53 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op Tess_90

Wat voor melk schenken jullie? Vol, mager of halfvol?
CB adviseerde hier halfvol of vol. In ieder geval geen magere

3 jaar geleden

Reactie op Tess_90

Wat voor melk schenken jullie? Vol, mager of halfvol?
Hafvolle, gewoon omdat wij dat in huis hebben en ook drinken.

3 jaar geleden

Hier een meisje van 1 jaar en ze drinkt 200 ml halfvolle melk in de ochtend en Savonds nog opvolgmelk 210ml. Als het pak op is gaan we helemaal over naar halfvolle melk

3 jaar geleden

Hier krijgt onze man een flesje van 210ml en 7 schepjes s morgens en s avonds. Overdag gewone voeding en water. Maar als hij ziek is dan wilt hij niet eten en dan ben ik wel blij dat hij nog die flesvoeding binnen heeft.

3 jaar geleden

Maken jullie die melk warm of niet 🙈

3 jaar geleden

Reactie op marijehvd

Maken jullie die melk warm of niet 🙈
De gewone melk? Ja, koud wil ze hem niet zo graag.

3 jaar geleden

Hey mamas ik geef bv maar kan ik ook gwne groeimelk beginnen geven?? Bv smorges bij haar ontbijtje in teutbeker? Tips welkom👍

3 jaar geleden

Reactie op mirandaadan34gmail

Hey mamas ik geef bv maar kan ik ook gwne groeimelk beginnen geven?? Bv smo ...
Waarom geen groeimelk en geen gewone melk?

3 jaar geleden

Reactie op mirandaadan34gmail

Hey mamas ik geef bv maar kan ik ook gwne groeimelk beginnen geven?? Bv smo ...
Tuurlijk, kan prima!

3 jaar geleden

Die van ons wil geen flessen meer, eet als een volwassene, maar is al iets ouder

3 jaar geleden

Hier de ochtend nog fles of pap van 180cc nutrilon 4. Bij zijn lunch nu net over op gewone melk, maar is hij nog niet dol op, half bekertje gaat er in. Na warm eten en yoghurt krijgt hij nog klein flesje van 120cc nutrilon 4 maar dit gaat bijna nooit meer op. Maar het is daarnaast geen grote drinker en brood is hij ook niet dol op. Daarom hangen wij nog tussen gewone melk en nutrilon in. Hij is 13.5 maand nu.

3 jaar geleden

Wij geven in de ochtend Brinta met melk, 170 ml en savonds fles van 170. Dus iets meer als de 300 ml zuivel op een dag. Maar hij vind het heerlijk !

3 jaar geleden

Hier krijgt ze in de ochtend en in de avond warme halfvolle melk 2x200ml en soms nog wel een flesje extra als ze bv Snaachts wakker wordt. Ik heb laatst alle melkpoeder spullen weggedaan!