9 Reacties

3 jaar geleden

Wij hebben de sloten met magneet van de bol.com, echt super handig en goedkoop. Je ziet niks aan de buitenkant en werkt hier perfect! Even op bol.com invoeren magneet kindersloten.馃榿

3 jaar geleden

Wij hebben niets op kastjes (voorlopig). Hebben alles dat gevaarlijk is gewoon hoog gezet en baby krijgt op z鈥檔 kop als hij iets open zet

3 jaar geleden

Wij hebben die dingen van safety 1st. Is daarin veel keuze... je hoeft het maar in te typen op Google 馃槄

3 jaar geleden

Ik doe er ook niks aan, ze weet donders goed waar ze wel en niet aan mag komen, uiteraard zoekt ze grenzen op maar daar ben je ouder voor...

3 jaar geleden

Alleen op kastjes met gevaarlijke dingen hebben wij ze. Verder moet baby leren wat wel en niet mag

3 jaar geleden

Ik heb ze van het merk Tuko bij Bol.com. vervelende dingen. Dus zoeken naar wat makkelijkers. Voor kastjes met schoonmaakspullen.

3 jaar geleden

Ik doe er ook niks aan, ze weet donders goed waar ze wel en niet aan mag ko ...
Liever het zekere voor het onzekere

3 jaar geleden

Hier alleen het kastje met schoonmaakspullen en een slot op de oven omdat ze nogal graag hangt aan het deurtje..

3 jaar geleden

Ik heb zoveel geprobeerd, en ieder x heeft mijn kleine dat ding kapot gemaakt. Nu van de ikea erop en nog steeds erop馃槄