47 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op Marissa123

Ja na die eerste week kon mijn dochtertje ineens tijgeren, en ook, nog een ...
Ja hier precies zo, maar dan met optrekken, staan, langs de meubels lopen. Kon hij binnen een week en de tweede week was hij al supersnel dat ik ook dacht van wowww rustig aan! Hihi

3 jaar geleden

Reactie op Marissa123

Ik geef kunstvoeding. Jij? Sliep hij/zij voorheen wel goed savonds en snach ...
Borstvoeding. Kreeg van de week de opmerking dat het daar aan lag en dat ik dan maar kv zou moeten geven om het te verbeteren vandaar dat ik het vraag 😅. Sinds ongeveer mand 5 is het feest maar dan wel de ene nacht wat erger dan de ander. Heeeel soms pakt hij 1x 3 uur. Luxe!

3 jaar geleden

Reactie op Babyboy 🤰🏻

Hier ook zo! Zoontje vandaag 9 maanden geworden en vannacht elke 1-1.5 uur ...
Ik geef ook nog steeds BV. Ons zoontje heeft sowieso nog nooit doorgeslapen, maar ik merk wel dat de ene periode erger is dan de andere. Momenteel slaapt hij meestal blokken van 5 a 6 uurtjes. Heeft je zoontje dan ook echt honger dat hij gevoed wil worden of is het gewoonte / troost? Ik ben sinds een tijdje begonnen om dan niet gelijk te voeden, maar alleen even te knuffelen. Soms doet hij namelijk gelijk duimpje in de mond, als ik terug leg brult hij een x heel hard, maar slaapt daarna binnen 5 minuten weer verder.. ook doen wij wel dat mijn vriend er dan vaak eerst even heen gaat om dus idd te kijken of het honger is, of aandacht..

3 jaar geleden

Reactie op Jann89

Borstvoeding. Kreeg van de week de opmerking dat het daar aan lag en dat ik ...
Oow haha, denk niet dat kunstvoeding daarvoor gaat helpen 😅 tenminste bij mij dus niet

3 jaar geleden

Hier ook vanaf 4 maanden veel onrust, met 7 iets beter, en nu weer feest. Dit artikel gaf mij veel inzicht in hoe babys slapen. Tussen de 9 en 12 maanden is het normaal dat ze veel wakker worden.. Hele ontwikkeling die ze nu meemaken. https://www.liefdevaneenmoeder.nl/hoe-babys-slapen-eerste-jaar/

3 jaar geleden

Reactie op Bib1

Hier ook vanaf 4 maanden veel onrust, met 7 iets beter, en nu weer feest. D ...
Bedankt voor het delen van het artikel.

3 jaar geleden

Wij hebben het hier al zo'n 6 a 7 weken. Echt verschrikkelijk, kan de hele dag door wel huilen inmiddels😭... We zijn gesloopt Wij hebben telefonisch contact met een soort slaapcoach van het CB. Ze komt morgen langs, hoop zo dat zij de oplossing heeft... Soms vind ik het gewoon niet leuk meer😭. (Even klagen......)

3 jaar geleden

Ik ervaar dit ook. Alleen hier is het al 3 maanden aan de gang. Dochter is nu bijna 9 maanden. Soms zit er een nacht tussen dat ze wel doorslaapt maar dat is zelden. Terwijl ze vanaf 8 wkn doorsliep. Weet echt niet wat ik er aan kan doen.

3 jaar geleden

Ik ben echt zo verbaasd dat jullie kindjes bij jullie in bed kúnnen slapen! Als wij onze dochter op ons bed leggen tussen ons in is ze meteen klaarwakker en gaat ze kruipen, klimmen, spelen, kletsen 😂

3 jaar geleden

Reactie op Nootje2020

Ik ben echt zo verbaasd dat jullie kindjes bij jullie in bed kúnnen slapen! ...
Haha ja dat is bij ons ook !

3 jaar geleden

Hier ook al een aantal weken dat onze dame 's avonds / 's nachts wakker wordt. Ik kreeg vandaag de tip om 's avonds een plak ontbijtkoek of stuk eierkoek te geven (ter vervanging van de fles of erbij en minder in de fles). Gaan het vanaf vanavond eens bekijken hoe het gaat! ☺️

3 jaar geleden

Reactie op R90

Hier ook al een aantal weken dat onze dame 's avonds / 's nachts wakker wor ...
Meedenkend/liefdevol bedoeld; in 1 eierkoek zit alleen al 30 gram suiker. En in 1 plak ontbijtkoek 25 gram.. ik heb geen idee hoe je kleine erop reageert, maar ik kan me voorstellen dat daar een behoorlijke "boost" van komt 🤭🤣

3 jaar geleden

Reactie op Anneb

Meedenkend/liefdevol bedoeld; in 1 eierkoek zit alleen al 30 gram suiker. E ...
Hooooowwww iets te snel!! Rond de 10 gram per plak 🤣

3 jaar geleden

Reactie op Anneb

Hooooowwww iets te snel!! Rond de 10 gram per plak 🤣
Ik had ook mijn twijfels hoor! Maar niet geschoten is altijd mis.. 😋. Maar gelukkig geen last gehad vannacht! 1 keer is ze even wakker geweest en lekker verder geslapen🙊. Dus heb geen idee of het de koek was of een nachtje geluk. 🤭

3 jaar geleden

Hier ook... precies hetzelfde, ik werd gek vannacht.... en ze slaapt idd ni ...
Afgelopen nacht was die klaarwakker om 01.00u inde nacht .. sliep uiteindelijk rond 03.00u. Hij was zo actief! Alsof die paar redbulls had gedronken 😅

3 jaar geleden

Heb het ook 3x en dan natte luier en bv en dan slaapt ze weer. Denk dat het aan de tandjes liggen en verlatingsangst. Ze krijgt nu boven voortandje

3 jaar geleden

Aww ken ik Mygosh ik ben sochtends ook aangebrand.. niet alleen de zwangerschap had il slaaptekort maar nu nog ik heb ook geen middagslaapjes Ik denk nu totaal niet aan een 2e kindje hij maakt ons beide harstikke moe🤣🥰 maarja ik begrijp je helemaal

3 jaar geleden

Hier is dit begonnen op 8 maanden. Blijkbaar is dit normaal op die leeftijd. Hij is nu 9,5 maanden en heeft eindelijk weer 5 nachten na elkaar goed geslapen. De laatste 2 nachten was hij wakker om 5u en gisteren om 3u. Het enige wat helpt na paar keer proberen te troosten en tutje te geven is om bij ons in bed te slapen. Dan is hij weer vetrokken tot hij eruit moet. Ondertussen ook 5 tanden doorgekregen en de 6de bijna. Dus dat zal er ook wel iets mee te maken hebben.

3 jaar geleden

Reactie op Marlou8

Ik ervaar dit ook. Alleen hier is het al 3 maanden aan de gang. Dochter is ...
Exact hetzelfde hier, duurt al maanden. Wanneer er tandjes gaan doorkomen, is het minstens 2 weken helse nachten, soms wel ieder uur krijsend wakker, en heel moeilijk terug inslapen. Maar ook de normale nachten zijn geen pretje, na minder dan een uur de eerste keer wakker, en als ik geluk heb nadien nog 1x 's nachts en dan in de vroege ochtend (waarna het sowieso tijd is om op te staan, want bij ons stilliggen doet hij niet 😬). Uitputtend...

3 jaar geleden

Reactie op MelissaMelissa

Exact hetzelfde hier, duurt al maanden. Wanneer er tandjes gaan doorkomen, ...
Hier ook precies het zelfde verhaal... Sliep al snel door en nu al lange tijd slechte nachten waarbij ze ook altijd na 1 uur wakker word, soms ook in de nacht en vroeg in de ochtend.