14 Reacties

2 jaar geleden

Zou zomaar kunnen. Testen geeft zekerheid :)

2 jaar geleden

Klinkt inderdaad als... Ik zou snel naar kruidvat gaan en een test doen. Denk niet dat je bij een huisarts terecht hoeft hoor. Als je zwanger bent, moet je verloskundige bellen.

2 jaar geleden

Ik ben niet bekend met de mini pil.. Maar bv zorgt er in ieder geval niet voor dat je niet zwanger kan raken

2 jaar geleden

Borstvoeding geeft geen zekerheid, sws niet op deze leeftijd als ze niet volledig bv krijgen. Ik geef ook nog bv, maar slik geen pil ivm reactie daarop. Maar mijn menstruatie was de afgelopen 3 rondes ook van slag. Hier normaal altijd 4 weken en toen opeens 3. De laatste keer was wel weer 4. Soms kan dat toch wat schommelen..

2 jaar geleden

Normaal moet je toch een minipil elke dag nemen zonder stopweek? Omdat het een stof niet bevat die een gewone pil wel heeft. Dus heb je normaal je je maandstonden niet.

2 jaar geleden

Als je de pil netjes als voorgeschreven gebruikt dan is de kans klein, maar volgens Google worden toch 9 van de 100 vrouwen zwanger ondanks de (mini)pil... valt mij best tegen die hoeveelheid... even een test halen en je weet het... Ik hoop voor je gewoon een keer je menstruatie hebt overgeslagen, dat kan ook makkelijk een keer gebeuren.... En anders... tja probeer het van de positieve kant te zien, geen discussies meer met je partner over wel of niet, want wat gebeurd is is gebeurd....

2 jaar geleden

Reactie op CindyHe

Normaal moet je toch een minipil elke dag nemen zonder stopweek? Omdat het ...
Ik neem ze zonder stopweek en elke dag netjes hoor, maar heb wel altijd al bijna 2jaar mijn gewone cyclus gehouden

2 jaar geleden

Reactie op Project Lander

Ik neem ze zonder stopweek en elke dag netjes hoor, maar heb wel altijd al ...
Ah, ik kreeg mijn maandstonden niet toen ik de minipil nam.

2 jaar geleden

Persoonlijk zal ik eerst de test van morgen ochtend afwachten en daarop verdere acties bekijken! Mocht de test positief zijn, een goed gesprek samen voeren. Sommige dingen zijn zoals ze zijn, en mocht je zwanger zijn is dat wat het is! Heb je verder zwangerschapsgerelateerde symptomen? Of alleen uitgestelde maandstonden?

2 jaar geleden

Reactie op marijehvd

Persoonlijk zal ik eerst de test van morgen ochtend afwachten en daarop ver ...
Gisteren wel wat misselijk, maar dat kan ook van die tweede praline geweest zijn, verder ook wat sneller huilerig dan anders, maar dat hoeft ook niet daarvan te zijn, tijdens mijn eerste zwangerschap had ik tijdens trimester 1 ook niet veel symptomen eigenlijk

2 jaar geleden

Opgeblazen gevoel wel beetje, maar hé, de feestdagen? Gevoeligere borsten heb ik sinds de borstvoeding wel altijd al wat. Dochterlief is wel wat vaker ontevreden dan vroeger als ze drinkt, maar dat kan ook zijn omdat ze inmiddels 21 maanden is. Vaker plassen, de afgelopen dagen wel, maar het is ook weer kouder en dan heb ik dat ook altijd. Lage buikpijn ook al wel paar keer gehad, maar dan dacht ik dat mijn maandstonden er dus aankwamen... Kortom, mogelijk wel, maar niets dat geen andere verklaring kan hebben. Testje maar afwachten...

2 jaar geleden

T was negatief. Stress voor niets dus, maar dan vraag ik mij wel af waarom ik al "zo lang" niet meer ongesteld geweest ben

2 jaar geleden

Gelukkig!! Komt heel vaak voor, kan allerlei redenen wel hebben, stress, vermoeidheid, slecht eten, (en nog veel meer) maar hoeft niks ernstigs te zijn, oh en Covid of covid vaccinatie lijkt trouwens ook (tijdelijk) afwijkeningen in de menstruatie te kunnen geven...

2 jaar geleden

Reactie op Project Lander

T was negatief. Stress voor niets dus, maar dan vraag ik mij wel af waarom ...
Ik heb nooit mijn maandstonden met de minipil...