14 Reacties
3 jaar geleden
Wij hebben dit ook een tijdje gehad en bij ons leek het wel of hij nog half sliep. Hij was helemaal overstuur en net als bij jou, niet te troosten. Op een gegeven moment las ik een artikel (op ouders van nu dacht ik) waar het over de slaao cyclus ging. Hier stond het overstuur zijn ook in beschreven, dat kan dus gebeuren tijdens een overgang naar de volgende cyclus. Advies was om helemaal niets te doen. Dit ging in eerste instantie tegen mijn gevoel in, maar verdomd! Hier helpt dat dus. Als we niets doen is hij met een paar minuten stil, als ik er naar toe ga duurt het eeuwen voordat hij weer slaapt. Lang verhaal, maar misschien heb je er wat aan. Succes!
3 jaar geleden
Reactie op Leonore1985
Wij hebben dit ook een tijdje gehad en bij ons leek het wel of hij nog half ...
Dankjewel voor je tip.
Hier ook het gevoel dat hij nog slaapt. Hoelang huilde hij bij jullie tot het over was?
Ik ga het proberen....
3 jaar geleden
Dankjewel voor je tip.
Hier ook het gevoel dat hij nog slaapt. Hoelang hui ...
Ik denk max 5 minuten. Wij waren echt verbaasd dat het werkte (en ik zat mezelf die 5 minuten op te vreten), maar ik ben blij dat we het zijn gaan proberen.
3 jaar geleden
Hier hebben we dat! Zal te maken hebben met een sprongetje denk ik of ontwikkeling. Hier hielp het ook om te laten huilen. Als we er naar toe gaan wordt het erger en als we haar even uit bed halen krijgen we haar wel rustig maar weer terug leggen is drama. Laten huilen helpt! M'n hart doet zeer maar idd Max 5 minuutjes en ze slaapt de rest van de nacht door
3 jaar geleden
Hier hetzelfde en het enige dat helpt is even laten huilen. Als we erheen lopen wordt het alleen maar erger.
3 jaar geleden
Mijn dochter is ook 9 maanden en hier sinds 2 weken last van! Gelukkig niet elke avond maar het komt helaas best vaak voor. Bij mij werkt "laten huilen" niet. Ik heb haar af en toe wel langer dan 30 min (of zelfs langer) laten huilen. Hysterisch en staand in bed.. ze stopt niet! Enige wat bij mij werkt is haar meenemen in mijn bed. Ze houdt me vast alsof ze me dagen niet eens gezien. Het liefst ligt ze op me en in me! Paar dagen last en dan weer 1 a 2 dagen goed en slaapt ze door. Het zal wel een fase zijn? Als ze me nodig heeft, mag ze bij me slapen ❤ wel erg vermoeiend...
3 jaar geleden
Hier al maanden zo 🤷♀️ hij is nu 9 maand. Zou idd na de 1ste slaapcyclus zijn, die duurt zo'n 50min, dus komt bij ons wel overeen. Heel soms slaapt hij na een paar minuten verder, maar meestal moet ik hem eruit nemen en geef ik hem een beetje extra BV. Dan slaapt hij over het algemeen verder. Zonder BV meestal niet te kalmeren, onlangs nog geprobeerd en het huilen duurde meer dan een uur, waarna het uiteindelijk toch terug uitdraaide op BV...