64 Reacties
3 jaar geleden
Reactie op Lotski
Hij heeft de eet-en drinkbakjes van onze kat ontdekt en kruipt er als een s ...
Hahaha prachtig! Die van ons ligt soms op de grond te roepen en te spartelen alsof hij niet kan kruipen. Als ik dan mijn telefoon een paar meter bij hem vandaan op de grond neerleg dan weet hij ineens weer hoe het moet en schiet die er naar toe.
3 jaar geleden
Ons zoontje kan ons vanuit de triptrap strak aankijken en met een speelgoedje heel hard op het blad schuiven / slaan tot we naar hem kijken.. Dan heel hard lachen.. Kijken we weg begint hij weer heel veel herrie te maken 馃槄
3 jaar geleden
Tijdens het avond eten.. meneertje eet lief netjes en rustig, tot halverwege het bakje met eten.. dan word ie melig.. "oeeeh eeeh aaah" eten eten! Dus komt er weer een hap.. doet netjes de mond open en zodra mondje dicht gaat; keihard de tong uitsteken met alle speeksel en dus eten erbij.. papa en mama kunnen nu ook elke dag schone kleren aan 馃ぃ
3 jaar geleden
Ik schrik eigenlijk een beetje van alle verhalen hier. Ik was in de veronderstelling dat rosan een inhaalsprong had gemaakt qua ontwikkeling, maar dit doet ze allemaal nog niet hoor... zelf drinken? Nope, kruipen? Nope. Ze rolt ook nog niet van buik naar rug... ze komt niet vooruit met tijgeren, ze probeert het wel maar snapt er niks van. Vandaag is de eerste keer dat het haar lukte om brood te eten. Ben toch wat angstig nu dat ze misschien achterloopt.
Ontopic: rosan gaat gewoon keihard gillen voor aandacht. Overal waar ze is, in de supermarkt naar vreemden, thuis, etc. Wanneer iemand dan kijkt gaat ze keihard lachen. Aandachtsvragertje 馃槀
3 jaar geleden
Ik schrik eigenlijk een beetje van alle verhalen hier. Ik was in de veronde ...
Onze dame doet dit alles ook nog niet hoor! Ieder kind is anders, maak mij er niet druk om 馃槉馃槉
3 jaar geleden
Onze man heeft een doekje aan z'n speen. Sinds kort mept hij als hij wakker is met z'n tut doekje de tut tegen de spijlen van z'n bedje aan zodat we weten dat hij wakker is en aandacht wil馃榿
3 jaar geleden
Hier kan de kleine sinds kort pas rollen, maar doet dit zeker niet altijd. Tijgeren wil hij wel, maar snapt hij nog niet hahah. Eet ook nog geen brood, vind het wel interessant en drinkt ook nog niet zelf. Ik maak me er ook niet zo een druk om, het komt van zelf wel en iedereen ontwikkelt anders.
De kleine hier is vooral de hele dag aan het brabbelen en wil het liefst alle geluiden na doen. Daarnaast laat hij goed weten als hij nu meteen aandacht wil, keihard schreeuwen en dan keihard lachen als je met hem gaat spelen 馃槀.
VRIEND
3 jaar geleden
Ooh dat hoeft ook helemaal nog niet, no worries! Rollen moeten ze in twee richtingen kunnen tegen 9 maand, zelf zitten tegen 12 maand. Kruipen begint vaak daartussenin maar niet per se. Brood wordt in Belgi毛 zelfs pas aanbevolen te introduceren vanaf 8 maanden (mag al eerder hoor maar dus zeker geen must). Komt helemaal goed 馃槂
3 jaar geleden
Reactie op SESH
Nep hoesten heel hard zodra we haar geen aandacht geven. En wnnr ze speelt ...
Dat doet onze dochter ook! Hilarisch. Laatst was ik bij mijn schoonouders, had haar op schoot en we waren een gesprek aan het voeren. Keek madam even om zich heen en begon met een big smile heel erg te nephoesten. Alsof ze even bewust de aandacht weer op zich wilde vestigen. 馃槀
3 jaar geleden
Onze dochter, bijna 8 mnd, tijgert lekker door de kamer en als ze opgetild wil worden komt ze naar me toe en gaat aan m'n benen hangen haha.. En als we haar aankijken doet heel ondeugend haar kin op d'r borst haha, heeft ze van die heerlijke hamsterwangen..
Gisteren voor sinterklaas een loopwagen gehad.. En ze wil steeds al staan.. Stond ze ineens los achter haar kar 馃檲
3 jaar geleden
Laten we zeggen dat ik een kleine terrorist aan het opvoeden ben lol... ik had een keer de voordeur open want kwam een pakketje, meneer duwt gewoon die deur dicht. Gelukkig had ik sleutels 馃ぃ lopen achter zn wandelaar wat nog niet helemaal lukt. Express gaan gillen over al alsof ik hem sla 馃槕 proberen op de tv kast te klimmen, kei hard weg kruipen wanneer die weet dat hij iets heeft gedaan wat niet mag. En hij is bijna 8 maand. Hou me hart vast voor later 馃ぃ馃ぃ馃ぃ
VRIEND
3 jaar geleden
Ojee, nou, daar gaan we:
- prfft roepen als hij eten in zijn mond heeft en heel hard lachen als het alle kanten opspettert.
- met zijn speen tegen zijn bed slaan als hij wakker is en hem met pretogen snel weer in zijn mond stoppen als ik hem aankijk.
- tijdens het eten, heeeeel langzaam zijn sokjes uittrekken en me dan strak aan blijven kijken met een uitdagende blik in zijn ogen.
- Tijdens het verschonen op zijn buik draaien zodra de luier los is en dan uitgebreid het dinosaurus behang gaan liggen aaien (doet hij niet met luier vast).
- Constant mijn bril pakken, dat gaat zo snel en soms totaal onverwacht.
- in zijn oogjes wrijven, gapen en jengelen van vermoeidheid, maar vervolgens in bed een uur tegen het plafond babbelen.
Ik moet er steeds zo van lachen. Behalve van dat draaien tijdens het verschonen bij een poepluier en van het plafondkletsen als dat is als ik zelf wil slapen 馃槀.