114 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op Lotski

https://www.oeiikgroei.nl/de-10-sprongen/ Staat hier goed uitgelegd!
Hebben jullie de app en voegt deze veel toe? Ik heb destijds het boek gekocht maar nu toch op zoek naar meer informatie over deze sprong

3 jaar geleden

Reactie op Hildje

Hebben jullie de app en voegt deze veel toe? Ik heb destijds het boek gekoc ...
Ik heb die indertijd aangekocht, maar ik kijk daar eerlijk gezegd zelden naar.

3 jaar geleden

Reactie op Lotski

Hier valt het het nog steeds mee. Hij laat sneller zijn ongenoegen blijken ...
Dat achterover gooien vind ik ook hilarisch 😂. Elke keer kijk ik haar met een pokerface aan en houd ik mijn lach in, maar echt wat een dramaqueen 😂. En ze doet het ook zo snel, als ze haar sok niet uit krijgt of als de mouw van haar truitje haar hand aan raakt bijvoorbeeld haha (dan vouw ik hem om en is het weer klaar 😂😂😂)

3 jaar geleden

Reactie op Hildje

Hebben jullie de app en voegt deze veel toe? Ik heb destijds het boek gekoc ...
Ik had de app op mijn oude telefoon gekocht. Ik ga hem niet opnieuw kopen, zo heel veel staat er ook weer niet in 😜

3 jaar geleden

OMG IK HAAT DEZE SPRONG. blij als deze voorbij is, nu krijgt ze ook kiesjes wat t allemaal versterkt. Ze was altijd zo vrolijk. Mijn god de afgelopen dagen drama. Niet eten alleen maar huilen bij je hangen.

3 jaar geleden

Reactie op IrisSchippers

OMG IK HAAT DEZE SPRONG. blij als deze voorbij is, nu krijgt ze ook kiesjes ...
Zo herkenbaar 😅

3 jaar geleden

Reactie op Sara89

Ik vervoeg mij bij het clubje! 😫😫 2 nachten op rij schreeuwend wakker wor ...
I feel you 😅

3 jaar geleden

Wie herkent deze dingen uit de sprong? - met stipt op 1 slecht slapen. Na avondritueel en in slaap vallen ineens na halfuur weer klaarwakker, alsof hij zijn dag en nachtritme omgooit - in de nacht meerdere keren wakker, krijsen en niet meer willen slapen - middagslaap weigeren - heel snel boos worden en dan ook huilen - alles doen wat niet mag, echt je uitproberen - op de commode ineens weer drama tijdens aan of uitkleden - eten uit je handen slaan of zelfs ook slaan in je gezicht

3 jaar geleden

Wie herkent deze dingen uit de sprong? - met stipt op 1 slecht slapen. Na ...
Hier wordt dochterlief ‘s nachts altijd tussen 3 en 4u wakker! Wil dan niet meer alleen slapen. Me testen en uitproberen, jazeker! Haar naar achter gooien als ze boos wordt,.. en slaan in m’n gezicht ook 🙈

3 jaar geleden

Zeuren jullie kindjes in sprong 8 ook zo? Ik bedoel dan: huilen zonder tranen! De hele tijd “aaaaaaah”. Precies of ze huilt maar dat is niet. & de ene moment speelt ze flink alleen, het andere moment hangt ze aan m’n been en krijgt ze moodswings om u tegen te zeggen 🙈

3 jaar geleden

Reactie op sofiekn

Zeuren jullie kindjes in sprong 8 ook zo? Ik bedoel dan: huilen zonder tran ...
Jaaaa zo herkenbaar 😅

3 jaar geleden

Ik herken alle punten wat je hier omschrijft ! Hopelijk is deze sprong snel voorbij , mn kleine meisje is een kattekop op het moment ohh niet leuk 😅

3 jaar geleden

Omg, dutjes overdag zijn echt een ramp geworden afgelopen 2 weken. Elke dag anders. En als hij z'n zin niet krijgt gaat hij krijsen/huilen zoals ik hem nog nooit eerder heb gehoord.. Echt sneu voor hem. En ik heb ook af en toe een breakdown momentje..😑

3 jaar geleden

Hier ook 1 die nu van 1:00 tot 3:00 kletsend rondjes loopt in zijn bed 😅 en dutjes met moeite, ook dan is zitten op lopen in bed veel leuker..

3 jaar geleden

Ik. Helaas :( wat een ellende en stiekem duurt het al best lang nu. Op dit moment zit mijn man naast haar omdat ze niet wil slapen (al anderhalf uur) en ik hoor ze over de babyfoon. Zij huilen, hij zingen, steeds weer haar muziekdoosje aan en ik zie die terror ogen helemaal voor me haha. Af en toe hoor ik een klap en dan weet ik dat ze de speen weet met heel veel drama uit bed heeft gegooid whahaha. Wij hebben verder ook alles wat je beschrijft. Heel veel drama, heel weinig geduld, meteen huilen als iets niet mag. Gelukkig gaat het een beetje op en af en hebben we ook nog regelmatig een leuke baby. Ze leert wel echt elke dag iets nieuws, dat is wel heel gaaf om te zien :) De katten zijn haar ook zat overigens hahaha

3 jaar geleden

Vannacht van half 12 tot half 2 met een krijsend kind gezeten we wisten het allebei even niet meer. Uiteindelijk maar een fles gemaakt en terug in bed gelegd, hij is toen gelukkig in slaap gevallen. Om 5u vanmorgen was hij weer wakker. Deze sprong duurt wel heel erg lang. Ik hoop niet dat dit nu gewoon erbij hoort want ik kan niet meer normaal functioneren op zo weinig slaap

3 jaar geleden

Vannacht van half 12 tot half 2 met een krijsend kind gezeten we wisten het allebei even niet meer. Uiteindelijk maar een fles gemaakt en terug in bed gelegd, hij is toen gelukkig in slaap gevallen. Om 5u vanmorgen was hij weer wakker. Deze sprong duurt wel heel erg lang. Ik hoop niet dat dit nu gewoon erbij hoort want ik kan niet meer normaal functioneren op zo weinig slaap

3 jaar geleden

Afgelopen nacht lag niet aan de sprong. Hij heeft 38,9 koorts en slaapt nu na een zetpil.. waarschijnlijk reactie op de vacinaties van vorige week

3 jaar geleden

Afgelopen nacht lag niet aan de sprong. Hij heeft 38,9 koorts en slaapt nu ...
Beterschap voor je mannetje. Echt niet fijn hè, ziek in een sprongetje. Hier buikgriepje gehad en nu hoesten/verkouden en daarnaast snel gillen en boos. Eff pittig. Ik ga 's middags nog weleens even op 1 oor tijdens haar middagslaapje. Hopelijk knapt je kindje snel op!!

3 jaar geleden

Reactie op Debora-25

Beterschap voor je mannetje. Echt niet fijn hè, ziek in een sprongetje. Hi ...
Dankjewel. Nee echt niet fijn vond de sprong al heftig genoeg. 'S middags slapen zit er voor mij niet in helaas ik moet dan werken en 's morgens heb ik een hele planning voordat hij wakker wordt (verzorgen, hond uitlaten, huishoudelijke dingen) Beterschap