34 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op Kroon27

Pampers Harmonie (voorheen pure) sluiten heel mooi aan en zitten hoger dan ...
Pak je dan een maat groter? Wij gebruiken die al lang, maar toch nog lekt onze zoon regelmatig eens door.

3 jaar geleden

De goedkoopstes ever, Bon Bebe van Dirk vd Broek.. Maat 4 of 5. Hiervoor gebruikte ik pampers en die lekte in de nacht ook vaak door. Bij Bon Bebe geen last van gehad, tot nu toe!

3 jaar geleden

Ik ben groot fan van de extra droog en zacht luiers van de Albert Heijn. Sinds we die gebruiken bijna nooit meer een doorlek luier! Ik gebruik ze nu al 5 maanden.

3 jaar geleden

Mijn zoontje had hier ook last van (ook een buikslaper) vanaf 3 maanden zijn we over gestapt op luierbroekjes (van pampers, wij gebruiken maat 4 en hij weegt 10kilo) en sindsdien nooit meer doorgelekt🤗

3 jaar geleden

Mijn zoontje lekt ook 4 keer in de week door, is ook een buikslaper Tussen 21 en 22 zit er nog niet veel in zijn luier dus verschonen heeft geen zin. Meestal wordt hij wakker tussen half 7 en half 8 dan is hij dus nat. Een enkele keer als hij rond 4/5 uur komt is die nog net droog, dan deed ik hem verschonen maar meneer ligt dan 1,5 uur wakker voor hij pas weer slaapt, dan maar nat in de ochtend (hij lijkt er geen last van te hebben) ik doe hem een maat 3 pampers baby dry pants aan, let erop dat alles goed zit. Daaroverheen doe ik een maat 4 pampers baby dry pants aan. Dit helpt wel iets, hierdoor lekt hij iets minder vaak door. Kost alleen wat meer 🙈 als de maat 4 nog droog is of alleen een druppel, gebruik ik hen gewoon nog een keer.

3 jaar geleden

Hier hetzelfde probleem. Sinds gisteren luierbroekjes van pampers, vandaag was hij droog maar nu even afwachten of het zo blijft. Vriendin van mij heeft ook een zoontje en die trekt een gewone luier en daar overheen een luierbroekje aan

3 jaar geleden

Hier overgestapt op de nappy pants van pampers maat 4! Nauwelijks nog nat.

3 jaar geleden

Reactie op Milagro

Wij hebben de luierbroekjes van pampers voor de nachten, premium protection ...
Ons meisje is ook een buikslaper trouwens en met deze broekjes lekt ze nooit meer door. Wij hebben dit ook wel gehad namelijk.

3 jaar geleden

Zoon is 10kg. Overdag maat 4 pampers premium protection. En 's nachts maat 5 pampers baby dry pants. Sinsdien gaat het goed! Ook een buikslaper..

3 jaar geleden

Pants van pampers superfijn. Mijn zoontje lekte ook elke avond

3 jaar geleden

Wij gebruiken van kruidvat de 4+. Het + betekent dat het meer vocht op neemt. Voor ons ideaal voor de nacht! Succes hoor met de zoektocht naar jullie oplossing.

3 jaar geleden

Wij hadden dit probleem ook en deden de luier verkeerd om aan 's nachts. Het meest absorberende deel zit dan aan de buikkant.

3 jaar geleden

Heel herkenbaar, onze dochter is ook een buik slaper en was ook altijd iedere ochtend nat. Wij doen nu 2 luiers over elkaar heen. Eerst de luier die zij overdag draagt (maatje 4), daar knip ik vooraf gaatjes in zodat de luier doorlekt naar de 2e luier. Deze doen we achterstevoren om en een maatje groter. Sinds deze truc is onze dochter bijna iedere ochtend droog.