45 Reacties
3 jaar geleden
Ik kwam deze op internet tegen, handig voor mensen met een groot bad 😊 je kan het ook in combi gebruiken met een zitje of anti-slip erin 👍
https://www.vanastenbabysuperstore.nl/badverkleiner-babydam-wit-grijs?gclid=CjwKCAiArbv_BRA8EiwAYGs23GzXOl2TN8BWIYy3-joq7Sysqi9_gREHhYvH3e3JhOBH9SZiyfV1kRoCgVoQAvD_BwE
3 jaar geleden
Reactie op MGSS
Wij hebben het inklapbadje van Stokke, werkt perfect!
Ik twijfel ook om die te gaan kopen
3 jaar geleden
Je kan ook een bad zitje kopen en hem dan afspoelen met de douchekop. Zo doen wij het op dit moment ook.
3 jaar geleden
Wij hebben deze badring voor in bad. Onze dochter gaat samen in bad met haar grote zus van bijna 2,5. Ondanks dat ze redelijk stevig zit van haarzelf vind ik het een fijne gedachte dat ze niet om kan vallen in bad of omver geduwd kan worden door onze enthousiaste en daardoor soms wat lompe peuter. Kan ze lekker zorgeloos spelen zonder dat we haar steeds vast moeten houden op opvangen.
Anders gaat ze ook wel eens gewoon op de arm mee onder de douche en pas hadden we dit zitje op de grond in de douchebak gezet.
3 jaar geleden
Wij hebben het baby bad al snel weg gedaan. Toen hij zelf rechtop kon zitten zat hij in een klein laagje water in deze badzit, er zit een sproeier bij dus die aan en lekker achterop z’n ruggetje zetten blijft hij lekker warm.
En nu hij was ouder is het bad vol en samen in bad of we zitten er naast.
3 jaar geleden
Wij hebben geen bad maar wel een stokke badje voor mn Dochter, deze is inklapbaar en heeft een anti slip laag aan de onderkant waardoor ze niet valt of glijdt, super fijn!
Ze kan zitten, staan op de buik haha alle kanten op! En makkelijk schoon te maken!
Ideaal voor straks in de zomer ook👍🏻