64 Reacties
3 jaar geleden
Reactie op SESH
Nep hoesten heel hard zodra we haar geen aandacht geven. En wnnr ze speelt ...
whaaa leuk he, hier ooook
3 jaar geleden
Met 39 graden koorts en een verstopte neus - heel hard lachen omdat ze de bijsluiter vd neusspray uit mijn handen wist te jatten. Daarna nog 20x uit mijn handen pakken en heel hard lachen. Primaaa ik lees wel een verfrummelde bijsluiter, als zij maar kan lachen. Ik speel wel mee..
3 jaar geleden
Reactie op Xomi
Dit idd.. tijdens het eten het blazen oefenen. En trots dat ze is als alles ...
Dit.. en ik m’n lach maar inhouden omdat ik het niet wil stimuleren
Verder maakt hij hier z’n luier los en draait op z’n buik. Gevolg is dat je ellendig lang Doet over 1 luier aandoen
3 jaar geleden
Als het te lang duurt tot ze weer een hapje van der eten krijgt 🤣🤣 en dan ook het geluid *Whaaaaaaa* erbij #heerlijkkind 😍❤
3 jaar geleden
Reactie op SESH
Iedere kind is anders. Je zal het wel kunnen laten nakijken door de special ...
Daar vind ik haar net nog te jong voor, aangezien ze nog geen 8 maanden is is het natuurlijk ook helemaal niet zo gek. Ze begint sinds eergisteren wel haar knieën in te trekken, misschien slaat ze het tijgeren wel gewoon over 🙈
3 jaar geleden
Mijn kleine draak (7 maanden) heeft doorgekregen hoe hij uit zijn stokke stoel de honden kan voeren door zijn eten op de grond te gooien. De doen de Rapley methode en de stukjes eten gaan nu rechtstreeks van zijn bord op de grond... Honden blij, baby blij... Mamma minder blij maar stiekem wel erg grappig!
3 jaar geleden
Ik moest vanmorgen zo lachen..sinds gisteren hebben we Google home en natuurlijk paar keer uitgeprobeerd. Dus al een paar keer "hey google !speel babyshark" gedaan. Vanmorgen opeens zie ik haar na dat ding kijken en zat ze maar "euh aah euh" te roepen. Wilde ze gewoon babyshark luisteren 🤣
3 jaar geleden
De afstandsbediening vind ze zooo stoer om te bedienen haha! Kan ze echt lang mee zoet zijn😂 en die blik ook echt zo van kijk mij!!🤩
3 jaar geleden
Reactie op MamavanNova
Als het te lang duurt tot ze weer een hapje van der eten krijgt 🤣🤣 en dan ...
Ons zoontje gaat dan telkens op het blad slaan... Zo van schiet op, ik wil nog meer eten! 😂
3 jaar geleden
Onze zoon stapt aan de hand met ons heel het huis door en hij bepaald naar waar. Liefst stamp hij overal op wat hij tegen komt: schoenen, blokken, de pot eten van de honden...
Verder heeft hij mij blijkbaar de dekseltjes zien aflikken van de potjes yoghurt. Hij likt deze nu ook af als ik ze vast hou voor hem🤗
3 jaar geleden
Nou gisteren moest ik wel heel hard lachen om deze foto die mijn verloofde heeft gemaakt. Onze zoon is stapelgek op zoete aardappel icm groentes uit de bio potjes. Ik wil vanaf nu gewoon zelf zijn eten thuis bereiden omdat ik merk dat hij wat groffer eten goed weg krijgt.
Maar meneer was het daar niet mee eens en hield strak z’n mond dicht. Toen papa even kwam kijken wat hij allemaal aan het doen was trok hij dit zielige koppie. Ik kwam even niet meer bij 🤣 Die van ons is een echte acteur hoor. Ik zag al voorbij komen “Je strak aankijken vanuit de stoel en keihard meppen met een speelgoedje totdat je kijkt, en dan opeens lachen” Same here 🙃