120 Reacties

4 jaar geleden

Hier veranderd het steeds, blauw en ik zie vaak dat er wat bruin door heen komt. Spannend wat het wordt!

4 jaar geleden

Blauw

4 jaar geleden

Denk dat deze knaap bruine ogen krijgt.. er zit nog lichtjes een gloed overheen. Ik heb zelf blauw/grijze ogen en mn partner heeft bruine ogen.

4 jaar geleden

Hier nu nog heel donker blauw maar er lijken bruine strepen door te komen... dus ik vermoed dat ze bruin worden 😊

4 jaar geleden

Hier ook blauw.... nog feller dan op de foto. Hoop zo dat het zo blijft!

4 jaar geleden

mijn zoon bruin met groen. mooie ogen hoor 😍

4 jaar geleden

Hier nog blauw. Ik heb zelf groene ogen en mijn partner bruine ogen dus vermoed dat het nog gaat veranderen.

4 jaar geleden

Reactie op mirandaadan34gmail

Blauw
Ik heb echt donkerbruine ogen,en haar papa heeft blauwe ogen en meestal krijgt het kindje donkere ogen in mijn geval heeft ons dochter prachtige,grote blauwe kijkers🥰

4 jaar geleden

Mooie blauwe pareltjes ♥️ Ben benieuwd of dat nog gaat veranderen, ik denk het niet!

4 jaar geleden

Ook blauw maar verandert idd met wat die aan heeft. Soms denk je toch grijs en Soms blauw..

4 jaar geleden

Ik heb zelf bruine ogen en mijn man heeel licht blauw meer grijs.

4 jaar geleden

Onze zoon heeft grijsblauwe ogen. Ik hoop eigenlijk dat ze nog bruin gaan worden, maar ik vrees ervoor. 😅 ‘k Heb het gevoel dat zijn ogen steeds lichter worden, en niet donkerder. Ikzelf heb hazelbruine ogen (ben zelfs geboren met bruine ogen), mijn lief groengrijs.

4 jaar geleden

Onze zoon heeft fel blauwe ogen en onze dochter heeft al bruine ogen nu

4 jaar geleden

Reactie op Romi

Ook blauw maar verandert idd met wat die aan heeft. Soms denk je toch grijs ...
Wat een ontzettend mooi kindje

4 jaar geleden

Reactie op Lotski

Onze zoon heeft grijsblauwe ogen. Ik hoop eigenlijk dat ze nog bruin gaan w ...
Onze zoon heeft super donkere kijkers en wij hoopten steeds dat ze juist wat lichter zouden worden. Inmiddels zijn ze donkerbruin en megagroot, heel mooi!

4 jaar geleden

Bij mijn dochter waren ze in het begin bijna zwart, iedereen (inclusief kraamzorg en CB) had er een hard hoofd in dat ze blauw zouden worden. Nou en of ze blauw zijn!

4 jaar geleden

Bij mijn dochter waren ze in het begin bijna zwart, iedereen (inclusief kra ...
Hele mooie ogen!

4 jaar geleden

Bij mijn dochter waren ze in het begin bijna zwart, iedereen (inclusief kra ...
Ah gek, ik zou dan net denken dat ze bruin worden!

4 jaar geleden

Blauw ♥️👌🏻, ikzelf bruin en men man groen.. Tot 6maand kans tt verandering spannend of dit blijft 🤗🥰

4 jaar geleden

Reactie op Lotski

Ah gek, ik zou dan net denken dat ze bruin worden!
Ja heel gek! De eerste 4/5 weken waren ze zo donker: