Haaaiii lieve Mama’s,
Ik moet het even kwijt en ben stiekem opzoek naar nog meer mama’s die mijn emoties delen🤭
Berk is nu 8,5 maand, maar zijn naam Berk is veranderd in een klein Draakje🙈 Ik weet niet wat het is hoor! Maar dit jochie is zo ondeugend en opstandig, ik kan het gewoon niet geloven. Gillen, keihard zichzelf op en neer schudden (wiebelen met zn hoofd), met zn voetjes trappen op de tripp trapp, overal heen kruipen onlangs ik hem voor de 1000x terug zet op het kleed. Huilen en absoluut niet alleen willen spelen, likken aan de vloer onlangs ik 1000x bah of nee roep..... Express eten rond spugen uhm..... Nee ik ben nog niet overspannen😂😂😂 Bijna...... hahah nee zo erg is het gelukkig nog niet.
Maar deze lieve jongen is gewoon niet te vermaken! Niks is goed, niks vind meneer leuk....
Nog meer mama’s hier last van??? Oh laat me niet alleen zijn hoor😂🙈
Hier ook zo'n leuke periode. 8 maand nu. Bijvoorbeeld als ik zijn luier verschoon is het drama. Dan wil hij constant draaien. Of course helemaal niet handig. Dus omdraaien, nou elke keer als ik hem terug draai is het krijsen. 🤣🤣🤣 You're not alone.
Alsof ik mijn eigen verhaal lees over ons zoontje! Hier precies hetzelfde en zoveel uitdagen en express doen als ie doorheeft dat het niet mag en indd niet te vermaken, niks is goed! Ik vertel mezelf telkens; tis maar een fase! 🙈
Zo heb ik een babypeuter in huis...maar ergens snap ik het wel..zijn erg veel met Luca ( 4 maanden ) in de weer ivm verborgen reflux en sinds kort zijn er er achter dat ie het Kiss syndroom heeft ..onze oudste dochter van 5,5 jaar is ook erg opstandig ..naar bed brengen, drama, dekens weg trekken en roepen dat ze los zijn enzo... luisteren? Wat is dat ..mij keihard uitlachen als ik boos op dr word..nu breng papa dr naar bed en dat is erg saai zonder verhaaltje ..haha ach zijn fases denk ik dan maar ...
Yes! Hier ook precies hetzelfde!🙈🙉🙊. Elke dag is weer een nieuwe uitdaging en mijn geduld wordt zwaar op de proef gesteld😊😊😉. Ook ik denk dan maar tel tot 10 het is een fase, het gaat ooit voorbij🤦♀️🤷♀️
Dat hoop ik wel🙈😂 Want ik ben elke avond werkelijk uitgeput
Ik hoop het ook hahah. Me to elke avond plof ik uitgeput op de bank en vaak ook hoofdpijn, en dan ben ik wel blij dat ze eindelijk in bed ligt. Het vergt super veel energie. Maar goed als ik dan nu op de babymonitor kijk en zie hoe schattig en rustig ze ligt te slapen denk ik wat ben je toch ook mijn kleine lieverdje💗💗💗!😊😊😊
Ik zou hem gewoon de vloer laten likken hoor. Goed voor het immuunsysteem.
Opzich herken ik wel een paar dingen. Oscar is erg veel aan het ontdekken. Zich overal optrekken, overal op klimmen, overal ook weer afvallen...
Hij kan zich gelukkig prima zelf vermaken. Al vermaakt hij zich soms wel met dingen die niet altijd zo geschikt zijn voor babies
Ook lijkt Oscar juist alles leuk te vinden. Hij lacht de hele dag. Ik vind het een hele leuke fase eerlijk gezegd.
Hahah hier ook een draakje van 8,5 maand. Vooral de luier verschonen of iets afpakken wat niet van hem is zorgt voor heel veel weerstand! Ik probeer er niet te hard om te lachen of druk over te maken maar dat is soms lastig 😅🤣
Ik zeg choose your battles. Verschonen dan maar ff andersom en likken van de vloer, ach goed voor de weerstand. Maar kost idd wel energie. Pfff. Alles is een fase....
Die van mij gilt en huilt veel. Als hij lacht zijn wij ook blij maar meneer ...
Lastig is dat... Er komt vast een periode dat er veel wordt gelachen!
Oscar gilde en huilde veel net voordat hij ging kruipen en staan.
Nu hij kan kruipen en staan is hij heel happy :)