25 Reacties

3 jaar geleden

Hier ook zo'n leuke periode. 8 maand nu. Bijvoorbeeld als ik zijn luier verschoon is het drama. Dan wil hij constant draaien. Of course helemaal niet handig. Dus omdraaien, nou elke keer als ik hem terug draai is het krijsen. 🤣🤣🤣 You're not alone.

3 jaar geleden

Alsof ik mijn eigen verhaal lees over ons zoontje! Hier precies hetzelfde en zoveel uitdagen en express doen als ie doorheeft dat het niet mag en indd niet te vermaken, niks is goed! Ik vertel mezelf telkens; tis maar een fase! 🙈

3 jaar geleden

Zo heb ik een babypeuter in huis...maar ergens snap ik het wel..zijn erg veel met Luca ( 4 maanden ) in de weer ivm verborgen reflux en sinds kort zijn er er achter dat ie het Kiss syndroom heeft ..onze oudste dochter van 5,5 jaar is ook erg opstandig ..naar bed brengen, drama, dekens weg trekken en roepen dat ze los zijn enzo... luisteren? Wat is dat ..mij keihard uitlachen als ik boos op dr word..nu breng papa dr naar bed en dat is erg saai zonder verhaaltje ..haha ach zijn fases denk ik dan maar ...

3 jaar geleden

Yes! Hier ook precies hetzelfde!🙈🙉🙊. Elke dag is weer een nieuwe uitdaging en mijn geduld wordt zwaar op de proef gesteld😊😊😉. Ook ik denk dan maar tel tot 10 het is een fase, het gaat ooit voorbij🤦‍♀️🤷‍♀️

3 jaar geleden

Reactie op Girl123

Yes! Hier ook precies hetzelfde!🙈🙉🙊. Elke dag is weer een nieuwe uitdagi ...
Dat hoop ik wel🙈😂 Want ik ben elke avond werkelijk uitgeput

3 jaar geleden

Reactie op Prilgeluk

Alsof ik mijn eigen verhaal lees over ons zoontje! Hier precies hetzelfde e ...
Hahah erg he?! Ja ik hoop het echt

3 jaar geleden

Reactie op Mamageniet

Hier ook zo'n leuke periode. 8 maand nu. Bijvoorbeeld als ik zijn luier ver ...
Hier ook! Verschonen en omkleding is werkelijk een drama

3 jaar geleden

Reactie op NesDmn

Dat hoop ik wel🙈😂 Want ik ben elke avond werkelijk uitgeput
Ik hoop het ook hahah. Me to elke avond plof ik uitgeput op de bank en vaak ook hoofdpijn, en dan ben ik wel blij dat ze eindelijk in bed ligt. Het vergt super veel energie. Maar goed als ik dan nu op de babymonitor kijk en zie hoe schattig en rustig ze ligt te slapen denk ik wat ben je toch ook mijn kleine lieverdje💗💗💗!😊😊😊

3 jaar geleden

Reactie op Girl123

Ik hoop het ook hahah. Me to elke avond plof ik uitgeput op de bank en vaak ...
Precies dat indd, het is het zo waard! ❤️ Maar ik ben indd ook blij als ie weer rustig in bed ligt te slapen 😉

3 jaar geleden

De ondeugd straalt van de foto af 😍wat een heerlijke boef 😍

3 jaar geleden

Ik zou hem gewoon de vloer laten likken hoor. Goed voor het immuunsysteem. Opzich herken ik wel een paar dingen. Oscar is erg veel aan het ontdekken. Zich overal optrekken, overal op klimmen, overal ook weer afvallen... Hij kan zich gelukkig prima zelf vermaken. Al vermaakt hij zich soms wel met dingen die niet altijd zo geschikt zijn voor babies Ook lijkt Oscar juist alles leuk te vinden. Hij lacht de hele dag. Ik vind het een hele leuke fase eerlijk gezegd.

VRIEND

3 jaar geleden

Hahah hier ook een draakje van 8,5 maand. Vooral de luier verschonen of iets afpakken wat niet van hem is zorgt voor heel veel weerstand! Ik probeer er niet te hard om te lachen of druk over te maken maar dat is soms lastig 😅🤣

3 jaar geleden

Reactie op Mamageniet

Hier ook zo'n leuke periode. 8 maand nu. Bijvoorbeeld als ik zijn luier ver ...
+1 hier. Exact hetzelfde. Heb het omdraaien opgegeven en verschoon hem op zijn buik

3 jaar geleden

Ik zeg choose your battles. Verschonen dan maar ff andersom en likken van de vloer, ach goed voor de weerstand. Maar kost idd wel energie. Pfff. Alles is een fase....

3 jaar geleden

Reactie op Whatififly

Ik zou hem gewoon de vloer laten likken hoor. Goed voor het immuunsysteem. ...
Die van mij gilt en huilt veel. Als hij lacht zijn wij ook blij maar meneer is een brulaapje

3 jaar geleden

Reactie op Girl123

Ik hoop het ook hahah. Me to elke avond plof ik uitgeput op de bank en vaak ...
Ik ook hoor! Ik hou ziels veel van hem! En als hij alleen al lacht naar me smelt ik😍 Maar goed dat neemt niet weg dat hij zo ondeugend is deze maand

3 jaar geleden

Haha ik noem mijn dochter soms ook kleine duivel. Heel herkenbaar 😂

3 jaar geleden

Reactie op NesDmn

Die van mij gilt en huilt veel. Als hij lacht zijn wij ook blij maar meneer ...
Lastig is dat... Er komt vast een periode dat er veel wordt gelachen! Oscar gilde en huilde veel net voordat hij ging kruipen en staan. Nu hij kan kruipen en staan is hij heel happy :)

3 jaar geleden

Nou me kind van 8,5 maand is gewoon echt TERROR. Soms raakt me geduld echt op en dan moet ik buiten echt even tot 10 tellen 🤣

3 jaar geleden

Hier ook zo'n draakje hoor, hier hangt hij soms zelfs in de gordijnen haha.