9 Reacties

3 jaar geleden

Hier is het gelukkig alleen als ze moe is, maar inderdaad, dan is alleen mama goed genoeg. Maar alleen als mama in zicht is, anders is papa ook goed. En als ze niet moe is dan is ze nog steeds gezellig met iedereen die ze kent. Ik hoop inderdaad dat het deze sprong/fase is.

3 jaar geleden

Mijn zoontje nu ook. Zo ineens weer. Tijdje terug ook gehad en nu dus weer. Zelfs naar de wc lopen zorgt voor een enorme huilbui.

3 jaar geleden

Sprong 7 🥳

3 jaar geleden

En waren jullie kindjes eerst heel sociaal? Ik ben zo benieuwd of dit bij m’n zoontje gebeurd. Hij is namelijk super sociaal en nooit verlegen. Vreemde mensen vindt hij interessant. Ik merk wel dat als ik in de keuken ben, hij ook graag bij mij wil zijn (en daar wil spelen). En soms wil hij opgepakt worden, maar ook meteen weer terug op de grond willen Haha

3 jaar geleden

Heel herkenbaar, soms is hier ook papa niet goed, alleen mama. Denk inderdaad dat het wat eenkennigheid/sprong is

3 jaar geleden

Tot nu toe nog niets van gemerkt. Onze zoon is even graag bij mijn lief als bij mij en ook bij mijn mama is hij graag. Hij huilt tot nu toe enkel als hij mensen ziet die hij niet kent of niet vaak ziet.

3 jaar geleden

Reactie op ysdnil88

En waren jullie kindjes eerst heel sociaal? Ik ben zo benieuwd of dit bij m ...
Ja onze dochter was ook heel sociaal, vond iedereen leuk. Haha en precies wat jij zegt: vaak wil ze opgepakt worden maar ook meteen weer neergezet worden 😜

3 jaar geleden

Reactie op Marissa123

Ja onze dochter was ook heel sociaal, vond iedereen leuk. Haha en precies w ...
Ahh ja, en heeft nu moeite om bij anderen te zijn? Of merk je er niks van? Ben namelijk zo benieuwd, want het klinkt als zo’n verandering

3 jaar geleden

Mijn zoontje gelukkig nog steeds heel sociaal. Alleen als hij gevallen is of zich pijn heeft gedaan dan wil hij alleen door mij getroost worden, hij duwt mijn man dan echt weg 🙈