421 Reacties
4 jaar geleden
Zijn er ook ouders die met 6 maanden geïnteresseerd zijn in de Rapley methode? 😊 benieuwd
4 jaar geleden
Reactie op Blitz
Ik kreeg sowieso de tip van het consultatiebureau om eventuele hapjes te me ...
Misschien voor kippeneiallergie?
4 jaar geleden
Reactie op Esmrray
Ikke! Ik wacht tot 6 maanden en wil daarna graag met de rapley methode begi ...
Wij beginnen met 5 maanden al met proeven... Dat was het advies van de kinderarts. Met 6 maanden wil ik ook met Rapley beginnen😊 zo leuk vind ik het om filmpjes te kijken over blw recepten, of hoe je het allemaal veilig kunt aanbieden ☺️
4 jaar geleden
Reactie op Blitz
Er is een verhoogde kant op allergieën rondom pinda en ei. Door dat nu al toe te voegen maak je ze minder gevoelig voor deze producten als het goed is.
4 jaar geleden
Reactie op Blitz
Beide tegen allergie! Van pinda’s maar ook eieren. Wist ik eerst ook niet, maar heb ik me laten vertellen
4 jaar geleden
Reactie op Blitz
Om allergieen tegen te gaan pindakaas voor noten allergie en ei voor eieren allergie
4 jaar geleden
Ei en pindakaas idd ivm allergieën. Van de kinderarts in het ziekenhuis het advies gekregen om met 4 maanden te Beginnen met kleine hapjes en zeker ook ei en pindakaas. Met 6 maanden kunnen ze al een allergie aan het opbouwen zijn. Helaas heeft mijn dochter van 3 een ei allergie.
4 jaar geleden
Wij zijn begonnen afgelopen weekend en bieden steeds een smaak 3x aan en dan de volgende :-) we doen nu de meeste dagen 1x per dag een hapje en dan 3 lepeltjes ongeveer. Dat komt toevallig zo uit maar misschien dat we morgen, als ik zelf thuis ben, langzaam twee keer een paar lepeltjes gaan aanbieden. We doen eerst wat groentesmaken en gaan daarna over op fruit. Wil na week of twee, als hij een beetje gewend is ook ei en pindakaas toevoegen.