfde!! Mijn dochter is nu twee maanden maar ik heb het gevoel dat ik nog steeds 3 maanden zwanger ben. Blijft maar opgezet, nu ben ik op dit moment wel voor de eerste keer weer ongesteld, maar hiervoor bleef het ook een opgezette buik. Ben begonnen met touwtje springen elke dag, vooral voor mijn conditie maar wie weet gaat de buik er mee af haha. Qua kilo’s zit ik alweer op mijn oude gewicht. Dus mijn eerste doel is behaald haha nu de buik nog
5 maanden geleden
Ha! Hoe is het nu, jaren verder, met jullie buik? Wat heeft geholpen en wat niet?
Hier 10 weken na spoedkeizersnede en een hele oncomfortabele, grote buik.