64 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op Mamavan5meiden

Onze dochter, bijna 8 mnd, tijgert lekker door de kamer en als ze opgetild ...
Is dat eigelijk niet te vroeg ? Mijn zoontje is ook 8 maanden... ik kijk ook zo loopwagentje maar ik durf het eigelijk nog niet鈽猴笍鈽猴笍mijn zoontje wil ook graag staan. Hij zit niet zo graag eigelijk! 馃榿 dochterje ziet er wel prettig uit !! 馃グ

3 jaar geleden

Reactie op Tjitsv

馃槀馃槀schrik je je ook kapot dan
Zo echt, ik wist niet hoe snel.ik naar haar toe kwam. Ze zat gewoon op haar knietjes achterstevoren (even kijken wat ik aan het doen was) Tuigje er aan maken dus !

3 jaar geleden

Mijn zoontje doet nu een soort van nep lachen lijkt wel. Dan doet hij echt zo: ha ha ha! Ik had vandaag 2 keer dat ik een grapje maakte bij mijn man en dan deed mijn zoontje zo kei sarcastisch: ha ha ha! 馃槀.

3 jaar geleden

De afstandsbediening vind ze zooo stoer om te bedienen haha! Kan ze echt la ...
Idd of mijn gsm echt daar is ze zot van馃槣 ze wordt zelfs echt kwaad als ik hem terugneem馃グ

3 jaar geleden

Hier wilt ze iedere keer het plakkertje van der luier open maken als ik der aan het verschonen ben

3 jaar geleden

Hahahaha ik lees hier vanalles over knarsetanden, kruipen 馃ぃ馃ぃ馃ぃ馃ぃ Die van mij rolt van rug naar buik en dan houdt het wel op. Ook 8 maanden nu

3 jaar geleden

Even vergeten dat de cadeaus onder de boom niet meer veilig zijn, ze had er al 3 open 馃槀馃槀

VRIEND

3 jaar geleden

Reactie op KayleighLehmann

Even vergeten dat de cadeaus onder de boom niet meer veilig zijn, ze had er ...
Ik durf niet eens de boom neer te zetten 馃槄馃槀

3 jaar geleden

Same 馃お

3 jaar geleden

Onze dochter heeft het staan ontdekt, ze gaat nu overal aan staan waar ze zich vast kan houden. Ze vind deuren en kastjes nu ook super interessant, ze doet die zelf open en dicht als ze op een kiertje staan.. Haha ik moet wel lachen hoor maar moet ook al wel streng zijn 馃槣

VRIEND

3 jaar geleden

Hihi, mijn zoontje zat net bij het eten van zijn boterhammetje in de wipstoel als een bezetene heen en weer te wippen, maar wel met zijn mond wijd open voor mij om stukjes brood te voeren. Lekker lui, en superlastig met zo'n wild bewegend doel 馃ぃ

3 jaar geleden

Gister was ik met mijn zoontje bij zijn oma en zijn nichtje was er ook. Mijn zoon had net een boterham op en ging spelen en zijn nichtje (van bijna 2) had nog een boterham in der handjes en liep daar mee rond. Ze kwam toen vlak bij mijn zoontje staan. Ik zag hem al kijken naar die boterham en zijn mondje ging al open. En toen trok hij het zo uit haar handen en stopte het snel in zijn mond. 馃槀

3 jaar geleden

Reactie op Iris_28

Ik durf niet eens de boom neer te zetten 馃槄馃槀
Ik ook niet, ik heb al moeite om haar bij de planten vandaan te houden, de boom hebben we maar over geslagen dit jaar...

3 jaar geleden

Hier is die ook druk met de boom bezig en de kado's, ben heel de dag in de weer. Maja ze moeten het toch een keer leren. Nog 1 dagje en dan kunnen de kado's uitgepakt worden, dat scheelt alweer haha. Maar de kado's liggen soms door de hele kamer verspreid, gelukkig nog niet open.

3 jaar geleden

Vandaag moest ik werken en was Aiden bij opa en oma. Toen ik hem kwam ophalen vertelde ze dat hij een chocolaatje van de schaal had gepakt en opgegeten... Mijn moeder lette even niet op. Ik kon alleen maar heel hard er om lachen 馃檲

3 jaar geleden

Reactie op Leeuwtje1990

Hahahaha ik lees hier vanalles over knarsetanden, kruipen 馃ぃ馃ぃ馃ぃ馃ぃ Die van ...
Hier het zelfde hoor. 30 december 8 maanden. H茅茅rlijk genieten van het babytijdperk 馃槏馃槃.

3 jaar geleden

Nu bijna 8,5 maand en trekt zich op aan dingen, 1e x gebeurde in de ballenbak! En trots dat ze was! Nu wil ze haast alleenmaar samen staan en stappen, of aan tafel staan te wiebelen xD

3 jaar geleden

Reactie op TrotseMamaaa

Nu bijna 8,5 maand en trekt zich op aan dingen, 1e x gebeurde in de ballen ...
Cute! Zo 1 willen wij ook! We zaten te denken aan een kadootje voor haar eerste verjaardag. Is het aan te raden?

3 jaar geleden

Mijn dochter plukte gister mijn mobiel uit broekzak... zo jong en kan nu al niet zonder 馃槀馃檲

3 jaar geleden

Ik heb dit vanmorgen op fb gezet en dacht aan dit topic. Vandaar dat ik hem hier wil delen: Zie je dit mooie, schattige meisje met haar prachtige blauwe ogen en engelen gezichtje? In werkelijkheid is het een klein monstertje en zo vreselijk ondeugend. Zo kruipt ze heel snel weg als ze iets niet wil of als ze iets heeft gepakt. Pakt ze echt elke dag het etensbakje van de kat en kijkt me aan zo van, "wat ga je er aan doen dan?" Zegt ze al "nei nei nei" om vervolgens langs de rand van de bank richting de afstandsbediening te lopen, om die eens even lekker te pakken. Gewoon omdat het niet mag. En ik...kan er eigenlijk alleen maar om lachen 馃グ馃檲