7 Reacties
3 jaar geleden
Ja het is stil in aprilgroep. Jammer.
Fenna (9-4) doet t super goed. Ze is erg vlot en grappig en begint al heerlijk te kletsen. Af en toe is ze ook echt ondeugend of heeft ze een driftbui, maar dan moeten we uitkijken dat we er niet om gaan lachen. Verder genieten we echt van deze leeftijd. Zo leuk om te zien wat ze allemaal al kan, snapt, doet en hoe snel ze leert.
3 jaar geleden
Nova is nu 15,5 maand 馃グ en wat een onwijs vrolijk meisje, elke seconde van de dag is het genieten 馃槏
3 jaar geleden
Onze zoon is ruim 15,5 maand. Hij is ook erg bezig met ruimtelijk inzicht en klimmen. Ook vind hij het leuk om achter dingen te lopen (alleen doet hij dat lopen voorlopig nog op z'n knie毛n). Hij kan enorm vrolijk zijn, maar ook een enorme driftkikker als iets niet mag of lukt. Momenteel komt de een na de andere tand door, dus daar heeft hij wel een beetje last van en hij is ook net flink ziek geweest (we denken de zesde ziekte).
3 jaar geleden
Zoontje is morgen 15 maanden. Het gaat goed en genieten elke dag van zijn aanwezigheid. Tuurlijk zijn er ook pittige dagen.
Hij loopt sinds een week echt goed los, brabbelt en 'praat' veel meer nu. Zegt papa, nog geen mama. Erg actief en onafhankelijk jochie馃槄 Leuk om te zien hou hij zichzelf bezighoudt. Houdt veel van buiten zijn. En is ook heel lief, vooral als je eten hebt馃榾
Slapen is wisselvallig, maar gaat nu steeds een beetje beter.
Elke dag is anders met onze Elijah馃馃Ц
3 jaar geleden
Collin is inmiddels ook de 15 mnd gepasseerd. Een ontzettend ondeugend jongetje met een sterke eigen wil.. hij loopt niet, maar hij rent omdat hij het zo druk heeft 馃槄 hij zegt alleen nog mama, maar dan ook tegen alles.. hij speelt momenteel ook veel met z鈥檔 Bumba verstoppertje.. heel leuk om te zien dat hij die zelf ook probeert te verstoppen 馃槂
3 jaar geleden
Inderdaad erg rustig hier. Ik denk dat we allemaal druk zijn met onze deugnietjes.馃槏 Ik ben in ieder geval de hele dag achter haar aan aan het rennen (ze is 15 maanden). 馃ゴ Niet normaal hoe ze al loopt, soms rent... En ze is z贸 ondernemend! Ben ik echt totaal niet gewend van de oudste. Ze klimt overal op, zit overal aan, loopt of rent overal heen; echt ontzettend opletten de hele dag. Maar wel heel leuk om te zien hoeveel plezier ze heeft in alles ontdekken.
Kletsen doet ze ook veel, maar nog niet echt woordjes, behalve papa, mama, bah.
Slapen gaat gelukkig goed. Ze slaapt de hele nacht door. Overdag slaapt ze vaak nog 2 keer, heel soms maar 1x.
Al met al een heerlijk ondernemend, zelfstandig, stoer, lief kindje met een eigen wil. 馃槉 En met een super lieve grote zus. 鉂わ笍 Als ik die 2 samen zie dan smelt ik echt weg haha.