7 Reacties

3 jaar geleden

Ik doe alle fotos op de computer en dan een externe harde schijf eraan die ik veilig opberg in de kast.. ook doe ik eens per 3 maanden de leukste fotos afdrukken en inplakken.. zodat als wel mn harde schijfnof telefoon kaduuk gaat ik nog wat tastbaars heb... dit loopt hier trouwens wel uit de hand dat inplakken.. had me voorgenomen om dit tot elk kind zn 4e jaar te doen en dan eens per jaar een verzamel album te maken.. maar vind het te leuk zo heeft mn oudste van bijna 9 al 5 albums vol de middelste van 6 al 3 en de jongste bijna 1 al 1 vol..

3 jaar geleden

Via iCloud hier. :)

3 jaar geleden

Externe schijf en ik gebruik Google foto's als cloud en cloud van huawei (ooit alles kwijt geraakt dus nu alles voor t onzekere haha #controlfreak)

3 jaar geleden

Ik gebruik al jaren one drive. Ik heb voor de kinderen voor elk jaar een nieuw mapje en die heb ik gedeeld met de opa's en oma's ect. Zij krijgen dan een melding als ik nieuwe foto's geupload heb en dan kunnen ze zelf kiezen welke ze opslaan ipv dat ik ze spam met foto's op WhatsApp 馃槈

3 jaar geleden

Reactie op Tousain1987

Ik gebruik al jaren one drive. Ik heb voor de kinderen voor elk jaar een ni ...
Dit klinkt als een goed plan!馃榾馃榾

3 jaar geleden

Ik heb alles in dropbox. De Dropbox app op mijn telefoon zet alle foto鈥檚 die ik maak automatisch meteen in mijn Dropbox. Op mijn laptop heb ik ook dropbox en het zo ingesteld dat alles altijd wordt gedownload en daar zoek ik de foto鈥檚 uit. En eindelijk nu een album gemaakt en laten drukken van het eerste half jaar! Nu door met de rest鈽猴笍

3 jaar geleden

Reactie op Bib1

Externe schijf en ik gebruik Google foto's als cloud en cloud van huawei (o ...
Hier precies zo!