114 Reacties
3 jaar geleden
Oh my god. Heb hier ook weer prijs 馃く. Ze haalt het bloed van onder mijn nagels 馃槀. Haar eten uit haar mond duwen, ook echt de eerste keer dat ze vanaf we nog maar bij haar bed naderen begint te krijsen. Twas zi leuk de laatste weken. Kon weer niet blijven duren. Nu ben ik echt wel op zoek naar een manier waar ik haar kan duidelijk maken dat iets niet mag, zonder roepen of dergelijke.
3 jaar geleden
Vannacht om 3u klaarwakker huilen, niks hielp. Net als toen hij net geboren was in de schommelstoel gaan zitten en toen werd hij rustig. Om half 4 terug in bed, weer huilen mn man ondertussen ook wakker. Hij gaat naar zijn kamertje en hij begint te lachen 馃檲 toen hij wegging weer huilen, hebben we hem even gelaten en toen is hij gelukkig in slaap gevallen.
Vanmorgen weer huilen toen hij wakker werd, normaal ging hij altijd spelen in bed en kon ik nog even rustig wakker worden.
Normaal de ochtenddut 1,5uur vandaag een half uurtje 馃檲 hij gaat zo weer naar bed voor zn middagdut hopelijk slaapt hij dan langer. Want hij wordt er niet gezelliger van, de hele tijd mijn grens opzoeken....
Laat deze sprong snel voorbij zijn!
3 jaar geleden
Wat een ramp 馃槶
Dochter wilt he-le-maal niets, behalve de hele tijd bij mij op m鈥檔 arm zitten. Ze is 10 kilo dus ik hou dat 茅cht niet vol. Ze wilt niet op schoot, niet op de grond, niet spelen, als ik op de grond kom zitten is het ook niet goed, kortom letterlijk niks is goed. Behalve dan gedragen worden.
De nachten gaan ineens super slecht, terwijl ze met 8 weken al doorsliep en nooit, maar dan ook nooit 鈥榮 nachts wakker werd. Afgelopen nacht was ze zelfs ontroostbaar en wou ze niks anders dan een fles (?!?!). Man, man, man, ik ben gesloopt!
3 jaar geleden
Hetzelfde hier! Wij hebben er vooral snachts last van, mevrouw wordt wakker en begint te huilen. Niets helpt alleen haar vast pakken, maar als je haar weer terug legt begint na 10 minuten hetzelfde riedeltje weer. We zijn er nu achter dat het helpt als ze bij ons in bed ligt, dicht tegen mij of papa aan. Maargoed ideaal voor onze nachtrust is het niet. Het duurt nu al ruim een week. Hopelijk duurt dit niet lang meer! Zijn er al mensen die deze periode achter de rug hebben? Hoelang heeft het geduurd?
3 jaar geleden
Wat een ramp 馃槶
Dochter wilt he-le-maal niets, behalve de hele tijd bij mi ...
Goed om te weten dat we ze een fles moeten geven als ze qnachts wakker wordt 馃槄馃檲 voorlopig hier dutjes overdag die niet lukken
3 jaar geleden
Reactie op Stresskiekje1992
Goed om te weten dat we ze een fles moeten geven als ze qnachts wakker word ...
Nou, na die fles sliep ze wel direct weer! Lijkt me niet helemaal ideaal, maarja, nood breekt wet denk ik dan 馃槄
3 jaar geleden
Mijn meisje is zo van sprong 7 naar sprong 8 gegaan. Wat een hel zeg. Ze was van sprong 4 ook naar sprong 5 meteen gegaan. Was ook pittig met slaapprogressie erbij. Nu komen er ook 3 tandjes door, verlatingsangst, bezig met zelfstandig lopen. Veeg mij maar op. Mijn 10 maanden is een terror. Veel huilen en jengelen, slecht slapen op de dag, heel slecht in slaap vallen op de dag, kan alleen maar slapen als ze in slaap gewiegd wordt. Beter is dit snel voorbij! Arm meisje.
3 jaar geleden
Pffff, hier vooral 鈥榮 avonds enorm heftig. Gillen als hij moet slapen. Overdag is hij zo vertrokken, maar in de avond vliegt de ene na de andere speen het bed uit, is niks goed. En is het gillen, gillen, gillen, af en toe even rustig om op adem te komen, maar meestal wordt hij alleen rustig bij papa in zijn armen als die gaat lopen.
We weten echt niet meer wat er werkt. De slaaptraining technieken die we vaak toepassen, werken nu totaal niet.
3 jaar geleden
Pfff hier ook sinds zaterdag, wat een chagrijn 馃槹 niks goed, hele dag zeuren, gillen en huilen. Wil niet eten, niet spelen, niet gedragen worden... moet zeggen dat we eerdere sprongetjes nooit opgemerkt hebben omdat we nogal een pittig mannetje hebben maar nu kunnen we er niet naast 馃槄馃槀
3 jaar geleden
Oh my, hier ook...wat een drama queen opeens. Gaat ze opeens echt heel overdreven huilen,.zo overdreven dat ik er steeds zo hard om moet lachen. Ik kan er niks aan doen,.maar tis net een grap 馃槀
Slapen ? Dat doen alleen baby's...mijn hemel, ons engeltje is een monster geworden
3 jaar geleden
Ik wist nooit zo goed wat in het lijstje van de oei ik groei app 'gedraagt zich baby-achtiger dan voorheen' berekende. Tot deze sprong! Want naast het feit dat ze iets meer protesteert en wat slechter slaapt doet mijn dochter ineens dingen die ze al heel lang niet meer deed. Lees: uitgebreid op haar tenen sabbelen en aan de borst in slaap willen vallen?! Om je kapot te lachen. Verder vind ik deze sprong tot nu toe echt prima te doen.
3 jaar geleden
Nou, na die fles sliep ze wel direct weer! Lijkt me niet helemaal ideaal, m ...
Zeker!! 馃槀馃檲
3 jaar geleden
Oh my, hier ook...wat een drama queen opeens. Gaat ze opeens echt heel over ...
Haha dat heb ik ook dat ik per ongeluk begin te lachen als ze zo dramatisch doet 馃槀馃ぃ
3 jaar geleden
Is het erg dat ik blij ben dat mijn kleine monster vandaag bij opa en oma is en ik mag gaan werken.
Die sprong 8 is echt heftig! driftbuien als hij zijn zin niet krijgt, alles doen wat niet mag, ons slaan en de hond slaan... ga zo maar door
En de nachten veel nachtmerries en huilen in zn slaap. Voorheen jammerde hij wat nu is het krijsen en zit ik rechtop in bed (terwijl papa erdoorheen slaapt 馃)
Ik hoop dat deze sprong snel voorbij is. Want al die koffie om op de been te blijven is niet zo gezond lijkt me 馃檲
3 jaar geleden
Man, wat een nacht 馃槶
De kleine terror is nu aan het spelen bij de gastouder en voor mij voelt deze werkdag als vakantie 馃槀