10 Reacties

3 jaar geleden

Mosschien heeft het te maken met de eenekennigheid die onze kleintjes nu ervaren, bij ons is het erg verschillend de ene dag wilt mijn zoontje mij en de andere dag alleen papa, ik denk zelf dat het te maken heeft met sprong 6 dan huilen ze meer en drinken ook wat minder, Maar wat een vervelend gevoel moet dat geweest zijn ik ken het dan voel je je zo machteloos.. en weet je het echt even niet meer !

3 jaar geleden

Heel normaal lieverd. Soms voelen kindjes het aan dat jij ook een beetje in paniek raakt en dan is papa de wat rustige . Omdat jij normaal altijd degene bent die haar troost is natuurlijk voor jou een onnatuurlijk gevoel dat iemand anders het wel lukt en jou even niet wil. Heb dit soms met mn zoontje . Hele dag vrolijk ineens in de avond een huilbui. Is gwn alles van de dag eruit gooien en soms wilt die idd dan ook papa of oma. Maar daarna als ik.m weer neem is alles goed . Niks wat jij verkeerd doet. Soms is de rust van een ander ook fijn🥰maak je geen zorgen en nee je overdrijft niet ik ken je gevoel❤

3 jaar geleden

Ooh wat vervelend Maar alsjeblieft bedenk echt dit is niks persoonlijks. En dit zal vaker gebeuren. Ook andersom waarschijnlijk. Meisjes zijn heel vaak gek op papa en dan lijkt mama soms niet goed genoeg. En ja dat is soms een kutgevoel, maar ze doen dat echt niet om je te pesten of omdat ze nu minder van je houden.

3 jaar geleden

Reactie op Sabiha-25

Heel normaal lieverd. Soms voelen kindjes het aan dat jij ook een beetje in ...
Helemaal gelijk ! 🥰

3 jaar geleden

Reactie op Sabiha-25

Heel normaal lieverd. Soms voelen kindjes het aan dat jij ook een beetje in ...

3 jaar geleden

Reactie op Shelly25

Mosschien heeft het te maken met de eenekennigheid die onze kleintjes nu er ...

3 jaar geleden

Ooh wat vervelend Maar alsjeblieft bedenk echt dit is niks persoonlijks. En ...

3 jaar geleden

Ja ik moest nadat ze in slaap was gevallen wel echt ff huilen had echt een naar gevoel😞. Nu ik jullie lieve reacties lees geeft het me weer een beetje vertrouwen❤

3 jaar geleden

.

3 jaar geleden

Ik snap je helemaal, mijn dochtertje (nu 4,5 jaar) had dit ook heel erg. Nu wilt ze nog liever door papa getroost worden enzo. Ze is gewoon echt een papa's kindje. Soms wel erg moeilijk dat ze zoveel naar hem trekt maar daarnaast heb ik, vooral als hij aant werk is, zoveel leuke en gezellige momenten met haar. Hopelijk is het bij jou idd alleen de eenkennigheid of het gevoel van jou onrust.