11 Reacties
2 jaar geleden
Reactie op Essie1234
Klinkt niet ok. Ik zou gelijk naar de directeur van het KDV gaan en vertell ...
Ik heb dit direct gemeld bij de manager met haar had ik een afspraak zij verzachtte het een beetje met sommige kindjes zijn hier 5 dagen per week dus ben je soms soort van moeder maar ik zei sorry maar ik sta te beven hier want het was wel heftig
2 jaar geleden
Oke, dit is echt niet ok. Nooit niet.
Een pm er hoort te weten dat dit absoluut niet de gang van zaken is. Natuurlijk kan je als pmer wel eens je geduld verliezen en een keer bozer worden dan je eigenlijk moet. We zijn nu eenmaal mensen met gevoelens en soms is opeens het geduld op.
Maar dit klinkt wel echt een stap te ver gaan ja.
Ik zou dus ook niet meer mijn kind daar brengen, maar ik ben dan ook wel een beetje een overbeschermde moeder hoor .
Mijn dochter zat in de wenfase op psz en toen ik haar ophaalde ging ze huilen(logisch) ik had haar vast en was ondertussen aan t praten met juf. Pakt ze haar kin, blaast ze zo in haar gezicht. "Hup ademhalen"
Ik was er klaar mee en heb een andere psz gevonden. (Was niet de enige rede, maar wel de druppel)
2 jaar geleden
Reactie op Helenahh
Ik heb dit direct gemeld bij de manager met haar had ik een afspraak zij ve ...
Goed dat je het gelijk gemeld hebt, maar wat een slappe reactie van die manager zeg! Wat een ik onzin zeg, alsof het feit dat een kind vaak op de opvang is betekend dat je er ruw mee om mag gaan (als dat een goede beschrijving is). Ik zou er geen genoegen mee nemen, ze dient toch iets van actie te ondernemen lijkt me. Ik weet niet hoe dit werkt in de kinderopvang, maar ik zou verwachten dat er een protocol oid voor is, en dat je ook geïnformeerd wordt. Minstens zou dit met de betreffende medewerker besproken moeten worden. Ze zouden het tot op de bodem moeten willen uitzoeken lijkt me.
Bij ons is er ook een oudercommissie, hebben jullie die ook, misschien kunnen zij je advies geven?
2 jaar geleden
Reactie op Essie1234
Goed dat je het gelijk gemeld hebt, maar wat een slappe reactie van die man ...
Ja ik vond het ook een Slap excuus en ik loop er echt mee in me hoofd
ik was hier om te kijken maar ik had gelijk besloten dat ik mijn zoontje hier niet ga brengen gelukkig hebben we een andere opvang gevonden maar het lijkt me het beste dat ik dit toch ga melden want de reactie van de manager gaf mij geen vertrouwen
2 jaar geleden
Het zou je kindje maar zijn 😭😭😭 Ik zou gelijk dat kdv met naam en toenaam in de media gooien en en google review achterlaten en het verhaal met naam in het algemene forum gooien ipv alleen de april-groep.
Maar ik ben daar misschien altijd een beetje voorbarig en hard in. Maar als ik moeder van dat kindje was zou ik het heel graag willen weten dat mijn kind zo behandeld is.
2 jaar geleden
Omg neee wat erg! Wat goed je dat je het hebt gemeld! Dit is echt niet oké. Mijn dochter zit ook op het psz, pff moet er niet aan denken dat dit met haar gebeurd!!
VRIEND
2 jaar geleden
Nee hoor, schandalig dit! Absoluut geen gedrag van een pedagogisch medewerker. Ik heb jarenlang pedagogisch medewerkers opgeleid. Overigens zou ik het hier ook echt niet bij laten zitten.. ik ging op zoek naar de ouders van het kindje maar ging absoluut een officieel melding maken. Het zou je kind maar zijn…. Draait mijn maag van om!