9 Reacties
3 jaar geleden
Wij hebben ook nog een kinderwens, gaan beide voor de vaccinaties. Vroeger ook altijd griepprik gehad enz. Ik maak me er niet heel druk om eerlijk gezegd. Het is naar mijn idee een griepprik die op corona is aangepast
3 jaar geleden
Ik heb ook nog een kinderwens, maar heb mijn afspraken al staan. Heb er zelf alle vertrouwen in. Je kunt er natuurlijk over lezen of advies inwinnen bij deskundigen die jij vertrouwt: maar ik denk dat je alleen zelf deze keuze kunt maken.
Succes met het maken van je keuze en ik hoop dat jullie wens in vervulling zal gaan!
3 jaar geleden
Same here... ik ben nu 35 weken zwanger van de 2e dus ga nu sowieso niet prikken.. de kinderwens blijft na de 2e denk ik wel en zolang die er is gaan wij beiden niet voor een vaccinatie omdat er niks bekend is wat het doet op lange termijn.. in het verleden hebben ze ook medicatie voorgeschreven voor zwangere vrouwen wat achteraf toch gevolgen had.. het is een lastige keus en je krijgt een hoop discussie denk ik maar volg je hart en je gevoel alleen jij kan dit bepalen..
3 jaar geleden
Ik heb begrepen dat corona en warmte niet goed samen gaan dus dat de besmettingen voorlopig heel laag zullen blijven. Het CB hier heeft mij aangeraden in het najaar/winter een beslissing te maken in de hoop dat ze dan iets meer weten.
Ook heeft het CB mij echt duidelijk gezegd dat ze nog niks weten van langeretermijn effecten. Ik persoonlijk wacht nog even, als ik hem überhaupt al ga nemen
VRIEND
3 jaar geleden
Covid vaccin heeft geen invloed op fertiliteit. Er zijn intussen heel wat dames die dachten van wel en doordat ze om die reden onvoorzichtig geworden waren, zwanger werden tussen hun twee prikken in zelfs 😂
3 jaar geleden
Reactie op Aardbeitje20
Covid vaccin heeft geen invloed op fertiliteit. Er zijn intussen heel wat d ...
Dit staat op Rijksoverheid site. Nou ik lees toch echt tegenstrijdigheid. Ja ze adviseren het te nemen, maar de veiligheid moet nog onderzocht worden🤣🙈