421 Reacties
4 jaar geleden
Hoe maak je pompoen klaar? Ik wilde die in een zakje kopen maar ze waren op ...
Ik heb gewoon heel makkelijk de verse voorgesneden pompoen gekocht🤣 en dan in de pan even koken en pureren maar..
4 jaar geleden
Ik heb gewoon heel makkelijk de verse voorgesneden pompoen gekocht🤣 en dan ...
Dat ga ik ook maar doen haha!!
4 jaar geleden
Dat ga ik ook maar doen haha!!
Ideaal hoor scheelt een hoop irritatie met schillen en pitjes haha
4 jaar geleden
Reactie op Meisjemama
Heeft er iemand tips om een groentehapje onderweg mee te kunnen nemen? Sind ...
Wil je perse alleen maar vers geven? Want je kan ook gewoon een potje groente in de luiertas gooien en mochten jullie ooit weg zijn, kan je die geven.
4 jaar geleden
Iedereen super bedankt voor de tips mbt groentehapjes meenemen! Hier kan ik zeker wat mee 😀
4 jaar geleden
Wil je perse alleen maar vers geven? Want je kan ook gewoon een potje groen ...
Het liefste geef ik alleen vers inderdaad, maar denk dat ik ook even moet zien hoe vaak het voor zal komen dat we niet thuis zijn met haar groentehapje. Als het maar heel af en toe is is een potje inderdaad een goed idee!
4 jaar geleden
Reactie op Blitz
Ik kreeg sowieso de tip van het consultatiebureau om eventuele hapjes te me ...
Volgens mij om te proberen kippenei intolerantie tegen te gaan. Als je dat hebt is t errrug onhandig kan ik me indenken ;-)
Voor wie pindakaas en ei wil introduceren; er zijn ook heel handige schema’s te vinden als je Googled
4 jaar geleden
Mijn kleine man kon met 20 weken eigenlijk nog geen hapje verdragen, hij kreeg zulke krampjes het was zo zielig, vooral omdat hij het wel graag wilde.
We moesten 2 hapjes per keer geven en dan om de dag, dit ging redelijk goed.
Nu is hij vorige week donderdag (21,5 week) bij de opvang geweest en hadden ze hem een fruithapje gegeven, en hij had eigenlijk geen last.
Nu al heel de week wat aan het ophogen, hij eet nu met 22,5 week zo'n 3 ijsblokjes aan fruithap! Deze week nog wat ophogen tot hij een volledige fruithap heeft.
Het gaat ineens zo super goed en hij heeft ook nog eens geen krampjes meer.
Zijn darmpjes zijn blijkbaar ineens goed gerijpt.
Zo trots en me grote vent en blij voor hem dat die eindelijk lekker hapjes kan eten hij vind het zo lekker 😊
4 jaar geleden
Ons meisje snapt nog steeds niet dat ze der mondje moet opendoen en hoe ze moet slikken als ze het eenmaal in der mondje heeft 🤭
4 jaar geleden
Reactie op Miarnold
Wat voor pindakaas geven jullie?
Ze hebben speciale pindakaas voor babies! 🤩 (komt van de jumbo)
4 jaar geleden
Reactie op DD90
Hoe dik zijn je hapjes? Hier wilde ze ook niet, tot we het veel dunner maak ...
Ik doe er al extra water bij zodat het lekker nat is. Alleen ze begrijpt het lepeltje al niet als ze die ziet dat ze dan zelf der mondje open moet doen.
Maar we hebben geduld zit denk ik niks anders op 😋
4 jaar geleden
Hoe geven jullie broccoli? Ik heb gister gepureerde broccoli geheven maar ze GRUWDE ervan 😂 alle andere groenten vindt ze prima. Kreeg het ook niet goed glad gepureerd dus ze leek vooral de structuur naar te vinden.