114 Reacties

3 jaar geleden

Oooh. Veel sterkte en moed😊hier precies ni zoals bij jou😁

3 jaar geleden

Momenteel nog niets te bespeuren. Hij begint volgens de app zondag. Ben eens benieuwd! 😱

3 jaar geleden

Precies hetzelfde hier ! Haha ook gewenning inderdaad maar blijft soms even zwaar ben blij dat we niet de enige zijn 😄

3 jaar geleden

O h ja! Tot 10 keer wakker snachts! En in totaal dan niet meer als 7 uurtjes geslapen. Snachts drama, overdag super vrolijk. Ze is ook super druk. Wilde vandaag geen ochtend slaapje meer. Geen idee waar de energie vandaan komt bij haar. Ik ben in zombiemodus 🤣.

3 jaar geleden

Volgens de app zitten wij op de helft van de sprong. Het enige wat hier was, was dat ze s avonds moeilijker ging slapen en wat geirriteerder. Voor de rest is alles hetzelfde.

3 jaar geleden

Hier precies hetzelfde! Ligt de hele nacht stijf tegen me aan, en word elke keer krijsend wakker. Leggen we hem in zn eigen bed precies hetzelfde.. nu heeft hij nog nooit doorgeslapen maar dit is echt een pittige periode.

3 jaar geleden

Het woord wat in mij op komt bij deze sprong is: licht ontvlambaar💥 ene moment heel hard lachen en giechelen, volgende moment krijsen alsof haar iets verschrikkelijks is overkomen terwijl je alleen "niet in je mondje" of iets anders vrij onschuldigs hebt gezegd.

3 jaar geleden

Iemand die een foto kan plaatsen uit de app met wanneer de sprong begint etc.. 😁

3 jaar geleden

Identiek hetzelfde hier. Duurt al dik 4 weken nu. Slaapjes overdag in eigen bedje beginnen beter te lukken. s'Nachts nog steeds een ramp. Dit is echt de zwaarste sprong tot nu toe wat mij betreft😢

3 jaar geleden

Reactie op itsxclaudia

Iemand die een foto kan plaatsen uit de app met wanneer de sprong begint et ...
.

3 jaar geleden

Reactie op itsxclaudia

.

3 jaar geleden

Reactie op itsxclaudia

.

3 jaar geleden

Reactie op Leonore1985

.
Dankjewel

3 jaar geleden

Reactie op Leonore1985

.
Huh mis ik wat!!? Onze baby is 11 maandsn maar kan deze dingen nog echt niet hoor!

3 jaar geleden

Reactie op Jann89

Huh mis ik wat!!? Onze baby is 11 maandsn maar kan deze dingen nog echt nie ...
In de maart groep is ook een topic over deze sprong. Vrijwel iedereen is verbaasd over de vaardigheden. Zie het mijn zoon ook nog niet doen hoor!

3 jaar geleden

Reactie op Jann89

Mijn zoon ook niet. Had ik ook met vaardigheden van sprong 7..

3 jaar geleden

Hier ook, ze wordt meerdere keren huilend wakker 's avonds en 's nachts en is erg onrustig tijdens haar slaap. Maar met stipt op nr 1: driftbuien, Bij alles waar ze het niet mee eens is gaat ze super hard krijsen en gooit zich achterover. Het ene moment super vrolijk en het andere moment boos. Alleen al als ik haar op de grond neer wil zetten wordt ze kwaad 🙈

3 jaar geleden

Reactie op Jann89

Volgens mij is de theorie dat je de meeste vaardigheden pas na het doorlopen van de sprong ziet, dus dat zou in week 54 ong zijn

3 jaar geleden

Volgens de app zouden wij pas over 4 dagen sprong 8 in moeten gaan.. maar aan het gedrag van onze dame te merken denk ik dat we er al midden in zitten.. Heb soms zo met dr te doen.. wil van alles, maar kan niet uiten wat ze bedoelt.. helemaal gefrustreerd.. gillen, krijsen en dr hoofd ergens tegen aan slaan 😔 .. ze kan nog niet staan/lopen of zelf gaan zitten. Tijgeren, rollen en zitten (als wij haar neer zetten) als de beste.. maar denk dat het haar veel rust geeft als ze straks snapt dat staan en lopen haar nog meer vrijheid geven.. Sinds 2 dagen wel veel meer klanken en combinaties van.. hele verhalen komen er nu uit.. Ze slaapt gelukkig nog wel goed, maar is wel iedere dag vroeg wakker en na 1/1,5u alweer flink aan het gapen.. ook na haar ochtend en middagslaapje.. Er zitten tussen de vaardigheid inderdaad wel dingen waarvan ik me af vraag of ze dat straks echt kan 🤣 .. ik zie haar nog niet echt helpen spullen opruimen, tenzij ik wil dat ze de kamer door vliegen 🤣

3 jaar geleden

Is weigeren te slapen en een uur tot een uur en een half actief wezen in bed ‘slechter slapen’ en hoort dat bij een sprong? 🤓