120 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op jilleke

Blauw ♥️👌🏻, ikzelf bruin en men man groen.. Tot 6maand kans tt veranderin ...
Tot 3 jaar kan het nog veranderen:) Mijn man bruin, ik groene ogen. Onze dochter geboren met blauwe ogen, verkleurden in 2u tijd naar groen. En toen ze 3 werd waren haar ogen bruin met aan de buitenranden nog een klein beetje groen. Die kleur heeft ze nu 1.5j :):)

4 jaar geleden

Reactie op Tude

Tot 3 jaar kan het nog veranderen:) Mijn man bruin, ik groene ogen. Onze do ...
Oh wow echt 🙈 super thanks voor de tip 👌🏻 wordt nog spannender nu haha

4 jaar geleden

Al van dag 1 heeft mijn schatje deze grote bruine kijkers 💙 Zou mij straf lijken als dit nog zou veranderen. Mijn man heeft groene ogen en ik licht bruin met wat groen in. 😊

4 jaar geleden

Al van dag 1 heeft mijn schatje deze grote bruine kijkers 💙 Zou mij straf ...
Prachtige ogen!

4 jaar geleden

Het is nog blauw maar wel echt heel donker..

4 jaar geleden

Hier krijgt hij net als zn mama lichtblauwe ogen met een donkerblauw randje erom heen❤

4 jaar geleden

Al van dag 1 heeft mijn schatje deze grote bruine kijkers 💙 Zou mij straf ...
Denk dat het niet meer gaat veranderen als ze al bruin zijn! Wel leuk dat ze al van bij de geboorte bruin zijn. Ik ben ook geboren met bruine ogen, maar velen geloofden me niet als ik dat vertelde, want ‘alle (Westerse) baby’s worden geboren met blauwe ogen’. 🤷🏻‍♀️

4 jaar geleden

Onze dochter had hele donkerblauwe ogen toen ze geboren werd. Ze werden eerst steeds lichter, maar nu is enkel het buitenste randje nog donkerblauw. Vanbinnen wordt het nu bruin!

4 jaar geleden

Donkergrijs! Mijn vriend zegt steeds dat ze lichter worden 😅 Is een onderling grapje. Kind lijkt zoveel op zijn vader dat ik telkens roep dat ie dan gelukkig mijn donkergrijze ogen heeft! Zijn vader heeft hele lichtblauwe ogen 👀 Ik blijf duimen! 🤞🏻

4 jaar geleden

Hier waren ze donkerblauw. Had nog hoop voor grijs, maar het is wel duidelijk wat het wordt.

4 jaar geleden

Mijn dochter heeft nu donkerbruine ogen. Mijn man heeft lichtbruine ogen en ik heb hele donkerbruine ogen dus ik ben vrijwel zeker dat de ogen van mijn dochter bruin zullen blijven :)

4 jaar geleden

Reactie op Tizoja

Hier krijgt hij net als zn mama lichtblauwe ogen met een donkerblauw randje ...
Mooi! Zo zijn de kijkers van mijn dochter ook. We krijgen er veel enthousiaste reacties op.

4 jaar geleden

Reactie op Demza

Hier waren ze donkerblauw. Had nog hoop voor grijs, maar het is wel duideli ...
Hoe oud is jouw kleintje ? Hier is het nog spannend. Ik heb fel blauw en mijn vriend heel donkerbruin. Zooo benieuwd!

4 jaar geleden

Vanaf wanneer begon dat bij jullie baby’s duidelijk te veranderen (bv. van blauw naar bruin)? Onze zoon zijn ogen leken eerst lichter te worden, en nu precies weer donkerder. Misschien kunnen ze dan toch nog bruin worden. Ik dacht, ze worden lichter, ‘t zal wel bij blauw blijven. 🤷🏻‍♀️

4 jaar geleden

Ons moppie heeft Vooralsnog blauwe ogen. Ben benieuwd. Mn vriend heeft groene ogen en ik blauw.

4 jaar geleden

Reactie op Gdnss

Hoe oud is jouw kleintje ? Hier is het nog spannend. Ik heb fel blauw en mi ...
Van 1 april.

4 jaar geleden

Reactie op Lotski

Vanaf wanneer begon dat bij jullie baby’s duidelijk te veranderen (bv. van ...
Links 3 maanden, rechts 4 maanden

4 jaar geleden

Elke dag een beetje lichter blauw... we hopen op mijn oogkleur. Met de zon erop zijn ze namelijk een soort turquoise blauw

4 jaar geleden

Ik heb zelf donkerbruine en papa heeft lichtblauwe ogen. Haar ogen lijken nu donkergroenachtig maar het verandert nog elke dag, denk dat het donkerder gaat worden; blijft spannend!

4 jaar geleden

Grijze ogen zoals zijn mama 🥰