421 Reacties
vor 4 Jahren
Reactie op Nootje2020
Hoe geven jullie broccoli? Ik heb gister gepureerde broccoli geheven maar z ...
Ik doe broccoli met zoete aardappel gaar er dan prima in.. zonder de aardappel duwt ze het ee gelijk uit.. courgette vindze hier ook heel lekker doe klein beetje rijstebloem erbij om het in te dikken anders is het te doen.
vor 4 Jahren
Reactie op Nootje2020
Hoe geven jullie broccoli? Ik heb gister gepureerde broccoli geheven maar z ...
Ik doe er een beetje olijfolie door voor het pureren. Meneer vindt het heerlijk, maar zijn darmen wat minder. Nog geen half uur later vind je de broccoli in zijn luier 🙈
VRIEND
vor 4 Jahren
Reactie op Sara89
Met een aardappeltje zal het al veel beter gaan!
Broccoli doe ik voorlopig niet meer. Mijn zoontje heeft na de broccoli 6 dagen niet gepoept en heel veel geperst met pijn. Nu, na wat pruimenhapjes, kwam het eindelijk los. Hij vond broccoli wel lekker overigens.
vor 4 Jahren
Reactie op Rosa500
Ohh hier was courgette juist een van de weinige dingen die ze echt duidelij ...
Ah ja zou kunnen. Met rijstebloem wordt het wel weer iets zoeter.. of gewoon met zoete aardappel.. misschien later nog eens proberen
vor 4 Jahren
Reactie op Sara89
Oh goed dat ik het weet, ik heb broccoli nog niet geprobeerd maar mijn doch ...
Hier ook geen broccoli meer, ze kreeg er krampen van.. Sowieso vind ze al die hapjes nog maar niets 🙈
vor 4 Jahren
Reactie op K0k0sn00t
Ik ben nieuwschierig. Vijgen....hoe...wat.. moet je dat prakken?
Ow mooi! Se hebben een vijgenboom:) maar had van sommigen gehoord dat het juist niet bevorderd. Ik ga het ook maar even proberen
vor 4 Jahren
Reactie op Prissje
Mijn kleine man kon met 20 weken eigenlijk nog geen hapje verdragen, hij kr ...
Hoeveel blokjes is een volledige (fruit) hap?
VRIEND
vor 4 Jahren
Reactie op Babyboy 🤰🏻
Hoeveel blokjes is een volledige (fruit) hap?
Die kleine 4m potjes zijn ongeveer 7 ijsklontjes denk..
VRIEND
vor 4 Jahren
Reactie op K0k0sn00t
Ik ben nieuwschierig. Vijgen....hoe...wat.. moet je dat prakken?
Door midden snijden, vruchtvlees er uitschrapen, dan snij ik het nog eens in fijne blokjes op een snijplankje. En dan in de babycook 5 min stomen (of een pannetje water) en dan blenden maar! De eerste keer heb ik het gezeefd voor de pitjes, maar dat ga ik de volgende keer niet meer doen denk ik. Ze vond het heerlijk! Heb wel de hoeveelheid overschat, ik heb 2 vijgjes gebruikt en had niet zoveel over op het einde om te geven 😂 maar dan weten we dat voor de volgende keer, ook wil ik haar geen 5 vijgen geven want dan poept ze zich verloren denk ik 😂