39 Reacties
2 jaar geleden
Reactie op LoveZoetje
Bedankt voor de reacties. Ik heb gisteren de uitnodiging verstuurd. Het is ...
Klinkt als een hele leuke verjaardag! Veel plezier❤
2 jaar geleden
Reactie op Jann89
Wat doen jullie met taart? Zijn er mama's die gezonde taarten/gebak/koek ma ...
Uhhh nee..
Het is feest 🎈
Ik laat een pandataart maken, en vullen aan met taart van de Jumbo.
2 jaar geleden
Reactie op Jann89
Ik bestel een taart bij de bakker, maar mijn zoon vindt taart niet zo lekker dus meer dan een klein hapje hier en daar zal hij niet nemen.
2 jaar geleden
Reactie op Jann89
Voor der 1e verjaardag heb ik een soort van bananenbrood/cake gemaakt. Vond ze heerlijk en wij ook. Voor der 2e verjaardag ga ik wel een taart maken, maar dan gewone zonder teveel suiker
2 jaar geleden
Wij vieren de 2e verjaardag op de zondag voor haar echte verjaardag op maandag. Vanaf 15.00 na het slaapje is iedereen welkom. Ongeveer 20 volwassenen en 12 kindjes. Gaat heel druk worden maar dat heb ik liever dan de hele dag bezoek hebben of in 2 dagen wat we vorig jaar hadden.
Hopelijk kunnen we lekker in de tuin zitten. De kindjes zullen wel lekker buiten spelen, ook in de speeltuin die we in de voortuin hebben. Dus dat is ideaal! En niet iedereen zal heel lang blijven omdat ze zelf ook kindjes hebben.
Qua taart: ik bestel denk ik een fototaart bij de Hema. Mijn moeder en schoonmoeder helpen mij altijd wel met hapjes en de afwas etc dus dat is super fijn. De maandag er na heb ik vrij dus dan kan ik deels bijkomen met m’n dochtertje! 🙄😅
2 jaar geleden
Qua taart hebben we een vriendin die banketbakker is. Zij maakt deze taart aangezien Benjamin gek is op tractors
2 jaar geleden
De uitnodigingen zijn de deur uit !
Ik heb 2 dagen. 1e voor familie en vrienden zonder jonge kinderen. Op de dag zelf (za mi 9-4) gewoon thuis en een voor vrienden en familie met jonge kinderen in ballorig op goede vrijdag sochtends.
2 jaar geleden
Hebben jullie nog tips voor leuke verjaardagstaarten en kleding voor mijn dochter?
Ik denk zelf dat ik een hema taart doe aangezien er best veel personen komen.. of hebben jullie nog andere tips?!
VRIEND
2 jaar geleden
Hebben jullie nog tips voor leuke verjaardagstaarten en kleding voor mijn d ...
Onze zoon lust quasi niets van taart of andere patisserie. Maar mijn zelfgemaakte koekjeskoek vindt hij heeerlijk. Hier wordt het dus koekjeskoek. 🤤
2 jaar geleden
Wij hebben gisteren de verjaardag van onze zoon gevierd en dat was helaas niet zo'n succes. Of het door corona komt geen idee, maar hij is in ieder geval geen grote groep mensen gewend. Hij werd ontzettend verlegen (veel meer dan anders), wilde eigenlijk alleen maar bij mij op schoot en was uiteindelijk volledig overprikkeld. Hij is zelfs zittend in slaap gevallen (dat vond ik dan wel weer een soort van schattig). Gelukkig kan hij vandaag bijkomen en rustig met zijn cadeaus spelen.
2 jaar geleden
Reactie op Leonore1985
Wij hebben gisteren de verjaardag van onze zoon gevierd en dat was helaas n ...
Ahh! Ja hier ben ik ook een beetje bang voor. Door corona hebben ze het toch allemaal anders meegemaakt denk ik. Gelukkig kan hij nu lekker met z'n mooie cadeaus spelen. Wat heeft hij gekregen?
2 jaar geleden
Reactie op Jann89
Ahh! Ja hier ben ik ook een beetje bang voor. Door corona hebben ze het toc ...
Hij heeft van ons een keukentje gehad (van mijn familie pannen, houten groente, etc), van mijn schoonfamilie een speelhuisje en nog wat kleinigheidjes zoals een puzzel en een boekje. Zowel keuken als speelhuisje zijn echt een schot in de roos!
2 jaar geleden
Wij hebben gister en vandaag de verjaardag van onze zoon gevierd, de ochtenden rustig aan en na t middagslaapje visite , heerlijk in het zonnetje buiten! Taart eten, cadeautjes en gezelligheid! M'n zoontje lekker spelen in de tuin met z'n nieuwe speelgoed, hij heeft mega genoten van de aandacht, het lekkers en de cadeautjes! Sliep gister als een blok. Nu komt ie wat moeilijker in slaap, misschien toch iets overprikkeld doordat vandaag de mensen pas weg gingen toen ie ging slapen. Gister al wat eerder waardoor t rustiger afsluiten was.