45 Reacties
3 jaar geleden
Ons dochtertje zit in een bodempje water in het grote bad...lekker spelen....wij zitten er dan naast buiten het bad. Op het laatst ff lkkr op de rug spartelen. Wij hebben antislip in de badkuip....maar misschien een idee om zo'n antislipmat in het bad te doen. Kan je kindje goed stevig zitten
3 jaar geleden
Reactie op Abbybabs
Wij hebben een antislip matje in haar badje liggen hierdoor kan ze prima z ...
Ah! Goed idee! Die bestaan speciaal voor baby badjes?
3 jaar geleden
Reactie op Juffie
Ons dochtertje zit in een bodempje water in het grote bad...lekker spelen.. ...
Ik wil hem liever niet in het grote bad doen omdat ik altijd toch wel vrij veel water in het bad doe (badkamer is vrij koud)
Maar een slipmatje is een goed idee.
3 jaar geleden
Wij hebben deze! Echt fijn, pas in het bad maar je hoeft niet weer een heel bad vol te lagen lopen zodat je water bespaard.
Bekijk Skip Hop Moby Smart Sling 3 - Stage Tub Blue op: https://www.bol.com/nl/p/skip-hop-moby-smart-sling-3-stage-tub-blue/9200000065405581?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp
3 jaar geleden
Toen onze kleine man niet meer wilde liggen in badje en dit ook niet meer lekker kon omdat hij te groot werd nam ik hem mee onder de douche. Hij kon al goed zitten dus na het wassen en afspoelen nog ff lekker laten spelen in de douchebak. Hier heeft hij heel goed geleerd hoe hij moet blijven zitten. Nu gaat hij ook wel weer lekker in het badje zitten.
3 jaar geleden
Wij gebruiken en badring waarin ze zelf kan zitten (uiteraard blijven we er altijd bij). Onder de douche ook handig. Zit ze heerlijk onder de sproeier te spelen.
Als je minder water in je grote bad wilt gebruiken, kijk dan eens naar deze badverkleiner : https://www.vanastenbabysuperstore.nl/badverkleiner-babydam-wit-grijs?gclid=CjwKCAiArbv_BRA8EiwAYGs23PJGMybSg2fztGkgISxV1_GLllKoxjpHwsCg-OZ4ziNaM_xe9tQtGBoCuywQAvD_BwE.
Helaas was ons bad te breed, anders was dit ideaal geweest.
3 jaar geleden
Reactie op Marata3
Heel fijn ding, ze mogen hier in zodra ze zelfstandig en stevig kunnen zitt ...
Heb deze nu een paar dagen, echt een geweldig badje!
3 jaar geleden
Wij leggen gewoon een washandje of een hydrofiel doek in bad. Dan kan hij daarop zitten, dan glijd hij ook niet weg 😁
3 jaar geleden
Reactie op Milagro
Wij gebruiken en badring waarin ze zelf kan zitten (uiteraard blijven we er ...
Bedankt voor deze tip!
3 jaar geleden
Reactie op Prilgeluk
Onze kleine man gaat in het grote bad met een domookussen, hebben we ook al ...
Deze hebben wij ook. Super tevreden van deze aankoop. Hij vindt, sinds hij dit kussen heeft, in bad gaan ook echt een feest. Vroeger in zijn baby-bad, was dit absoluut niet het geval. Dit is een echte aanrader!
3 jaar geleden
Wij doen heel vaak mee onder de douche nemen maar ook af en toe in de wasbak beneden. Eerst goed ontsmetten en lekker een badje van maken. Geweldig vind hij het. Ik kan hem goed vasthouden en is tenminste op een normale hoogte.