421 Reacties

vor 4 Jahren

Reactie op Nootje2020

Hoe geven jullie broccoli? Ik heb gister gepureerde broccoli geheven maar z ...
Jaa hier is de broccoli ook geen favoriet. Ik dacht zelf binnenkort een beetje aardappel toe te voegen. Maar ben ook benieuwd naar andere tips.

vor 4 Jahren

Reactie op Nootje2020

Ik doe broccoli met zoete aardappel gaar er dan prima in.. zonder de aardappel duwt ze het ee gelijk uit.. courgette vindze hier ook heel lekker doe klein beetje rijstebloem erbij om het in te dikken anders is het te doen.

vor 4 Jahren

Reactie op Nootje2020

Ik doe er een beetje olijfolie door voor het pureren. Meneer vindt het heerlijk, maar zijn darmen wat minder. Nog geen half uur later vind je de broccoli in zijn luier 🙈

vor 4 Jahren

Reactie op Nootje2020

Als je wat koolvocht erbij doet wordt het wel een gladde puree. Dat doe ik bij meerdere groentes als ik zie dat het wat dikker blijft

VRIEND

vor 4 Jahren

Reactie op Nootje2020

Met een aardappeltje zal het al veel beter gaan!

VRIEND

vor 4 Jahren

Reactie op Sara89

Met een aardappeltje zal het al veel beter gaan!
Broccoli doe ik voorlopig niet meer. Mijn zoontje heeft na de broccoli 6 dagen niet gepoept en heel veel geperst met pijn. Nu, na wat pruimenhapjes, kwam het eindelijk los. Hij vond broccoli wel lekker overigens.

VRIEND

vor 4 Jahren

Ik doe broccoli met zoete aardappel gaar er dan prima in.. zonder de aardap ...
Ohh hier was courgette juist een van de weinige dingen die ze echt duidelijk verschrikkelijk vond. To be fair, ik had haar die ochtend mango gegeven, dus misschien iets te groot verschil...

vor 4 Jahren

Hier met pompoen op... was poosje gestopt ivm haar darmen, maar pompoen vind ze wel lekkerder dan wortel 😂

vor 4 Jahren

Reactie op Rosa500

Ohh hier was courgette juist een van de weinige dingen die ze echt duidelij ...
Ah ja zou kunnen. Met rijstebloem wordt het wel weer iets zoeter.. of gewoon met zoete aardappel.. misschien later nog eens proberen

VRIEND

vor 4 Jahren

Reactie op Iris_28

Broccoli doe ik voorlopig niet meer. Mijn zoontje heeft na de broccoli 6 da ...
Oh goed dat ik het weet, ik heb broccoli nog niet geprobeerd maar mijn dochtertje heeft wel vaker last van verstopping dus zal ik dat zeker in gedachten houden!

VRIEND

vor 4 Jahren

Reactie op Sara89

Heeft er al iemand vijgen geprobeerd? Ik heb ze vandaag gehaald omdat ik ze ...
Even zelf reageren met een update. Vijgen zijn heel goed voor de stoelgang. En mijn dochtertje vond het heel lekker! Zeker een aanrader om eens uit te proberen dames.

vor 4 Jahren

Vandaag een hapje avocado geprobeerd maar dat vond meneer dus echt niet lekker !

vor 4 Jahren

Reactie op Sara89

Even zelf reageren met een update. Vijgen zijn heel goed voor de stoelgang. ...
Ik ben nieuwschierig. Vijgen....hoe...wat.. moet je dat prakken?

vor 4 Jahren

Reactie op Miarnold

Wat voor pindakaas geven jullie?
Bij de AH heb je van die handige knijpzakjes. En is ook 100 % pinda

vor 4 Jahren

Reactie op Sara89

Oh goed dat ik het weet, ik heb broccoli nog niet geprobeerd maar mijn doch ...
Hier ook geen broccoli meer, ze kreeg er krampen van.. Sowieso vind ze al die hapjes nog maar niets 🙈

vor 4 Jahren

Reactie op K0k0sn00t

Ow mooi! Se hebben een vijgenboom:) maar had van sommigen gehoord dat het juist niet bevorderd. Ik ga het ook maar even proberen

vor 4 Jahren

Reactie op Prissje

Mijn kleine man kon met 20 weken eigenlijk nog geen hapje verdragen, hij kr ...
Hoeveel blokjes is een volledige (fruit) hap?

vor 4 Jahren

Reactie op Babyboy 🤰🏻

Die kleine 4m potjes zijn ongeveer 7 ijsklontjes denk..

vor 4 Jahren

Reactie op Babyboy 🤰🏻

Ja hij zit nu rond de 5 a 6 blokjes. Nu probeer ik de hoeveelheid van een 4m potje aan te houden. Al lijkt hij nog meer te willen. Maar wil niet te hard van stapel lopen met zijn darmen.

VRIEND

vor 4 Jahren

Reactie op K0k0sn00t

Door midden snijden, vruchtvlees er uitschrapen, dan snij ik het nog eens in fijne blokjes op een snijplankje. En dan in de babycook 5 min stomen (of een pannetje water) en dan blenden maar! De eerste keer heb ik het gezeefd voor de pitjes, maar dat ga ik de volgende keer niet meer doen denk ik. Ze vond het heerlijk! Heb wel de hoeveelheid overschat, ik heb 2 vijgjes gebruikt en had niet zoveel over op het einde om te geven 😂 maar dan weten we dat voor de volgende keer, ook wil ik haar geen 5 vijgen geven want dan poept ze zich verloren denk ik 😂