8 Reacties

3 jaar geleden

Oooh wat erg....🙏👼

3 jaar geleden

Eucerin atopi control. De doucheolie en balsem!

3 jaar geleden

Verschillende wasmiddel of verzachter, soorten en/of merken zeep uitproberen, alleen katoenen kleding en bedovertrekken gebruike n

3 jaar geleden

Verschillende wasmiddel of verzachter, soorten en/of merken zeep uitprobere ...
Dat heb ik allemaal al. Dit is echt sinds het mooie weer. 'S ochtends is het weer bijna weg en als hij dan weer buiten is dan is het er zo weer....😔😑

3 jaar geleden

Reactie op Irene94

Dat heb ik allemaal al. Dit is echt sinds het mooie weer. 'S ochtends is he ...
Jeetje, lastig. Zal eens navragen voor u.

3 jaar geleden

Kan ook gewoon warmte uitslag zijn. Sommige kindjes reageren dat zo op. Mijn dochter zat er ook altijd onder een die heeft ook exzeem, wellicht daardoor gevoeliger.

3 jaar geleden

Hier ook 1 met erge warmte uitslag. Ik smeer hem meermaals per dag in met een vette creme, cetomacrogol, deze is ook door de huisarts geadviseerd. En in nekje/plooitjes sudocreme of bepanthen. En misschien gek, maar mocht je nog borstvoeding geven ( of een restje in de vriezer hebben) kan je er creme van maken. Dit helpt ook erg goed tegen exzeem/huiduitslag.

3 jaar geleden

Reactie op Wen83

Hier ook 1 met erge warmte uitslag. Ik smeer hem meermaals per dag in met e ...
Cetomacrogol hebben we inderdaad ook, dat smeer ik al 2x daags standaard (vergeten te vermelden..) Ik kan het wel eventjes 3x daags gaan doen! Ik heb net vorige maand mijn laatste voeding uit de vriezer gebruikt haha!